منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / هایفوتراپی بهترین روش غیرجراحی از بین بردن غبغب

هایفوتراپی بهترین روش غیرجراحی از بین بردن غبغب

هایفوی غبغب یکی از روش های غیر جراحی و کم تهاجم برای از بین بردن غبغب است. در این روش، پزشک امواج اولتراسوند را با شدت بالا به لایه های عمیق پوست می فرستند. این امواج باعث گرم شدن پوست در آن ناحیه شده و در نتیجه گرم شدن پوست، کلاژن ها در قسمت مورد درمان تجمع می یابند و باعث لیفت و بهبود پوست در آن قسمت می شوند. این روش همچنین، در آبرسانی و جوانسازی پوست تاثیر زیادی دارد.

بهترین روشهای جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت و گردن از جمله هایفوتراپی غبغب، را با مراجعه به کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان تجربه نمایید. لطفا جهت ارتباط با کارشناسان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراحل انجام هایفوتراپی غبغب

قبل از اقدام به هایفوی غبغب لازم است ابتدا با متخصص پوست مشورت های لازم را به عمل آورید و از خواسته ها و انتظاراتتان به طور دقیق بگویید. همچنین ممکن است هایفوتراپی درمان مناسبی برای شما نباشد، در حالی که برای فرد دیگری بهترین روش رفع غبغب محسوب شود و تشخیص این امر تنها توسط متخصص پوست ممکن میشود.

برای انجام این روش در مرحله نخست، پوست تمیز و ضد عفونی میگردد. سپس یک ژل مخصوص روی پوست اعمال می شود؛ و با استفاده از دستگاه هایفوتراپی که در واقع منتقل کننده امواج فراصوت اولتراسوند به پوست است؛ درمان انجام خواهد شد. در حین عمل بسته به میزان افتادگی پوست غبغب، پزشک شدت و عمق تاثیر امواج را تنظیم می کند. دستگاه هایفوتراپی چندین بار روی پوست غبغب کشیده می شود تا بهترین تاثیر را در آن قسمت داشته باشد.

در حین انجام هایفوی غبغب ممکن است انرژی دستگاه را احساس کنید.بعضی از افراد در هنگام درمان کمی خارش یا گرما را در زیر پوست خود احساس خواهند کرد. به هر حال در این زمان نیازی به سرد کردن محل نیست، اما می توان از داروی بی حسی به منظور اطمینان از راحتی بیشتر استفاده کرد. با این وجود می‌توان گفت: هایفوی غبغب درد و ناراحتی غیر قابل تحملی ایجاد نخواهد کرد. هر جلسه درمانی هایفوتراپی به کمتر از 30 دقیقه زمان نیاز دارد؛ و روشی سریع و آسان است.

همچنین شما می تواند بلافاصله پس از هایفوتراپی فعالیت های عادی خود را آغاز کند و در این زمان نیازی به استراحت و ریکاوری نیست. ممکن است پس از درمان با کمی قرمزی، تورم یا احساس سوزش در پوست مواجه شوید. این علائم طی مدت چند ساعت از بین می روند. با وجود اینکه نتایج هایفوتراپی به اندازه روشهای جراحی رفع غبغب بارز نیست؛ ولی با این روش غیر تهاجمی می‌توانید شاهد نتایج بسیار خوبی باشید.

هایفوتراپی غبغب

تعداد جلسات هایفوی غبغب

بیشتر افراد با انجام یک جلسه هايفوتراپی غبغب به نتیجه مورد نظر دست می یابند، نتایج درمان پس از گذشت 2 الی 3 ماه و بعضاً 6 هفته قابل مشاهده می باشد.

ماندگاری هایفوتراپی غبغب

ماندگاری هایفوتراپی معمولاً 1 سال است، پس از این عمل پوست به مدت 1 سال به تولید کلاژن ادامه می دهد، بعد از گذشت این زمان ممکن است نیاز به تکرار هايفوتراپی غبغب باشد.

اصلی ترین کاربرد هایفوتراپی

اولین و مهمترین کاربرد هایفوتراپی لیفت پوست صورت و گردن است. در نتیجه استفاده از این روش، پوست در لایه های زیرین به بازسازی وادار می‌شود و پس از گذشت چند هفته آثار جوانسازی و لیفتینگ پوست به وضوح قابل مشاهده می‌گردد.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

هزینه هایفوتراپی غبغب

قیمت هایفوتراپی غبغب در مراکز مختلف می تواند متفاوت باشد. بهتر است پیش از اقدام به درمان غبغب با هایفوتراپی با کلینیک مورد نظر تماس حاصل فرمایید. جهت آگاهی از هزینه هایفوی غبغب در کلینیک دکتر واعظ در اصفهان با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

همشهریان گرامی، اگر می‌خواهید موهای زائد خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، با حداقل عوارض و با استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان از بین ببرید، حتما به کلینک‌های مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کرده و با اطمینان خاطر اقدام به این عمل نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هانیه [ 1402-08-01 ]
سلام هزینه لیفت شقیقه چقدر میشه و اینکه چقدر ماندگاری دراه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیشیال یا پاکسازی عمیق پوستفیشیال یا پاکسازی عمیق پوست

فیشیال پوست یکی از روش‌ های جدید مراقبت از پوست است. فیشیال که مراحل مختلفی دارد، باعث روشن‌ تر شدن پوست و حفظ جوانی و زیبایی آن می‌ شود. فیشیال مجموعه‌ ای از شیوه‌ های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌ شود و شامل انواع روش‌ های درمانی و زیبایی است. ... ادامه مطلب

از عوارض کورتون بر پوست چه میدانید؟از عوارض کورتون بر پوست چه میدانید؟

کورتون که به آن استروئید گفته می شود ترکیباتی هستند که به شکل طبیعی به وسیله غده فوق کلیوی و تحت عنوان هورمون کورتیزول تولید می شود. در زمینه پزشکی و جهت استفاده های متعدد، از داروهای استروئیدی برای بیماران استفاده می شود.در ادامه به عوارض مصرف این مواد برای پوست پرداخته می شود. ... ادامه مطلب

درمان و رفع چروکهای دور دهان با تزریق بوتاکسدرمان و رفع چروکهای دور دهان با تزریق بوتاکس

بوتاکس که از سم بوتولینوم به دست می آید، درمان غیر جراحی است که در دوز بسیار پایین و با هدف رفع خط خنده، به نواحی اطراف لب تزریق می شود. با تزریق بوتاکس به اطراف لب، عضلات این ناحیه به مرور ضعیف می شوند و حرکتی نخواهند داشت، به همین خاطر، شاهد برطرف شدن خط خنده به خصوص هنگام خندیدن خواهیم بود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین