منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر درمانی پوست / روشن سازی نواحی تیره پوست با لیزر اندولیفت

روشن سازی نواحی تیره پوست با لیزر اندولیفت

پوست بزرگترین ارگان بدن است. این بخش بزرگ و وسیع، گاهی اوقات درخشش خود را از دست می‌دهد و بی‌حال و کدر می‌شود. پوست روشن می‌تواند در زیبایی اثر به سزایی داشته باشد. در طول چند سال گذشته، روشن کردن پوست متقاضیان بسیار زیادی داشته است. عمل روشن‌سازی پوست یک روش درمانی کارآمد برای تقریباً همه‌ی افراد است که می‌تواند ظاهر پوست آنها را به شکل قابل‌توجهی بهبود بخشد. درمان روشن کردن پوست از طریق مهار کردن تولید ملانین (رنگدانه‌ها و لکه‌های سیاه روی پوست) انجام می‌شود. برای روشن شدن پوست صورت و بدن روش‌های درمانی زیادی وجود دارد. یکی از جدیدترین و مؤثرترین روش‌ها برای روشن شدن پوست، دستگاه لیزر اندولیفت (ENDOlift) می‌باشد. روشن کردن پوست با لیزر یک روش پزشکی است که در آن پرتوهای متمرکز از نور پالس کوتاه بر روی مناطق هدفمند پوست تابیده می شوند تا پوست لک شده و یا آسیب دیده از بین برود. این روند رشد جدید سلولهای تازه پوست را تحریک می کند که درنهایت منجر به ایجاد رنگ های روشن تر پوست می شود. روش‌هایی که برای روشن کردن پوست استفاده می‌شوند معمولاً تولید ملانین در پوست را کاهش می‌دهند. اندولیفت یک روش سرپایی و کم‌ تهاجم برای جوانسازی پوست با لیزر است.

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو، با کسب سالها تجربه در تزریق ژل و تزریق چربی و انجام روشهای جوانسازی مانند اندولیفت و هایفوتراپی در اصفهان، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات می‌باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علت تیرگی پوست

شایع‌ترین اشکال تیرگی پوست در اثر آسیب نور خورشید، به ویژه در اثر پرتوهای فرابنفش به وجود می آیند. تیرگی پوست همچنین می‌تواند در اثر تغییرات هورمونی ناشی از اختلالات مادرزادی یا هورمونی (همانگونه که در بیماری آدیسون رخ می دهد) یا ترکیبی از عوامل نظیر نور خورشید یا واکنش های پوستی (در اثر حساسیت نسبت به یک ماده شیمیایی یا گیاهی) نیز به وجود بیاید.

۱) علل ژنتیکی تیرگی پوست

تیرگی پوست ممکن است در اثر تعدادی از اختلالات مادرزادی یا ژنتیکی به وجود بیاید که عبارتند از:

۲) علل هورمونی تیرگی پوست

تیرگی پوست همچنین در اثر تغییرات هورمونی و در بیماری های زیر دیده می شود:

۳) علل محیطی تیرگی پوست

تیرگی پوست می تواند در اثر قرارگیری در معرض عوامل محیطی به وجود بیاید. در این حالت عواملی نظیر موارد زیر در ایجاد تیرگی موثرند:

لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست صورت

مزایای لیزر اندولیفت

نحوه روشن سازی پوست با لیزر اندولیفت

قبل از شروع کار، پزشک موضع را آغشته به مواد بی حسی نموده سپس کار خود را شروع می کند. استفاده از این مواد بی حسی موجب می شود تا فرد حین استفاده از لیزر متوجه درد خاصی نشود. اشعه هایی که به واسطه دستگاه های مخصوص لیزر روی ناحیه تیره تابانده می شوند رنگدانه های جمع شده زیر پوست را از بین برده سبب رفع تیرگی ها میشود.

نکات مراقبتی قبل از اندولیفت

برای اینکه از مزیت‌های روش اندولیفت به طور کامل بهره ببرید بهتر است تا یکسری مراقبت‌های قبل و بعد از آن را به دقت انجام دهید. البته نکات مراقبتی قبل از اندولیفت چندان زیاد و سخت نیست. فقط کافی است قبل از انجام آن صورت خود را به خوبی با آب و صابون بشویید تا هیچگونه مواد آرایشی بر روی پوست شما باقی نماند. تمیز بودن صورت شما شرط اصلی کار برای جلوگیری از حساسیت و یا عفونت در حین کار است.

مراقبت های پس از انجام اندولیفت

افراد نامناسب جهت انجام اندولیفت

  1. افراد دارای مشکلات پوستی و آکنه می‌بایست از انجام این روش درمانی اجتناب نمایند.
  2. افراد باردار و شیرده از انجام این روش می‌بایست اجتناب نمایند.

ماندگاری نتایج لیزر اندولیفت

حداقل زمان ماندگاری اندولیفت بین 2 تا 3 سال می باشد.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

هزینه لیزر اندولیفت

این هزینه تا حد زیادی به میزان مشکل شما و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز بستگی دارد.

عوارض لیزر اندولیفت

اندولیفت به دلیل این که یک روش کم تهاجم است، از عوارض و معایب کمتری برخوردار می‌باشد. البته باید این را در نظر داشت که هر روشی علاوه بر مزایا دارای معایب هر چند اندک خواهد بود. پس از انجام اندولیفت ممکن است در عوارض خفیفی چون تورم، کبودی یا قرمزی مشاهده شود که طبیعی است و با گذشت چند روز بهبود خواهد یافت.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمان مشکلات پوستی و موی خود، همچنین روشهای جوانسازی پوست، لیزر درمانی و ... می‌توانید به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین روش را برای شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :مريم ناظم [ 1402-08-30 ]
آقای دکتر من 24 سالمه پوستم سبزه هست و میخوام که کلا سفید بشه یعنی با لیزر اندولیفت رنگ پوستم کامل سفید میشه نیاز به چند جلسه دارم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پیشگیری از ایجاد کک و مکپیشگیری از ایجاد کک و مک

کک و مک صورت یکی از مشکلات پوستی است که هیچگونه خطری را برای سلامت پوست شما ندارد و تنها باعث می شود تا زیبایی ظاهری صورت شما تحت تأثیر قرار گیرد. کک و مک‌ ها لکه‌ هايي تيره رنگ و دايره‌ اي ‌شکل بر روي پوست هستند که قطر آنها مي‌ تواند تا حدود ۵ ميلي‌ متر باشد. ... ادامه مطلب

علت ریزش شدید موی بدنعلت ریزش شدید موی بدن

آلوپسی شرایطی است که باعث ریزش مو در قسمتی از بدن می شود. این ریزش مو ممکن است تمام بدن را تحت تأثیر قرار دهد و می تواند موقت یا دائمی باشد ... ادامه مطلب

در جوانسازی پوست هایفوتراپی بهتر عمل می کند یا آر اف فرکشنال؟در جوانسازی پوست هایفوتراپی بهتر عمل می کند یا آر اف فرکشنال؟

هایفوتراپی و آر اف فرکشنال هر دو از موثرترین شیوه‌های درمانی غیرجراحی و غیرتهاجمی برای سفت کردن پوست هستند که با گرم کردن پوست موجب بازسازی کلاژن در لایه‌های عمیق پوست می‌شوند. اگرچه هر دو روش باعث کاهش چین و چروک پوست صورت خواهند شد اما در بکارگیری آنها از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین