منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / معرفی بهترین مزوژل های جوانساز پوست

معرفی بهترین مزوژل های جوانساز پوست

پوست از جمله ساختارهای بدن است که با افزایش سن از میزان تولید دو پروتئین کلاژن و الاستین آن کاسته می شود، لذا زیبایی و استحکام پوست تأثیر قرار می گیرد و چین و چروک ها و خطوط پوستی نمایان می شوند. علاوه بر این، عواملی از قبیل استعمال دخانیات، تماس با نور خورشید، سبک زندگی ناسالم و تماس پوست با آلاینده ها می توانند باعث تخریب سلول های پوستی و ظاهر شدن چین و چروک ها شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوژل که به عنوان مزوفیلر نیز نامیده می شود، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شود. مزوژل حاوی مواد معدنی و گیاهی، آنزیم ها، پروتئین ها، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها و اسیدهای هالورونیک است. در تهیه مزوژل از اسید هالورونیک هایی استفاده می شود که غلظت بالایی دارد؛ اما خاصیت حجم دهندگی ندارند. هدفی که مزوژل دنبال می کند، بازگرداندن طراوت و شادابی به پوست است. مزوژل، جوانسازی پوست را به کمک اسید هالورونیک انجام می دهد و مهمترین ویژگی آن از بین بردن لک ها و چروک روی پوست است.

ترکیبات مزوژل

مزوژل یک درمان ایمن و سالم پوست است و حاوی مواد مورد نیاز برای ترمیم و شادابی آن می باشد:

  1. هیالورونیک اسید
  2. کوآنزیم ها
  3. مواد معدنی
  4. آمینواسیدها
  5. ویتامین ها
  6. آنتی اکسیدان ها
مزوژل

کاربردهای مزوژل

انواع مزوژل پروفایلو

نخستین مزوژل هیالورونیک اسید پایدار است و از عناصر شیمیایی و موادی مثل BDDE در ساختار پیوندهای شیمیایی این مزوژل استفاده شده است. اثر اسید هیالورونیک با وزن مولکولی کم بر لایه های از پوست که در قسمت میانی هستند، سبب آبرسانی شده و وجود هیالورونیک اسید با وزن مولکولی زیاد، موجب کشیدگی و لیفت پوست به شکل همزمان می شود. مزوژل پروفایلو که دارای فرمولاسیونی نوین است که از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی زیاد و وزن مولکولی کم ساخته شده است.

انواع مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو در دو نوع کلاسیک و با وزن مولکولی بالا (HMW) به بازار عرضه می شوند. آن دسته از افراد جوانی که می خواهند از پیری پوست خود جلوگیری کنند بهتر است به سراغ نوع کلاسیک این محصولات بروند. در عوض آنهایی که سن بیشتر یا پوست خشک دارند به دلیل درصد بالاتر هیالورونیک اسید در نوع HMW، از این محصول سود بیشتری خواهند برد.

انواع مزوژل پروسترولین

انواع مزوژل زیر چشم

نحوه تزریق مزوژل

برای تزریق مزوژل در ابتدا می بایست سایر بخش های صورت کاملاً ضدعفونی شود و این کار توسط پاک کننده های مخصوصی صورت می گیرد. در واقع پوست باید از هر نوع آرایشی پاک باشد. پس از این بخش نیاز به استفاده از میکروکانولا ها بوده که معمولاً دارای نوک گرد با یک سوزن کوچک هستند و سبب می شود که مزوژل بین پوست و استخوان تزریق شود و در نهایت اجازه داده می شود که پخش در محل مورد نظر صورت بگیرد. این فرایند معمولاً نیاز به ۳۰ الی ۶۰ دقیقه زمان دارد.

اقدامات قبل از تزریق مزوژل

اقدامات بعد از تزریق مزوژل

افراد منع تزریق مزوژل

  1. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مانند بیماری دیابت، سرطان، لوپوس و...
  2. خانم‌هایی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند.
  3. کسانی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند.
  4. افرادی که پوست شل و افتاده‌ای دارند (در این موارد برای رسیدن به نتایج دلخواه لازم است درمان‌های دیگری نظیر تزریق ژل و یا لیفت صورت انجام دهند).

ماندگاری مزوژل

نتیجه‌ی حاصل از تزریق مزوژل معمولاً فورا دیده می‌شود؛ اما نتیجه‌ی کامل پس از ۴۸ ساعت دیده خواهد شد. نتیجه‌ی تزریق مزوژل عموماً بین ۶ تا ۹ ماه باقی می‌ماند و سپس تدریجی از بین می‌رود. برای اینکه این نتایج مزوژل برای مدت زمان طولانی‌تری باقی بمانند و پوست، جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد، درمان با مزوژل باید تکرار شود. یک برنامه‌ی درمان با مزوژل شامل سه جلسه با فواصل ۲ تا ۴ هفته می‌شود.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

قیمت انواع مزوژل

به طور خلاصه میتوان گفت که خدمات زیبایی پوست و مو دارای قیمت های مشخص و تعیین شده ای نیستند و نسبت به برخی موارد قیمت آنها مشخص میشود. از عواملی که روی قیمت تأثیر میگذارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع و مقدار مزوژل
  2. محل مورد نظر تزریق
  3. تعداد جلسات
  4. تجربه، مهارت و شهرت پزشک و کلینیک

عوارض جانبی مزوژل


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :سوگند [ 1402-06-06 ]
من جالپرو استفاده کردم فوق العاده بود به بقیه دوستان هم پیشنهاد میدم

حجتی [ 1402-06-06 ]
آفای دکتر آقایون هم میتونند مزوژل انجام بدند ؟ جای جوش ها هم از بین میره؟

قبادی [ 1402-06-06 ]
آقای دکتر من میخام کل صورتم رو تزریق کنم چقدر میشه هزینش؟

سارینا [ 1402-06-06 ]
سلام خسته نباشید چطور میتونم نوبت بگیرم

محبوبه [ 1402-06-06 ]
ماندگاری مزوژل ها بالاست یا اینکه نیاز به مراجعه دوباره داره تا چند وقت ماندگاری داره ؟

ندا [ 1402-06-06 ]
لطفا هزینش رو بگید

بیتا [ 1402-06-06 ]
من برای زیر چشم از پروفایلو استفاده کردم و بسیار عالی بود دست شما درد نکنه آقای دکتر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر آب در زیبایی پوستتأثیر آب در زیبایی پوست

یکی از اهداف اصلی آب در بدن انسان این است که سموم را از بدن خارج می‌کند. اگر به مقدار کافی آب در بدن شما وجود نداشته باشد، قادر نخواهد بود تمام سموم را از بین ببرد؛ به همین علت مشکلات پوستی مانند آکنه، کدر شدن رنگ پوست صورت و بدن و ایجاد لک در صورت را مشاهده خواهید کرد. ... ادامه مطلب

علل ایجاد جوش های چرکی و دردناکعلل ایجاد جوش های چرکی و دردناک

جوش چرکی شکل جدی‌ تری از جوش است که سبب به وجود آمدن کیست‌ ها و برآمدگی‌ های بزرگ و ملتهب روی صورت می‌ شود. این جوش‌ ها در ۸ تا ۵۰ سالگی و بیشتر روی صورت ظاهر می‌ شوند. در ادامه انواع روش های درمانی جوش های چرکی و دردناک معرفی می گردد. ... ادامه مطلب

تیکسل چیست و چه کاربردی دارد؟تیکسل چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه تیکسل یک دستگاه توسعه یافته و نوآورانه‌ی فرکشنال برای زیبایی و جوانسازی پوست است که با فناوری جدید، ثبت اختراع جهانی کمپانی نووکسل در آلمان ساخته شده است. این دستگاه جوانسازی پوست از فناوری نوینی برخوردار است که ترمومکانیکال ابلیشن نام دارد و یک شیوه نوآورانه است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین