منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی با ژل جالوپرو

جوانسازی با ژل جالوپرو

ژل جالوپرو چیست؟

بیشترین سلول در بافت همبندی پوست فیبروبلاست نام دارد. فیبروبلاست‌ها با تشکیل کلاژن و ترمیم پوست‌های آسیب دیده و فرسوده، به ساخت لایه جدید پوستی و حفظ و ارتقاع خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کنند. عملکرد فیبروبلاست با گذشت زمان به دلیل پیری پوست یا دلایل دیگر مانند؛ عادات غذا خوردن، رژیم‌های غذایی ناسالم ، سیگار کشیدن، فعالیت بدنی شدید ، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض تابش نور خورشید و ... کاهش می‌یابد. بنابراین، پوست با ایجاد چین و چروک‌ها، از دست دادن بافت زیر پوستی، عدم شفافیت و درخشندگی و افتادگی، ظاهری فرسوده به خود می‌گیرد. با تزریق ژل جالوپرو فیبروبلاست‌ها ، کلاژن بیشتری تولید می‌کنند که این افزایش کلاژن، ظاهر پوست را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و به جوانسازی پوست کمک می‌کند.

در کلینیک تخصصی پوست و موی دکتر واعظ شوشتری علاوه بر انواع روشهای جوانسازی پوست، تزریق ژل جالوپر در اصفهان را نیز تجربه نمایید. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید. جهت دریافت نوبت اینترنتی اینجا کلیک کنید.

تکنیک تزریق ژل جالوپرو

فرآیند تزریق جالوپرو مانند تزریق ژل‌ است. قبل از تزریق برای عدم احساس درد مختصر سوزن بر روی پوست، در محل تزریق از بی حس کننده‌های موضعی استفاده می‌شود. ژل جالوپرو با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف در امتداد چین و چروکوارد می‌شود و سپس به تدریج جمع خواهد شد. پس از تزریق، ممکن است محل تزریق به جهت گسترش ژل، کمی ماساژ داده شود. نوع کلاسیک جالوپرو در تمام صورت به صورت تزریق‌های کوچک، به فاصله یک سانتیمتر انجام می‌شود. معمولا سهجلسه تزریق جالوپرو به فاصله ده تا چهارده روز لازم است.

موارد کاربرد جالوپرو

همان طور که گفته شد؛ از تزریق جالوپرو برای جوانسازی پوست و درمان چین و چروک‌ها استفاده می‌شود. همچنین آبرسانی بیشتر به پوست، افزایش حجم، درمان بسیاری از مشکلات پوستی ناشی از تابش آفتاب و رفع شلی و افتادگی پوست نیز پس از تزریق جالوپرو حاصل می‌گردد.

تزریق ژل جالوپرو در اصفهان

نتایج تزریق ژل جالوپرو

استفاده جالوپرو به معنای کاهش قابل توجه چین و چروک پوست است. به خصوص ثابت شده است که این محصول دارای اثربخشی بیورژنتیکی عالی و بهبود علائم اصلی پیری است. فرآیند تاثیر ژل جالوپرو از زمان تزریق تا 6 ماه ادامه می‌یابد و طی این مدت، به مرور زمان تکمیل می‌شود. در اکثر افراد ماندگاری این روش بسیار خوب بوده است.
توصیه می‌شود قبل از استفاده از این ژل، از برنزه کردن پوست خود، بپرهیزید.

آدرس اینستاگرام

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل جالوپرو

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :وحیده امیری [ 1400-12-08 ]
تزریق جالوپروباپروفایلوچه فرقی داره کدوم بهتره ؟ونتیجه ی بهتری داره؟میشه لطف کنیدبفرماییدبهترین روش جوان سازی پوست چی؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ایجاد حساسیت صابون های معطرایجاد حساسیت صابون های معطر

صابون‌ها ممکن است رایحه‌ای بسیار خوش داشته باشند؛ اما به احتمال زیاد، این مواد دارای برخی مواد شیمیایی بسیار خطرناک نیز هستند؛ بنابراین بروز واکنش‌های پوستی آلرژیک به این دسته از محصولات، غیرمعمول نیست. ... ادامه مطلب

تزریق ژل چه کاربردهایی دارد؟تزریق ژل چه کاربردهایی دارد؟

بسیاری از علائم قابل مشاهده‌ پیری در صورت ، به دلیل کاهش حجم اتفاق می‌ افتد . تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌ های تزریق فیلر های پوستی می ‌تواند این حجم از دست رفته را جبران کرده و چین و چروک‌ های صورت را صاف کند ... ادامه مطلب

چرا جوش میزنیم؟چرا جوش میزنیم؟

جوش یک اختلال پوستی است که باعث ایجاد لکه‌ های مختلفی نظیر جوش‌ های سرسیاه، جوش‌ های سرسفید، کورکها، برآمدگی و تورفتگی‌ می‌ شود. مسدود شدن غدد مویی توسط چربی‌ های اضافه، پوست مرده و یا باکتریها باعث به وجود آمدن جوش صورت می‌ شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین