منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

عمل لایه برداری میکرونی از سطح پوست را میکرودرم ابریژن می نامند که با دستگاه میکرودرم ابریژن درهر جلســه، لایه برداری 20 میکرون از لایه 700 میکرونی اپیدرم را انجام می دهد و مکش این دستگاه باعث افزایش گردش جریان خـون در پوست می شود. میکرودرم ابریژن مشکلات سطحی پوست مانند تیرگی، لک، کک و مک، چروکهای سطحی و افتادگی پوست را برطرف می‌کند؛ و موجب جوانی و شادابی در پوست خواهد شد.

در اين روش با استفاده از دستگاه ميكرودرم و استفاده از كريستال های بسيار ريز، لايه سطحي پوست برداشته ميشود. البته دستگاههاي گوناگوني در حال حاضر در ايران موجود ميباشد ولي دستگاهي كه بتواند براي انواع پوست يا در ضخامتهاي گوناگون عمل كند؛ كمتر در دسترس است (به دليل گراني دستگاه ). میکرودرم ابریژن نسبت به درمانهای لیزری پوست با هزینه کمتری قابل انجام است و مقرون به صرفه تر می‌باشد. همچنین با میکردرم ابریژن آثار بهبودی پوست ظرف مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده خواهد بود.

در کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری لایه برداری پوست به روشهای مختلف از جمله میکرودرم ابریژن، با نتایجی بسیار موثر و چشمگیر انجام میشود. اگر ساکن اصفهان هستید؛ می‌توانید با مراجعه به این مرکز از کلیه خدمات پوست، مو زیبایی و لیزر در بهترین سطح بهره مند شوید. شماره تلفن : 91620100 - 031

کاربرد میکرودرم ابریژن برای پوست

لازم به ذکر است در میکرد درم ابریژن با لایه برداری و مکش دستگاه، منافذ پوستی باز شده و باعث بهبودی جوش های سرسیاه و سر سفید میگردد. از این روش در نواحی دست ها، سینه، گردن، زانو ها و حتی آرنج نیز برای جوانسازی و رفع چروک های پوستی می‌توان استفاده کرد. برخی از دستگاه های میکرودرم ابریژن بسته به ضخامت پوست قابلیت تنظیم دارند و حتی این قابلیت را برای بخشهای مختلف صورت دارند و به راحتی میتوان نواحی نازکتر را با توان کمتر و نواحی سخت تر را با توان بیشتر مورد درمان نمود.

فواید میکرودرم ابریژن | متخصص پوست در اصفهان دکتر واعظ شوشتری

برخی از ویژگی های میکرودرم ابریژن

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

مزایای میکرودرم ابریژن نسبت به سایر روش های لایه برداری

لایه برداری به روش میکرودرم بدون استفاده از مواد شیمیائی و با بی حسی جهت انواع پوست ها و پوست های مستعد آکنه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد؛ و با استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن شما می توانید عمل لایه برداری و لیفتینگ کامل را انجام دهید و از پوستی شاداب و با طراوت لذت ببرید.

لازم به توضیح است مکش دستگاه باعث افزایش گردش جریان خون و ساختن کلاژن در پوست می شود این عمل موجب افزایش قوام پوست شده و بعد از چند جلسه پوست کاملا سفت می‌شود وچروکها سطحی از بین می رود چون فرآیند بازسازی پوست به صورت تدریجی انجام خواهد شد؛ نتایج حاصله دائمی است. پس از اتمام کار میکرودرم ابریژن و عملیات پاکسازی، لازم است پوست را با زدن کرم ضد آفتاب مناسب محافظت نماییـد. برای حصول نتایج بهتر پیشنهاد می گردد از یک ماسک مناسب با پوست بعد از انجام میکرودرم استفاده کنید.

در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری، همواره تلاش می‌شود با تکیه بر دانش و مهارت بالا، بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان به متقاضیان گرامی ارائه شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خدادادی [ 1402-08-03 ]
برای افراد جوان و با پوست چرب که منافذ باز زیادی دارن هم این روش رو توصیه میکنید یا صرفا فیشیال ماهانه کافیه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عوارض قرص های چاقی چیست؟عوارض قرص های چاقی چیست؟

قرص‌های چاقی مورد تأیید وزارت بهداشت نیستند و مسئولیت نظارت بر این مکمل ها به عهده سازمان دارو و غذا است. شما علاوه بر اینکه زمان انتخاب باید مطمئن شوید قرص های چاقی مورد تأیید سازمان دارو و غذا هستند، باید در مورد مواد تشکیل دهنده این قرص‌ ها نیز اطلاعات کافی کسب کنید. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست صورت با لیزرجوانسازی پوست صورت با لیزر

جوانسازی پوست صورت با لیزر یک روش درمانی مؤثر برای از بین بردن لایه‌ های بالای پوست به منظور آشکار شدن پوست شفاف تر، نرم‌تر و صاف‌ تر لایه‌ های زیرین می‌باشد. به این منظور پرتوی لیزر به لایه‌ های عمیق پوست نفوذ کرده و باعث تحریک فرآیند تکثیر سلولی و تولید کلاژن می‌ شود. ... ادامه مطلب

لیزر سرد چیست و چه کاربردی در جوانسازی و زیبایی دارد؟لیزر سرد چیست و چه کاربردی در جوانسازی و زیبایی دارد؟

لیزر سرد، دستگاه پیشرفته ای است که بدون آسیب و عوارض باعث رفع دائمی موهای بدن می‌شود. لیزر سرد با ایجاد سرمای مناسب و قدرت عالی لیزر همزمان و عدم گرم شدن هنگام کار، از سوختگی و آسیب پوست جلوگیری می کند. لیزر سرد دارای کاربردهای دیگر در زمینه جوانسازی و زیبایی است که در ادامه ذکر میشود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین