منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / رفع موهای زائد / نکات مربوط به لیزر موهای زائد

نکات مربوط به لیزر موهای زائد

اگر برای اصلاح موهای زائد و ناخوشایند خود، از تراشیدن مو، استفاده که محصولات موبر، اپیلاسیون و ... راضی نیستید ، لیزر موهای زائد گزینه ای است که قابل تأمل می‌باشد. لیزر موهای زائد یکی از روشهای ریشه کنی موهای ناخواسته بدن است که نور متمرکز لیزر را به فولیکول‌های مو می‌تاباند. رنگدانه موجود در فولیکول ها نور را جذب می کند. که موها را از بین می برد.

کلینیک لیزر موهای زائد دکتر علیرضا واعظ شوشتری یکی از بهترین و مجهزترین مراکز رفع موهای زائد در اصفهان است که با کادری مجرب و بهره گیری از به روزترین دستگاه های موجود، نتایج مورد انتظار شما را برآورده می‌سازد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

فواید لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت، ساق پا، چانه، کمر، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر مناطق مفید است.

از مزایای لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

از بین بردن موهای زائد با لیزر فراتر از آن است که شما بتوانید به انجام آن در یک مرکز نامعتبر یا اماکن غیر تخصصی اکتفا کنید. به همین جهت توصیه می‌شود پیش از انتخاب محل مناسب برای انجام لیزر موهای زائد، مطلب چرا لیزر موهای زائد من موثر نبوده است؟ را مطالعه نمایید.

همچنین باید شش هفته قبل و بعد از لیزر موهای زائد، از سولار کردن خوددداری نمایید؛ زیرا درصد موفقیت رفع موهای زائد را کاهش می‌دهد. و عوارض بعد از درمان را بیشتر می کند. به مدت یک ماه قبل از انجام لیزر موهای زائد از کندن مو به روشهایی مانند استفاده از مومک و اپیلاسیون خوددداری نمایید.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

موارد قابل ذکر در ارتباط با لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد، به عوامل مختلفی وابسته است. شاید شما هم با مراکزی برخودر کرده اید که با دریافت هزینه بسیار کم و غیر متعارف، اقدام به لیزر موهای زائد می‌نمایند. باید توجه داشته باشید که قبل از بهای این عمل، به کیفیت کار توجه نمایید. زیرا اگر انتخاب مناسبی نداشته باشید، ممکن است پس از تعداد جلسات بسیار زیادی هم همچنان از موهای زائد خود رنج می‌برید.

در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری، همواره تلاش می‌شود با تکیه بر دانش و مهارت بالا، بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان به متقاضیان گرامی ارائه شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شادی [ 1402-08-01 ]
سلام آقای دکتر آیا لیزر موهای زائد برای همه انواع پوست مناسب است

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان فرو رفتگی گیجگاه با تزریق فیلر شقیقهدرمان فرو رفتگی گیجگاه با تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر شقیقه یکی از اقدامات جوانسازی و زیبایی است که چند سالی است با استقبال فراوانی روبه رو شده و متقاضیان زیادی برای این عمل به کلینیک های پوست و زیبایی مراجعه می‌نمایند ... ادامه مطلب

خدمات پاکسازی پوست شامل چه کارهایی میشود؟خدمات پاکسازی پوست شامل چه کارهایی میشود؟

پاکسازی پوست به روش کلینیکی طی مراحل مختلف انجام می‌شود. بعد از معاينه و تشخيص نوع پوست و آنالیز پوست هر فرد، روش پاکسازی، آبرسانی، میکرودرم ابريژن و پیلینگ صورت می‌گیرد که در ادامه بررسی میگردد. ... ادامه مطلب

چگونه از پوست خود در برابر سرما محافظت کنیم؟چگونه از پوست خود در برابر سرما محافظت کنیم؟

با شروع فصل سرما بسیاری از افراد دچار مشکلات پوستی می‌شوند؛ حتی گاهی دیده شده است که این مشکلات کیفیت زندگی فرد را تحت تاثیر قرار داده و موجب محدودیت در بسیاری از کارها شده است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین