منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / پاکسازی و لایه برداری پوست با لیزر کربن

پاکسازی و لایه برداری پوست با لیزر کربن

لیزر کربن یا پیلینگ نرم، نوعی روش پاکسازی پوست است که کاملاً بدون درد بوده، تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. این روش درمانی به‌ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست، آکنه و کدورت پوست شکایت دارند، مفید واقع می‌شود. پیلینگ کربن بویژه زمانی به کار شما می‌آید که می‌خواهید بلافاصله ظاهر پوست خود را بهتر کنید.

لیزر کربن یا همان پیل کربن هالیوودی جزو روشهای سریع، بدون عارضه و تاثیرگذار است که به سرعت پوست را پاکسازی و لایه برداری کرده، بهبود می‌بخشد. این روش توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

لیزر کربن چه کاربردی دارد؟

لیزر کربن ۴ کار اصلی انجام می‌دهد که عبارتند از:

۱- پاکسازی: کربن می‌تواند چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست را جذب کرده و سپس لیزر ذرات کربن را نابود می‌کند و پوست تمیز می‌شود.
۲- لایه‌برداری: با هدف قرار دادن کربن توسط لیزر، سلول‌های مردۀ پوست و جوش‌های سرسیاه هم از سطح پوست برداشته شده و لایه‌برداری انجام می‌شود. در این حالت پوست شفاف‌تر شده، منافذ آن بسته می‌شوند.
۳- از بین بردن جوش‌ها و کاهش چربی پوست: گرمایی که توسط پیلینگ کربن ایجاد می‌شود، باکتری‌های مولد جوش را از بین برده و سبب جمع شدن غدد چربی می شود. در نتیجه تولید چربی پوست را کاهش می‌دهد.
۴- جوانسازی: در پیلینگ کربن لایه‌های عمقی پوست نیز هدف قرار می‌گیرد و تولید کلاژن تحریک می‌شود.

پاکسازی و لایه برداری پوست با لیزر کربن

مراحل انجام لیزر کربن پیل

لیزر کربن پیل دو مرحله دارد، در مرحله اول مایع سیاه رنگ کربن مخصوصی روی پوست شما مالیده می شود که مدت ۱۵ دقیقه زمان احتیاج دارد تا به عمق منفذهای پوست نفوذ کند و برای لیزر آماده شود. در مرحله دوم، با دستگاه لیزر اسپکترا شلیک رگبار پرتوهای لیزر به روی پوست دارای کربن انجام می شود. کربن روی پوست، جذب انرژی لیزر و نیز کارایی و نتیجه عملکرد لیزر را افزایش می دهد. برخورد لیزر به پوست باعث تخریب و شکسته شدن ذرات کربن روی پوست به ذرات کوچک تر شده و بهمراه آن سلول های مرده پوست، مواد زاید و چربی پوست و جوش های سرسیاه را هم نابود می کند.

لیزر کربن پیل با انفجاری که روی پوست و در داخل منفذهای باز ایجاد می کند علاوه بر لایه برداری، سبب تحریک کلاژن سازی و ترميم منافذ پوست هم می گردد؛ بنابراین، فرایند جذب لیزر در لایه های پوست منجر به تسریع در روند بازسازی ساختار پوست می شود.
نکته : لیزر کربن پیل در خانم های باردار و افرادی که دیابت کنترل نشده دارند و یا تحت درمان شیمی درمانی هستند، نباید انجام شود.

کاربرد لیزر کربن پیل

این روش از به روزترین تکنولوژی دنیا بوده و مناسب انواع پوست‌ها است که با یک طیف نرم لایه برداری را انجام می‌دهد و هیچ عارضه و خطری در بر ندارد و شما می‌توانید بلافاصله بعد از استفاده، به فعالیت روزانه خود برگردید. برخی از کاربردهای این لیزر عبارتند از:

مزایای لیزر کربن پیل

این لیزر به تنهایی می تواند بسیاری از مشکلات پوست آسیب‌ دیده را حل کند و اثرات آن را بلافاصله بعد از لیزر می‌توانید مشاهده کنید. لیزر کربن پیل مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارتنند از:

صفحه اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

دوره نقاهت لیزر کربن پیل

لیزر کربن پیل از به روزترین تکنولوژی دنیا برخوردار است و با توجه به تمامی پوست‌ها با یک طیف ملایم لایه‌برداری را انجام می‌دهد و هیچ عارضه و دوره نقاهتی را در بر ندارد، بنابراین شما می‌توانید بلافاصله بعد از استفاده لیزر کربن پیل به فعالیت روزانه خود برگردید. از عوارض جانبی لیزر کربن پیل، قرمزی اندک و مختصر سوزن سوزن شدن تا چند ساعت پس از درمان ممکن است وجود داشته باشد است. برداشت موقت مو در منطقه تحت درمان ممکن است رخ دهد.

تزریق چربی به روش نانوفت یکی از روشهای جوانسازی پوست است که با بهره گیری از مهارت بالای پزشک در این زمینه، می‌تواند نتایج بسیار درخشانی داشته باشد. اگر ساکن اصفهان هستید، با مراجعه به کلینیک‌های تخصصی پوست موجود در سطح شهر، می‌توانید از آثار این روش در جوانسازی پوست بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :قنبری [ 1402-08-03 ]
دوستم پیش دکتر واعپظ یلینگ انجام داد و خیلی پوستش بهتر شده، البته منم وسوسه شدم برم یا پیلینگ معجزه میکنه یا دکترش خیلی خوب بوده واقعا از این رو به اون رو شد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوتراپی جوانسازی چیست و چگونه انجام میشود؟مزوتراپی جوانسازی چیست و چگونه انجام میشود؟

مزوتراپی یک روش ایمن، ضدپیری، بسیار مؤثر در جوانسازی پوست و گزینه مناسبی در مقایسه با روش‌های تهاجمی زیبایی است. این روش درمانی غیرتهاجمی را می‌توان به منظور توقف علائم پیری و جوانسازی بسیار مؤثر پوست استفاده نمود ... ادامه مطلب

ریزش مو در زنان بالای 40 سالریزش مو در زنان بالای 40 سال

هر زن جوان یا میانسالی می‌ تواند تحت تأثیر انواع ریزش مو قرار گیرد، اگرچه ریزش مو معمولاً در زنان بالای ۴۰ سال، زنانی که تازه بچه‌ دار شده‌ اند، زنانی که شیمی‌ درمانی کردند یا تحت تأثیر دارو های دیگر قرارگرفتند، شایع‌ تر است ... ادامه مطلب

آیا تزریق ژل های دائمی خطرناک است؟آیا تزریق ژل های دائمی خطرناک است؟

تزریق ژل فرآیندی است که با افزایش حجم و فرم دهی بافت نرم توام می‌باشد. فیلرها به طور کلی به دو دسته دائمی و موقت تقسیم می‌شوند؛ که در هر دو روش، تزریق توسط پزشک از طریق سرنگ های نازکی صورت می گیرد که این مواد را در قسمت های مورد نظر تزریق می کند ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین