منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / رفع موهای زائد / مزایا و معایب کرم موبر صورت و بدن برای پوست

مزایا و معایب کرم موبر صورت و بدن برای پوست

روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که از جمله می توان به استفاده از کرم های موبر اشاره کرد. امروزه طیف گسترده ای از کرم های موبر در برند ها و مدل های متنوع در بازار موجود است. کرم موبر يک محصول کاربردي و مؤثر براي از بين بردن موهاي اضافي صورت و بدن است. اين کرم حاوي ترکيباتي همچون تيو گليکول سديم (sodium thioglycolate)، تيو گليکولات کلسيم (calcium thioglycolate) و سولفيد استرانسيوم (strontium sulfide) بوده که با تضعيف کردن پروتئين هاي موجود در ريشه مو، باعث جدا شدن مو از سطح پوست شده و کمک مي کنند تا پوستي صاف، يکدست، نرم و لطيف داشته باشيد. این کرم ها به شکل لوسیون، اسپری و ژل تولید می شوند و برای قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. البته این کرم ها مزایا و معایبی دارند و روی هر نوع پوستی واکنش متفاوتی نشان خواهد داد.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوست و مو ، می‌توانید به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.

روش استفاده از کرم موبر

ابتدا این کرم را با کاردکی که در بسته بندی محصول موجود است بردارید، سپس بر روی تمام قسمت های پوست بمالید و بعد از 5 دقیقه کرم را با کاردک از پوست خود جدا کنید. در نهایت پوست را با آب فراوان بشویید. در این حالت اگر موهای بدن به صورت کامل جدا نشده اند بهتر است چند دقیقه صبر کنید و بعد پوست را با آب سرد بشویید. به هیچ عنوان از این کرم در نواحی بریدگی استفاده نکنید؛ زیرا به دلیل وجود مواد شیمیایی می تواند باعث تحریک و عفونت زخم شود.

مزایای کرم موبر

  1. استفاده آسان
  2. دردناک نبودن و مؤثر بودن
  3. به صرفه بودن از نظر اقتصادی
  4. قابل استفاده بودن برای تمام اعضای بدن (البته اگر حساسیت نداشته باشید).
  5. کاهش سرعت رشد موها در مقایسه با تراشیدن آنها
  6. برخی تحقیقات نشان داده استفاده مداوم از موبرها، باعث نازکی موها می شود.
  7. در مدت زمان کوتاهی می توانید موهای زائدتان را از بین ببرید.
مزایا و معایب کرم موبر صورت

ملاحظات استفاده از کرم موبر

برخی از اقدامات مراقبتی وجود دارند که عبارتند از:

موارد منع استفاده از کرم موبر

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

معایب کرم موبر

معایب کرم های اصلاح به قدری ناچیز است که می توانید این نقاط ضعف را در مقایسه با نکات مثبت این محصولات نادیده بگیرید؛ اما باید توجه داشت که:

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو، با کسب سالها تجربه در تزریق ژل و تزریق چربی و انجام روشهای جوانسازی مانند اندولیفت و هایفوتراپی در اصفهان، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات می‌باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ایجاد حساسیت صابون های معطرایجاد حساسیت صابون های معطر

صابون‌ها ممکن است رایحه‌ای بسیار خوش داشته باشند؛ اما به احتمال زیاد، این مواد دارای برخی مواد شیمیایی بسیار خطرناک نیز هستند؛ بنابراین بروز واکنش‌های پوستی آلرژیک به این دسته از محصولات، غیرمعمول نیست. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با اس وی اف ژلجوانسازی پوست با اس وی اف ژل

یکی از روشهای جوانسازی پوست و فرم دهی صورت که اثرگذاری طولانی مدت دارد استفاده از اس وی اف ژل (S.V.F gel) می باشد . اس وی اف ژل ماده ای است که از چربی برداشته شده از بدن شما تولید می شود ... ادامه مطلب

جوانسازی دست با لیزر پرل فرکشنال یا فرکشنال Co2جوانسازی دست با لیزر پرل فرکشنال یا فرکشنال Co2

جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال co2، به عنوان یک روش غیر تهاجمی می‌تواند لایه آسیب دیده سطح پوست را از بین برده و پوست را به کلاژن سازی دوباره ترغیب کند ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین