منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / رفع موهای زائد / لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان

لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان

از بین بردن موهای زائد بدن از دو جنبه زیبایی و بهداشت فردی برای افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. رشد بی رویه موهای زائد در مردان باعث شده که آقایان نیز به فکر از بین بردن موهای زائد خود با روش های مدرن باشند. پوست آقایان به دلیل اصلاح نمودن مداوم صورت با تیغ و دیگر وسایل اصلاح دچار سوزش، زخم، موهای زیر پوستی و خشکی پوست می شوند. از آنجایی که موهای زائد بدن مردان بیشتر و ضخیم‌تر هستند دردسر رفع آنها نیز در مقایسه با زنان بیشتر است. در سال‌های اخیر با پیشرفت علم و روی کار آمدن دستگاه‌های پیشرفته لیزر موهای زائد مردان مورد توجه بسیاری از اشخاص واقع شده است. به کمک این روش مردان میتوانند برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

کلینیک لیزر موهای زائد دکتر علیرضا واعظ شوشتری یکی از بهترین و مجهزترین مراکز رفع موهای زائد آقایان و خانم ها در اصفهان است که با کادری مجرب و بهره گیری از به روزترین دستگاه های موجود، نتایج مورد انتظار شما را برآورده می‌سازد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر موهای زائد آقایان

1- کاهش دائمی موها:

استفاده از لیزر می تواند باعث کاهش دائمی موهای زائد شود و آنها را به صورت کامل از بین ببرد که در روشهای دیگر این مزیت وجود ندارد و موها به صورت دائمی حذف نخواهند شد.

2- ایمن ترین روش:

لیزر یکی از ایمن ترین روش ها برای حذف موهای زائد است و مضرات روش های دیگر را ندارد. مثلاً در استفاده از وکس و... ممکن است به پوست آسیب وارد شود و افراد زیادی از این روش ناراضی هستند؛ اما در لیزر این مشکل وجود ندارد و می توانید به صورت کاملاً ایمن این کار را بر روی تمام بدن انجام دهید.

3- هزینه به صرفه:

شاید در ابتدا فکر کنید که هزینه های لیزر موهای زائد آقایان بسیار بالاست؛ اما اگر بخواهید این هزینه را با روش های دیگر و مضرات آنها مقایسه کنید، متوجه می شوید که این روش بسیار به صرفه است و می تواند به صورت دائمی موهای زائد شما را از بین ببرد.

4- دردسر و درد کمتر:

روش های دیگر حذف موهای زائد، بسیار دردناک و پر دردسر هستند و این موضوع باعث می شود که خیلی از آقایان ترجیح بدهند که اصلاً سراغ این کارها نروند؛ اما لیزر می تواند به راحتی موهای زائد بدن را بدون هیچگونه درد و سوزش حذف کند و این موضوع باعث می شود که به یکی از بهترین روش ها برای این کار تبدیل شود.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد آقایان چگونه است؟

از بین بردن مو‌های زائد مردان به کمک لیزر، در زمانی بسیار کوتاه انجام می‌شود. هر جلسه حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد و تعداد جلسات نیز به رنگ مو، رنگ پوست، ضخامت مو، حجم مو‌های زائد و همچنین ناحیه تعیین شده برای این کار از سوی خود شما بستگی خواهد شد. در زمان انجام فرآیند با استفاده از دستگاه لیزر، یک اشعه نور به ناحیه تعیین شده تابانده می‌شود و پس از جذب این نور در رنگدانه‌های فولیکول مو، این فولیکول‌ها از بین ‌می‌روند تا مو‌های زائد دیگر رشد نکنند.

مراقبت قبل از لیزر موهای زائد آقایان

ماینوکسیدیل، فنی‏تویین، سیکلوسپورین، کورتون،Retin_A، ایزوترتینوئین (راکوتان). در موارد خاص با پزشک خود مشورت شود (در صورت مصرف راکوتان، 1 ماه قبل از لیزر باید قطع شود).

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد مردان

انجام مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر موهای زائد برای دستیابی به بهترین نتایج بسیار حائز اهمیت می‌باشد. نکات زیر جزء مواردی هستند که باید قبل و بعد از لیزر در نظر بگیرید:

  1. در صورتی که پس از لیزر موهای زائد احساس درد دارید با استفاده از کمپرس آب سرد می‌توانید درد را تسکین ببخشید. کمپرس آب سرد را روی ناحیه درمان شده قرار دهید تا درد و تورم شما برطرف شود.
  2. به مدت 2 روز پس از انجام لیزر موهای زائد از رفتن به استخر، سونا و استحمام با آب داغ پرهیز کنید.
  3. در طول درمان خود از قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید بپرهیزید.
  4. از پماد آلوئه ورا برای تسکین مناطق تحت درمان استفاده کنید.
  5. توصیه می‌شود برای ماندگاری و دستیابی به بهترین نتایج لیزر، روند درمان خود را در فواصل زمانی تعیین شده توسط پزشک معالج خود به طور کامل انجام دهید.

موارد منع انجام لیزر موهای زائد

به طور خلاصه می توان این افراد را به گروه‌های زیر تقسیم کرد:

  1. افرادی که داروهای خاصی مصرف می کنند
  2. افرادی که به بیماریهای خاص یا بیماریهای پوستی مبتلا هستند.
  3. افرادی که از اختلالات هورمونی رنج می برند.
  4. افرادی که بدن یا پوست آنها در اثر لیزر کردن آسیب خواهد دید.

در صورت داشتن سوابق بیماری‏هایی از قبیل عصبی و روحی، اختلالات هورمونی، بیماری ویتیلیگو، MS، حساسیت پوستی و دارویی، بیماری‏های تیروئید، سابقه تبخال و دیابت حتماً به اپراتور لیزر اطلاع داده شود. در موارد خاص با پزشک معالج مشورت شود.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد آقایان

آقایان، به دلیل بالا بودن میزان هورمون مردانه تستوسترون، معمولاً به 12 و گاهی اوقات 15 جلسه درمان نیاز دارند. موهای باقیمانده روشن‌تر و نرم‌تر خواهد بود و با درمانهای نگهدارنده‌ای که هر 4 ماه یک‌بار انجام می‌شود، به خوبی کنترل می‌شود. پزشکان توصیه می‌کنند که حداقل 6 ـ 8 جلسه درمان در فواصل 6 هفته‌ای انجام شود تا موهای زائد به میزان 70 درصد کاهش پیدا کند.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

قیمت لیزر موهای زائد آقایان

قیمت لیزر موهای زائد مردان با توجه به ناحیه‌ای که قصد لیزر آن را دارند و همچنین تعداد جلسات لازم با توجه به رنگ و نوع پوست و مو مردان می‌تواند متفاوت باشد.

عوارض لیزر موهای زائد مردان

1- سوختگی و تغییر رنگ پوست:

در صورت غیر حرفه ای بودن اپراتور دستگاه لیزر، ممکن است پوست شما سوخته و تغییر رنگ دهد که این موضوع بسیار آزار دهنده خواهد بود.

2- زخم و آکنه:

در صورت لیزر نادرست بدن و عدم رعایت اصول بهداشتی، ممکن است که پوست بدن شما در اثر اشعه لیزر زخم شود و حتی دچار لکه هایی مانند آکنه شوید.

در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری، همواره تلاش می‌شود با تکیه بر دانش و مهارت بالا، بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان به متقاضیان گرامی ارائه شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه آمادگی برای جلسه اول لیزر موهای زائدنحوه آمادگی برای جلسه اول لیزر موهای زائد

حذف مو‌های زائد باید در طول چند جلسه و با نظر مستقیم پزشک انجام شود. در جلسه اول، با استفاده از دستگاه لازم، اشعه و پرتو کافی به فولیکول های مو تابانده خواهد شد. تابش اشعه به فولیکول های مو در جلسه‌ی اول لیزر مو‌های زائد، باعث توقف ادامه‌ رشد مو از آن ناحیه می گردد. ... ادامه مطلب

استرچ مارک چیست و چگونه درمان می شود؟استرچ مارک چیست و چگونه درمان می شود؟

ترکهای پوستی که با نام‌های استرچ مارک یا استریا نیز شناخته می‌شوند، از جمله مشکلات پوستی هستند که در اثر عوامل داخلی بدن ایجاد می‌شوند. در این مقاله به عوامل ایجاد آن و راه های درمان این مشکل پوستی اشاره شده است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین