منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / نمايش در منو / اقدامات لازم پس از تزریق فیلر

اقدامات لازم پس از تزریق فیلر

فیلر تزریق شده برای شما از نوع هیالورونیک اسید مرغوب است. پس از تزریق، برچسب حاوی نام و تاریخ انقضای فیلر به شما تحویل داده خواهد شد. در صورتی که مایل به دریافت جعبه یا سرنگ آن هستید؛ قبل از تزریق یادآوری کنید.

قرمزی و تورم در ناحیه تزریق ژل، شایع است و در طی چند روز از بین می‌رود. برای کاهش تورم از کمپرس سرد استفاده کنید. پس از درمان، محل تزریق را به مدت 10 دقیقه کمپرس سرد نمایید. طی 24 ساعت بعد هم بهتر است؛ هر دو ساعت 5 تا 10 دقیقه، از کمپرس سرد استفاده شود.

از گرم کردن محل تزریق (استفاده از سونا، آب داغ در حمام و استحمام طولانی) خودداری کنید. دوش گرفتن یا شستشوی معمولی اشکالی ندارد.

بهتر است از فعالیت‌هایی که باعث سرخ شدن صورت می‌شوند؛ مانند مصرف الکل، ورزش یا برنزه کردن در روز درمان، پرهیز نمایید.

ممکن است توده‌های کوچک در محل تزریق لمس شود که پس از مدتی از بین ‌خواهند رفت. کمی عدم تقارن پس از تزریق نیز طبیعی است و به تدریج برطرف میشود.

ایجاد کبودی در محل تزریق فیلر به ندرت اتفاق می‌افتد. کبودی ایجاد شده در اثر تزریق ژل خط خنده معمولا با گذشت چند روز از بین می‌رود. استفاده از کرم‌های آرنیکا و کمپرس گرم، به رفع هرچه سریعتر کبودی‌ها کمک می‌کند. در صورتی که برای رفع کبودی عجله داشته باشید؛ می‌توانید با مطب تماس بگیرید.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

در صورتی که سابقه تبخال دارید یا قبلا تزریق فیلر دائمی (پاژ) انجام داده اید؛ حتما پزشک را از این موارد آگاه نمایید.

در مورد فیلر زیر چشم:

- فیلر زیر چشم معمولا برای درمان گودی ناحیه داخلی زیر چشم به کار میرود. درصورتی که تمایل به درمان گودی ناحیه خارجی دارید، قبل از تزریق با آقای دکتر مشورت کنید.

- در صورتی که در گودی زیر چشم قبل از تزریق عدم تقارن داشته باشد، معمولا پس از تزریق عدم تقارن تاحدودی باقی میماند.

- فیلر زیر چشم برای درمان گودی زیر چشم و بهبود نسبی تیرگی زیر چشم است. این فیلر بر چروکهای زیر چشم و پف زیر چشم بی اثر است.

- استفاده از کانولا برای تزریق فیلر زیر چشم باعث درد کمتر، کیفیت بهتر تزریق و احتمال کبودی کمتر میشود. در صورت تمایل به استفاده از کانولا قبل از تزریق به پرسنل کلینیک یادآوری کنید.

- کمی برجستگی یا عدم تقارن پس از تزریق طبیعی است و معمولا طی دو هفته برطرف میشود.

- فیلر تزریق شده زیر چشم به تدریج با جذب آب فرم نهایی خود را پیدا میکند. این حالت پس از دو هفته از تزریق ایجاد میشود.

در صورت داشتن هرگونه سوالی با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس بگیرید.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اعظم خوشرفتار [ 1400-12-25 ]
کار دکتر عالیه ولی پرسنل پذیرش خوب راهنمایی نمیکنند برای فیلر ایشون گفتن همه فیلر ها خوبن و تفاوت قیمتش بخاطر مارکشون من از نظر مادی اوکی بودم کاش پرسنل میگفتن که تفاوت قیمتش بخاطر درصد کلاژن ساز بودن ویا بخاطر اینه که هرچی ژل قیمتش بالاتر باشه حالت دهی رو صورت بهتر و لوله لوله نمیشه و من متاسفانه ژل روفیل اولترا زدم

محمدرضا صالح [ 1400-12-18 ]
سلام خداقوت.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟

دمودکس معمولاً در تاریکی شب ظاهر می شود و از سلول های مرده پوست تغذیه می کنند. محل زندگی این انگل ها کل بدن است، در واقع هر جایی که مویی روییده باشد می تواند محل امنی برای این جانواران موذی باشد. دمودکس با تغذیه از سلول های مرده پوست سر، رشد می کند و به زندگی ادامه می دهد. ... ادامه مطلب

ملانونیشیای طولی چیست؟ملانونیشیای طولی چیست؟

ملانونیشیا توسط یک خط تیره در ناخن یا ناخن‌ها ایجاد می‌شود. این می‌تواند نشانه‌ای از بیماری جدی‌تر باشد، به همین دلیل تشخیص مناسب ضروری است. معاینه میکروسکوپی یا بیوپسی گاهی لازم است که علل و گزینه‌های درمان را تعیین کند. پیدا کردن علت اصلی ملانونشیا کاملاً یک فرایند پیچیده می‌باشد. ... ادامه مطلب

عوارض قرص های چاقی چیست؟عوارض قرص های چاقی چیست؟

قرص‌های چاقی مورد تأیید وزارت بهداشت نیستند و مسئولیت نظارت بر این مکمل ها به عهده سازمان دارو و غذا است. شما علاوه بر اینکه زمان انتخاب باید مطمئن شوید قرص های چاقی مورد تأیید سازمان دارو و غذا هستند، باید در مورد مواد تشکیل دهنده این قرص‌ ها نیز اطلاعات کافی کسب کنید. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین