منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تناسب اندام و لاغری / رفع و از بین بردن غبغب با لیزر لیپولیز

رفع و از بین بردن غبغب با لیزر لیپولیز

غبغب ممکن است در اثر افزایش سن و از بین رفتن حالت ارتجاعی پوست ایجاد شود؛ اما در بعضی موارد چاقی، کاهش وزن، موارد ارثی یا برخی بیماری‌ها نیز می‌توانند باعث ایجاد غبغب شوند. سیگار کشیدن، پرخوری و کم‌تحرکی، آسیب‌های نور خورشید و برخی آلودگی‌های محیطی نیز می‌تواند باعث تسریع روند پیری پوست و در نتیجه از بین رفتن حالت ارتجاعی آن و ایجاد غبغب شود. لیپولیز غبغب یکی از روش های رایج برای از بین بردن غبغب می باشد. لیزر لیپولیز یک روش جراحی کم تهاجمی است که باعث تخریب سلول های چربی شده و از طریق ایجاد گرما باعث تحریک اثر سفت کننده روی پوست می شود.

یکی از بهترین روشهای رفع غبغب ، علاوه بر هایفوتراپی ، لیزر لیپولیز است که شما در صورت تمایل می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان این روش را تجربه نمایید. لطفا جهت ارتباط با کارشناسان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر لیپولیز

انواع لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن لیزری دارای دو نوع مختلف است:

رفع و از بین بردن غبغب با لیزر لیپولیز

نحوه لیزر لیپولیز غبغب

پزشک یا جراح شما بخش‌‌هایی را که می‌خواهید چربی‌زدایی کنید، علامت می‌زند. در مرحله بعد با تزریق یک داروی بیحسی موضعی قسمت مورد نظر بیحس می‌شود تا پزشک بتواند شکاف باریکی در بدنتان ایجاد کرده و از آن طریق به بخش‌های بیحس شده راه یابد. این شکاف، نمایانگر نقطه‌ای است که می‌بایست لیزر (در قالب یک کانال یا لوله بسیار کوچک) وارد بدن شود. به‌محض آنکه داروی بیحسی اثر کرد، پزشک، لوله حاوی لیزر را به داخل بدن می‌فرستد و درمان را آغاز می‌کند. پزشک لیزر را در زیر پوست شما به حرکت در می‌آورد تا با کمک گرمایش، چربی بخش‌های مشکل ساز را ذوب کند، می‌توان چربی‌های آب شده را همچون لیپوساکشن مکید و از بدن خارج کرد یا به حال خود رها نمود تا بدن آنها را بسوزاند. ساکشن به پزشک اجازه می‌دهد تا چربی‌های بیشتری را از بدن شما خارج کند.

مراقبت قبل از لیزر لیپولیز

مراقبت بعد از لیزر لیپولیز

افراد نامناسب درمان با لیزر لیپولیز

  1. زنان باردار یا مادران شیرده
  2. افرادی که دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب (Pacemaker) دارند.
  3. افرادی که دچار مشکلات کبدی یا نارسایی کبدی هستند.

ماندگاری لیزر لیپولیز

انجام هرگونه عمل جراحی و یا حتی لیزر لیپولیز که سبب کاهش سریع چربی‌ها و یا کاهش وزن سریع می‌شود، به مراقبت پس از عمل نیاز دارد؛ زیرا بدن ما پیوسته در حال ساخت و ذخیره چربی است و ماندگاری لیزر لیپولیز هم بستگی به مراقبت و همچنین تغییر برخی از رفتارها دارد. در عمل حذف چربی به وسیله لیزر چنانچه سبک زندگی خود را تغییر ندهید، ممکن است مدتی بعد از عمل دوباره بافت چربی شما به ذخیره کردن چربی‌های جدید اقدام کند؛ بنابراین با انجام تمرینات ورزشی منظم و حفظ رژیم مناسب غذایی ، می‌توانید از تجمع مجدد چربی جلوگیری کنید.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

هزینه لیزر لیپولیز غبغب

هزینه لیپولیز غبغب تا حدودی متغیر بوده و به عوامل مختلفی نظیر نوع لیپولیز، اندازه ی غبغب، تعداد جلسات درمان و … بستگی دارد.

عوارض لیزر لیپولیز غبغب

عوارض جانبی و خطرهای احتمالی ممکن است تا چندین روز پس از انجام عمل لیزر لیپولیز در قسمت درمان شده کبودی و ناراحتی احساس کنید. اگر ناحیه ای که لیزر شده بعد از انجام درمان به خوبی ریکاوری نشود ممکن است در خطر عفونت یا زخم قرار بگیرید. در بدترین موارد ممکن است لخته های خون ایجاد شوند. اگر ورم، درد یا ترشح غیر عادی مشاهده کردید باید به پزشک مراجعه کنید.

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو، با کسب سالها تجربه در تزریق ژل و تزریق چربی و انجام روشهای جوانسازی مانند اندولیفت و هایفوتراپی در اصفهان، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات می‌باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با متد تزریق ژل لب طبیعیآشنایی با متد تزریق ژل لب طبیعی

لب های حجیم و خوش فرم، یکی از نشانه های زیبایی و جوانی محسوب می‌شوند. تزریق ژل لب تکنیکی است که می‌تواند حجمی ایده آل و فرمی مناسب را در لبها ایجاد کند. تزریق ژل لب بسته به تمایل فرد، حالت چهره، شکل و حجم اولیه لبها و تناسب مورد نیاز لبها با اجزای دیگر صورت انجام میشود ... ادامه مطلب

دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟

دمودکس معمولاً در تاریکی شب ظاهر می شود و از سلول های مرده پوست تغذیه می کنند. محل زندگی این انگل ها کل بدن است، در واقع هر جایی که مویی روییده باشد می تواند محل امنی برای این جانواران موذی باشد. دمودکس با تغذیه از سلول های مرده پوست سر، رشد می کند و به زندگی ادامه می دهد. ... ادامه مطلب

دانه های فوردایس روی لب چه هستند؟دانه های فوردایس روی لب چه هستند؟

مرز لب که محل جدا شدن بخش قرمز لب و کرم رنگ پوست است، محلی است که بیشتر دانه های فوردایس در آنجا مشاهده می شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین