منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / آیا تزریق بوتاکس برای کشیدن گوشه چشم عوارضی دارد؟

آیا تزریق بوتاکس برای کشیدن گوشه چشم عوارضی دارد؟

ابروهای افتاده، افتادگی پلک ها و ظاهر خسته چشم، آزاردهنده ترین نشانه های روند پیری در قسمت بالایی صورت هستند. افزایش سن، ژنتیک و قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث افتادگی یا پتوز ابروها، پلک چشم می شود. این حالت معمولاً در نزدیکی دم ابروها، جایی که عضله پیشانی برای بلند نگه داشتن ابروها ضعیف است، قابل توجه می باشد. نوروتوکسین‌هایی مانند بوتاکس با شل کردن ماهیچه‌هایی که معمولاً ابروها را به سمت پایین می‌کشند، عمل می‌کنند. در نتیجه به عضلات پیشانی اجازه می‌دهند تا ابروها را بدون مقاومت بالا بکشند. این روش اجازه می دهد تا قوس چشمگیر و قسمت بیرونی ابرو به طور طبیعی به سمت بالا شود. در این حالت ابرو لیفت شده به نظر میرسد و حالت چشم گربه ای به چهره می دهد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای تزریق بوتاکس چشم گربه ای

نحوه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

ابتدا قبل از تزریق، پزشک ناحیه تزریق را علامت‌گذاری می‌کند. سپس با دقت در محل موردنظر بوتاکس تزریق می‌شود. ممکن است که یک کرم بیحس‌کننده موضعی بر روی پوست بیمار اعمال شود تا فرد احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

تزریق بوتاکس برای کشیدن گوشه چشم

توصیه های قبل از بوتاکس چشم گربه ای

مراقبت های بعد از بوتاکس چشم گربه ای

ماندگاری چشم گربه ای با بوتاکس

بوتاکس های چشم گربه ای معمولاً بین ۳ الی ۶ ماه ماندگاری دارند و بعد از این مدت نیاز است که دوباره تزریق انجام شود.

هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای

هزینه این روش بستگی به برند بوتاکس تزریق شده، محل تزریق، خدمات و تجربه پزشک متخصص دارد.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

آیا تزریق بوتاکس برای کشیدن گوشه چشم عوارضی دارد؟

  1. تورم: از این عوارض جانبی می‌توان به تورم و قرمزی اشاره کرد که خطر جدی را به دنبال ندارند و فقط به علت ورود سوزن و تزریق بوتاکس به ناحیه مورد نظر بروز کرده‌اند. گاهی اوقات این عوارض جانبی شایع باعث کوچک‌تر شدن چشم می‌شوند و معمولاً فقط طی چند روز بعد از انجام تزریق بوتاکس ناحیه چشم ماندگار هستند و بعد از گذشت دوره چند روزه به طور کامل فروکش می‌کنند. با فروکش کردن تورم حاصل از انجام تزریق ناحیه چشم، کوچکی چشم هم از بین می‌رود و اندازه آن به حالت عادی خود باز می‌گردد.
  2. افتادگی پلک: خطای یک پزشک بی‌تجربه می‌تواند منجر به افتادگی پلک شود. شایع‌ترین واکنش منفی به تزریق بوتاکس در اطراف چشم افتادگی پلک است که به آن پتوز یا بلفاروپتوز نیز می‌گویند. حدود 5 درصد از افرادی که بوتاکس می‌کنند دچار افتادگی پلک می‌شوند و اگر یک پزشک ماهر تزریق را انجام دهد، این عدد به کمتر از 1درصد کاهش می‌یابد.
  3. بیحسی در اطراف چشم
  4. ضعف عضلانی موقت
  5. مشکل در بستن چشم ها

تقویت موها و درمان ریزش مو با روشهای مختلف و تجویز داروهای موثر مانند قرص فیناستراید ، توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نازلی [ 1402-07-14 ]
آقای دکتر برای چشم گربه ایی لیفت نخ بهتره یا تزریق بوتاکس ؟

بهناز [ 1402-06-08 ]
حالت چشم بعد چند روز خودشو نشون میده ؟

عادله روضاتی [ 1402-06-08 ]
لطفا هزینه این بوتاکس چشم گربه ایی رو بگید و اینکه هزینش با بوتاکس پیشانی فرق داره ؟

گلی [ 1402-06-08 ]
سلام من میخام چشم های گربه ایی بشه با بوتاکس تو یک جلسه میشه یا باید چند جلسه انجام داد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا زگیل تناسلی به طور قطعی درمان می شود؟آیا زگیل تناسلی به طور قطعی درمان می شود؟

زگیل های تناسلی در اثر ویروس پاپیلومای انسانی ( HPV ) ایجاد می شوند. زگیل های تناسلی قابل درمان هستند ، اما می توانند برگشت پذیر باشند و هرگز نمی‌توان گفت؛ این بیماری با روشهای درمانی به کلی از بین خواهد رفت ... ادامه مطلب

تیکسل چیست و چه کاربردی دارد؟تیکسل چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه تیکسل یک دستگاه توسعه یافته و نوآورانه‌ی فرکشنال برای زیبایی و جوانسازی پوست است که با فناوری جدید، ثبت اختراع جهانی کمپانی نووکسل در آلمان ساخته شده است. این دستگاه جوانسازی پوست از فناوری نوینی برخوردار است که ترمومکانیکال ابلیشن نام دارد و یک شیوه نوآورانه است. ... ادامه مطلب

دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟

دمودکس معمولاً در تاریکی شب ظاهر می شود و از سلول های مرده پوست تغذیه می کنند. محل زندگی این انگل ها کل بدن است، در واقع هر جایی که مویی روییده باشد می تواند محل امنی برای این جانواران موذی باشد. دمودکس با تغذیه از سلول های مرده پوست سر، رشد می کند و به زندگی ادامه می دهد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین