منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / ماندگاری تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

تزریق چربی زیر چشم روشی غیرتهاجمی، مقرون به صرفه، و ماندگار برای جوانسازی زیر چشم محسوب می‌شود. در این روش، خطوط و چین و چروکها، همچنین گودی زیر چشم که ممکن است تحت تأثیر افزایش سن یا به دلایل ژنتیکی ایجاد شده باشد، به طور قابل قبولی بهبود یافته، زیبایی چشمها بیش از پیش نمایان می‌گردد. یکی از مسائل حائز اهمیت در تزریق چربی زیر چشم ماندگار این روش است. در این مقاله می‌خواهیم ابتدا به توضیح مختصری در ارتباط با این روش بپردازیم، سپس در مورد راههای افزایش ماندگاری تزریق چربی زیر چشم، نکاتی را یادآور شویم.

تزریق چربی زیر چشم از جمله خدماتی است که در کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با سالها تجربه در زمینه خدمات تخصصی تزریق چربی انجام می‌شود. متقاضیان این روش می‌توانند جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌ درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

تزریق چربی زیر چشم چگونه انجام می‌شود؟

اگر به دلایل مختلف اعم از افزایش سن، وراثت، آسیب‌های ناشی از آفتاب و سبک زندگی نادرست، دچار چین و چروک و گودی زیر چشم شده‌اید، نگران نباشید؛ امروزه روشهای فراوانی برای رفع این آسیبها وجود دارد که تزریق ژل و چربی جزو متدهای افزایش حجم و بسیار ایمن، همچنین مقرون به صرفه برای جوانسازی زیر چشم محسوب می‌شوند. تزریق چربی زیر چشم، با ایجاد حجم، چین و چروکها را پر کرده؛ گودی زیر چشم نیز به همین روش پر می‌گردد. در این روش ابتدا چربی مورد نیاز از بافت‌های چربی که در برابر آب شدن توسط ورزش یا رژیم‌های غذایی مقاومت نشان می‌دهند، برداشته می‌شود.

اینستاگرام دکتر واعظ

بهترین مناطق برای تخلیه چربی، شکم، پهلوها و پشت است. همچنین می‌توان این چربی را از ران و بازو نیز استخراج نمود. مرحله تهیه چربی و خارج نمودن آن، باید بسیار دقیق و به درستی صورت گیرد تا سلول‌های چربی دچار آسیب نشوند. برای گرفتن چربی از منطقه مشخص شده، از سوزنهای مخصوصی به نام کانولا استفاده می‌شود. کانولا بسیار نازک است و آثار آن بر روی پوست بیش از یکی دو روز باقی نخواهد ماند. این چربی را علاوه بر زیر چشم، به دیگر نقاط صورت و بدن، مانند گونه‌ها، روی دست، چانه و ... نیز می‌توان تزریق کرد. پس از مرحله برداشت چربی، عملیات آماده سازی روی چربی برداشته شده انجام می‌پذیرد و در پایان انتقال چربی به زیر چشم صورت می‌گیرد.

تزریق چربی برای اینکه ایده آل ترین نتایج را در برداشته باشد، نیازمند رعایت نکاتی توسط پزشک و بیمار است که این امر در ماندگاری تزریق چربی و کاهش عوارض آن بسیار مؤثر است. از عوارض شایع تزریق چربی زیر چشم، کبودی و تورم است که طی یک هفته الی ده روز از بین خواهد رفت.

مدت ماندگاری تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

رعایت برخی نکات توسط پزشک و بیمار می‌تواند موجب افزایش ماندگاری تزریق چربی زیر چشم شود.این نکات عبارتند از:

رعایت نکات مربوط به پزشک

رعایت نکات مربوط به بیمار

اگر همه نکات عنوان شده به درستی انجام شود، و شرایط بیمار نیز مطلوب باشد، صرفه نظر از جذب مقداری از چربی تزریق شده (این امر کاملاً طبیعی است)، ممکن است نتایج تزریق چربی زیر چشم سالها باقی ماند. زیر چشم جزو مناطق کم تحرک صورت است و همین امر نیز به تثبیت نتایج تزریق در این ناحیه کمک می‌کند.

کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با بهره‌گیری از کادری متعهد، متخصص و مجرب در زمینه خدمات پوست، مو و لیزر؛ با بکارگیری جدیدترین متد، تجهیزات و به‌ روزترین دستگاه‌های موجود، در فضایی دلنشین و امن پذیرای مراجعین محترم می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مینو [ 1400-01-22 ]
با سلام. آیا با یکبار برداشت چربی می توان علاوه بر گودی پای چشم برای بقیه نواحی صورت مثل پیشانی هم از آن استفاده کرد؟ و آیا در هزینه تفاوتی ایجاد می شود یا خیر؟ اگر لطف کنید هزینه تزریق چربی به صورت رو بفرمایید هم ممنون میشم.

مژگان لطفی [ 1399-07-02 ]
تزریق چربی ،روی چروک دور چشم هم تاثیرمیذاره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه میشود؟اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه میشود؟

موهای زائدی که بر روی صورت و بدن افراد رشد می‌ کنند جلوه زیبایی نداشته و علاوه بر آن از لحاظ بهداشتی نیز افراد ترجیح می‌ دهند آنها را از بین ببرند. یکی از مهم‌ ترین و تأثیرگذارترین این روش‌ ها لیزر موهای زائد است. در ادامه این مطلب به تعداد و فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

پیشگیری و درمان ریزش مو در شیر دهیپیشگیری و درمان ریزش مو در شیر دهی

معمولاً زمان آغاز ریزش مو در دوران شیر دهی در همه افراد یکسان نمی باشد. خانم هایی که وارد مرحله شیر دهی می شوند، باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند. این امر سبب می شود تا بتوانند در صورت مشاهده ریزش مو در دوران شیر دهی با آن مقابله نموده و از بروز مشکلات ناشی از ریزش مو جلوگیری نمایند. ... ادامه مطلب

کاربردهای متنوع تزریق بوتاکسکاربردهای متنوع تزریق بوتاکس

سم بوتولینوم که در ایران، با نام تجاری بوتاکس معروف است در حقیقت سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم بوده و با هدف ایجاد فلج موقت عضلات به کار می‌ رود. امروزه کاربرد تزریق بوتاکس در علم پزشکی بسیار گسترده می‌ باشد و در تخصص‌ های مختلف پزشکی کاربرد های متنوع درمانی برای بوتاکس پیدا شده است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین