منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت

تزریق ژل به پیشانی

با بالا رفتن سن کلاژن پوست کاهش می‌یابد و این امر در آبرسانی به منافذ پوست نقش بسزایی دارد و فقدان آن باعث چروک‌های پوستی می‌شود. پیشانی بخشی از صورت است که با کوچک‌ترین واکنش حرکت می‌کند؛ تکرار مداوم حرکات صورت مثل اخم کردن، بالا بردن یا جمع کردن ابرو‌ها باعث به جا ماندن خطوط ناشی از انقباض ماهیچه روی پیشانی می‌شود.

این خطوط بیشتر در چهره افراد میانسال دیده می‌شود و سبب اخمو و عصبی نشان دادن فرد می‌گردد که در زیبایی فرد نیز نقش بسیاری دارد. برخی افراد راه‌های درمان خانگی را برای از بین بردن این چین و چروک‌ها انتخاب می‌کنند اما برخی نیز اقدام به انجام روشهای درمانی کلینیکال می‌نمایند که قطعاً تأثیرگذارتر و مداوم تر می‌باشند.

کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری، با سالها تجربه در زمینه تزریق ژل و استفاده از معتبرترین برندها، ارائه دهنده بهترین نتایج تزریق فیلر در اصفهان می‌باشد. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی اینجا کلیک نمایید.

تزریق ژل پیشانی در اصفهان

تزریق ژل پیشانی

همانطور که می‌دانید یکی از کاربردهای تزریق بوتاکس، رفع خطوط پیشانی است. البته تزریق بوتاکس، تنها زمانی برای رفع خطوط پیشانی کاربرد دارد، که چین و چروک‌ایجاد شده در این ناحیه، داینامیک باشند و بدون حرکت قابل مشاهده نباشند. اگر در پیشانی خود خطوطی دارید که بدون حرکت صورت قابل رویت هستند، دیگر کاری از بوتاکس ساخته نیست و باید به تزریق ژل یا فیلر متوسل شوید. با این روش تمامی خط‌وط عمیق و سطحی پیشانی از بین می‌روند و پوست این ناحیه صاف و شفاف خواهد‌ شد. در این فرآیند معمولاً از ژل هیالورونیک اسید استفاده می‌شود.

مراحل تزریق ژل در پیشانی

ابتدا پزشک متخصص جنس پوست را بررسی کرده و مناطقی که نیاز به تزریق ژل دارد، تشخیص می‌دهد. محل تزریق را از طریق بی حسی موضعی، بی‌ حس می‌کند؛ (15 دقیقه طول می‌کشد تا بی‌حسی‌های موضعی اثر کنند) و فیلر را با استفاده از سوزن مخصوص بسیار ریز در محل مورد نیاز تزریق می‌کند. سپس ناحیه درمان را ماساژ داده تا ژل‌ها متوازن شوند.

در تزریق ژل پیشانی معمولاً از ژل هیالورونیک اسید به دلیل کلاژن سازی در پوست، آب رسانی و عوارض حداقلی آن استفاده می‌شود. ژوویدرم، الانسه و تئوسیال، از انواع فیلرهای هیالورونیک اسید موجود در بازار هستند که برای قسمت‌های مختلف صورت و بدن، از جمله پیشانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل در ناحیه پیشانی

میزان ماندگاری ژل‌های تزریقی

ماندگاری تزریق ژل پیشانی بستگی به جنس و نوع ژل دارد. ژل اسید هیالورونیک تقریبا 9 الی 18 ماه ماندگاری دارند که با تمدید تزریق، دوام این فیلر افزایش می‌یابد. البته پس از انجام اولین جلسه درمانی نتایج را به وضوح خواهید دید، اما برای تثبیت ماندگاری تزریق ژل پیشانی، باید صبور باشید و جلسات ترمیمی را به طور منظم تکرار کنید.

مزایای تزریق ژل در ناحیه پیشانی

آدرس اینستاگرام

عوارض تزریق ژل پیشانی

البته بسیاری از عوارض ذکر شده، در نتیجه عدم مهارت فردی است که تزریق فیلر را انجام می‌دهد. تزریق ژل بعد از تزریق بوتاکس از رایج ترین اعمال زیبایی است که امروزه به نوعی جزو مراقبت‌های دوره‌ای پوست محسوب می‌شود و به دلیل گسترش این عمل، بسیاری از افراد غیر پزشک، در امکان غیر مجاز، مانند سالن‌های زیبایی، اقدام به تزریق فیلر می‌نمایند که این امر ممکن است برای شما بسیار گران تمام شود.

توصیه می‌شود، برای تزریق ژل، حتما به کلینیک‌های مجاز پوست و مو مراجعه نمایید و ترجیحاً تزریق ژل را به پزشک متخصص پوست بسپارید تا شاهد بهترین نتایج تزریق ژل، با حداقل عوارض باشید.

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :درویشی [ 1402-08-01 ]
دیروز تزریق ژل به پیشونی انجام دادم ورم داره و کمی درد البته قبلا بوتاکس پیشانی انجام دادم ولی تزریق ژل از لحاظ ماندگاری خیلی بهتره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟

در حال حاضر روش‌ های مختلف بسیاری با هدف جلوگیری و حتی رفع نشانه‌ های پیری پوست ایجاد شده‌ اند. یکی از رایج‌ ترین و مؤثرترین این روش‌ ها تزریق بوتاکس به صورت است. این ماده جهت درمان برخی از بیماری ها نیز استفاده می شود؛ اما عمده تمرکز بر روی رفع چروک های پوستی است. ... ادامه مطلب

رفع و درمان تیرگی و سیاهی زیر بغل و کشاله رانرفع و درمان تیرگی و سیاهی زیر بغل و کشاله ران

سیاهی و تیرگی زیر بغل، آرنج، زانو و کشاله ران، مشکل بسیاری از افراد می‌ باشد. سیاهی و تیرگی این نواحی بر مردان و زنان در تمام سنین تأثیر می‌ گذارد. سیاهی و تیرگی برخی از نقاط بدن اغلب اوقات در نتیجه تولید طبیعی رنگدانه‌ ی پوست به نام ملانین است که بیش از حد در برخی نواحی بدن تولید می‌ شود. ... ادامه مطلب

قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟قارچ پوستی چیست ؟ آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

عفونت قارچی یک بیماری پوستی است که توسط قارچ ایجاد می شود.حدود نیمی از قارچ ها مضر هستند که اگر روی پوست بنشینند می‌ توانند باعث عفونت قارچی شوند. در ادامه به روش های درمان قارچ پوستی پرداخته میشود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین