منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیزر هلیوس؛ کاربردها، مزایا و مراقبتها

لیزر هلیوس؛ کاربردها، مزایا و مراقبتها

لیزر درمانی هلیوس روشی موثر برای بهبود تن و بافت پوست، هدف قرار دادن خالکوبی و خال‌های ناخواسته، سفت کردن منافذ و درمان رگ های عنکبوتی برای به حداقل رساندن یا حتی از بین بردن ظاهر آن ها است.
هلیوس سه یک لیزر کیوسوئیچ با طول موج های دوگانه در 1064 نانومتر و 532 نانومتر است که به طور موثر قادر به درمان طیف گسترده ای از نشانه های درمانی است. 5 حالت مختلف عملکرد برای کاربران برای به حداکثر رساندن نقشه درمانی سفارشی در دسترس است. هلیوس سه پیشرفته ترین لیزر کیو- سوئیچ موجود در بازار است که نتایج درمانی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

آنچه در این مطلب میخوانید

حالت تونینگ فرکشنال دستگاه لیزر هلیوس

با استفاده از هندپیس جدید فراکشنال 532 نانومتری، پرتوهای ریز با روانی دقیقاً برابر بدون از دست دادن انرژی خروجی بسیار پایدار تولید می شود. تونینگ فرکشنال راحتی و اثربخشی درمان ها را به حداکثر می رساند.

حالت تک پالس دستگاه لیزر هلیوس

یک پالس واحد از هلیوس سه یک پرتو منفرد و متمرکز را ارائه می دهد که دارای قدرت بیشتری نسبت به رقبای خود است. پروفایل پرتو تک پالس هلیوس سه از یک پیک منفرد تشکیل شده است که مقدار زیادی انرژی حرارتی متمرکز را ارائه می دهد. عملکرد تک پالس برای درمان خالکوبی، ضایعات پوستی و موارد دیگر ایده آل است.

حالت پالس دوقلو دستگاه لیزر هلیوس

حالت پالس دوقلو یا (RTP (Real Twin Pulse یک فناوری هسته ای منحصر به فرد است که با 2 پالس، انرژی و فاصله بین اولین و دومین تک پالس لیزر کیو- سوئیچ را خارج می کند. RTP آسیب حرارتی خفیف‌تری را در ناحیه هدف ایجاد می‌کند یا می‌تواند برای ایجاد عمق نفوذ عمیق‌تر در مقایسه با یک پالس منفرد استفاده شود. RTP در مقایسه با یک پالس منجر به اثربخشی بالاتر با زمان کمتر و عوارض جانبی ناخواسته مانند هایپر و هیپو پیگمانتاسیون شناخته می شود.

لیزر هلیوس

جوانسازی 4 بعدی با لیزر هلیوس

جوانسازی 4G یعنی چه؟

کاربرد دستگاه لیزر هلیوس سه

به طور خلاصه، موارد زیر طیف گسترده ای از مشکلات زیبایی شناختی است که هلیوس سه می تواند به آن توجه کند:

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

مزایای درمانی بکارگیری لیزر هلیوس سه

تونینگ لیزر هلیوس سه کمترین زمان از کار افتادگی را دارد و بیمار می تواند این عمل را انجام دهد و پس از درمان به هر کاری که انجام می دهد، بازگردد. می توان از آن به عنوان لیزر صورت به طور منظم برای حفظ سلامت و زیبایی پوست استفاده کرد.

همچنين لیزر هلیوس سه مزایای درمانی دیگری نیز دارد که شامل:

هلیوس سه دارای 81 نقطه خروجی مساوی در میزان پرتو است. این امر باعث می شود تا در مقایسه با یک هندپیس معمولی، جریان بیشتری داشته باشید. هندپیس فرکشنال به طور قابل توجهی در از بین بردن طیف گسترده ای از ضایعات اپیدرمی موثرتر است. مزایای اضافی شامل کاهش خطر پررنگ شدن و هیپو پیگمانتاسیون واکنشی، کاهش خطر آسیب اپیدرمی و توانایی حذف موثر جوهر خالکوبی قرمز است.

هلیوس سه با ترکیب طول موج های مکمل 1064 و 532 نانومتر با 5 مدالیته لیزری مختلف، قادر است طیف وسیعی از کاربردهای زیبایی شناختی را با پوشش کامل طیف جذب ملانین و اکسی هموگلوبین انجام دهد.

جبران کننده لنز حرارتی اختصاصی که در هلیوس سه استفاده می شود، پروفایل پرتو یکنواخت و انرژی خروجی پایدار را در مقایسه با پروفایل پرتو غیر یکنواخت و انرژی خروجی کاهشی و نرخ های تکرار بالا را فراهم می کند.

تجربه گسترده پردازش لیزر و دانش فنی در انرژی خروجی لیزر بسیار پایدار و مدت زمان پالس هلیوس سه مشهود است. این عملکرد بهینه و همچنین رضایت بیمار و ارائه دهنده را به طور مداوم نوید می دهد.

مراقبت‌های قبل و پس از جوانسازی با لیزر هلیوس

لازم است که مراقبت‌های زیر را قبل و بعد از جوانسازی پوست با لیزر هلیوس انجام دهید:

  1. پرهیز از رفتن به سولاریوم و حمام آفتاب
  2. در صورت داشتن حساسیت های پوستی حتما قبل از انجام کار، موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید
  3. استفاده از کرم های ترمیم کننده درصورت تجویز توسط پزشک
  4. نوشیدن آب و همچنین مصرف آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین ای

برای آشنایی با لیزر اندولیفت و آگاهی از کاربردهای آن، کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صدیقی [ 1402-08-07 ]
سلام آقای دکتر برای از بین بردن لک و تاتو هم کاربرد داره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان ریزش سکه ای ریش اقایاندرمان ریزش سکه ای ریش اقایان

آلوپسی باربا را می توان با عنوان ریزش موی ریش در مردان توصیف کرد. ریزش سکه ای ریش مردان، یک بیماری خود ایمنی است که سبب ریزش مو در برخی نواحی کوچک از ریش می شود. ظاهر این بیماری برای مردان ناراحت کننده بوده و می تواند اعتماد به نفس آنها را تحت تأثیر قرار دهد. ... ادامه مطلب

چرا جوش میزنیم؟چرا جوش میزنیم؟

جوش یک اختلال پوستی است که باعث ایجاد لکه‌ های مختلفی نظیر جوش‌ های سرسیاه، جوش‌ های سرسفید، کورکها، برآمدگی و تورفتگی‌ می‌ شود. مسدود شدن غدد مویی توسط چربی‌ های اضافه، پوست مرده و یا باکتریها باعث به وجود آمدن جوش صورت می‌ شود. ... ادامه مطلب

ارتباط کرونا ویروس با ریزش مو و آلوپسیارتباط کرونا ویروس با ریزش مو و آلوپسی

ریزش موقت مو پس از تب یا بیماری، طبیعی است. ریزش موی بسیاری از افراد پس از ابتلا به کرونا خیلی دور از انتظار نیست. تب یکی از علائم رایج کرونا است. چند ماه پس از تب شدید یا بهبودی از بیماری ، بسیاری از افراد ریزش موی محسوسی را مشاهده می کنند ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین