منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر درمانی پوست / دستگاه لیزر زئو با هندپیس پرل

دستگاه لیزر زئو با هندپیس پرل

در لیزر زئو با هندپیس پرل به دلیل کنترل بالا در میزان انتشار حرارت، انعقاد در بافت به طور مشخص صورت می گیرد که این امکان با لایه برداری در اپیدرم، همچنین ترمیم کلاژن و افزایش کلاژن ها، میزان اثر بخشی را تا حد زیادی نسبت به دستگاه های دیگر افزایش می دهد. این دستگاه قادر است بافت اپیدرم را بدون عارضه احیا نماید. لیزر زئو پرل با توجه به میزان تخریب مشخص، به گونه ای طراحی شده است که برای درمان انواع پوست های آسیب دیده به دلیل نور خورشید و پیری پوست مناسب است.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربردهای هندپیس پرل

مزایای استفاده ازلیزر زئو با هندپیس پرل

استفاده از لیزر زئو با هندپیس پرل برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به اینکه بروز آکنه در هر سنی و به دلایل متفاوتی اعم از بیماری، بلوغ، افزایش چربی پوست و ... ممکن است اتفاق بی افتد در صورت تمام شدن دوره آکنه می توان از لیزر زئو پرل استفاده کرد. همچنین برای استفاده از این دستگاه هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد اما توصیه می شود که زنان باردار و شیرده از انجام لیزر زئو تا بعد از اتمام دوره شیردهی خودداری کنند.
همینطور افرادی که چربی تزریق کردند با مشورت پزشک باید برای مدتی از انجام لیزر پرهیز کنند.

دستگاه لیزر زئو با هندپیس پرل

مراقبت های بعد از انجام لیزر زئو با هندپیس پرل

بعد از انجام این لیزر باید نکاتی را رعایت کنیم :

عوارض لیزر با هندپیس پرل

و در بعضی موارد درد موردهای نام برده ازعارضه های لیزر زئو با هندپیس پرل می باشد که البته باید بدانید یکی از کم خطر ترین نوع ازانواع لیزرهای موجود می باشد.

تزریق ژل لب طبیعی یا نچرال در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر با استفاده از معتبر ترین و باکیفت ترین برندهای فیلر و تکنیک صحیح تزریق، انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک، از طریق تماس با شماره تلفن 91620100 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چگونه جوشهای دوران بلوغ را از بین ببریم؟چگونه جوشهای دوران بلوغ را از بین ببریم؟

آکنه ولگاریس یا جوش های دوران بلوغ یک بیماری شایع است که بسیاری از نوجوانان با آن روبه‌ رو هستند. در دوران بلوغ، تغییراتی در تولید هورمون‌ های بدن رخ می‌ دهد. چنانچه میخواهید جوش های بلوغ را از بین ببرید تا اخر این مطلب با ما همراه باشید. ... ادامه مطلب

دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟

دمودکس معمولاً در تاریکی شب ظاهر می شود و از سلول های مرده پوست تغذیه می کنند. محل زندگی این انگل ها کل بدن است، در واقع هر جایی که مویی روییده باشد می تواند محل امنی برای این جانواران موذی باشد. دمودکس با تغذیه از سلول های مرده پوست سر، رشد می کند و به زندگی ادامه می دهد. ... ادامه مطلب

چرا پوست دچار لک و پیس پوست میشود؟چرا پوست دچار لک و پیس پوست میشود؟

بیماری پیسی نوعی بیماری است که باعث از بین رفتن رنگ پوست در بخش‌ های مختلف بدن می‌ شود. مناطق بی‌ رنگ معمولاً با گذشت زمان وسیع‌تر می‌ شوند. بیماری پیسی هنگامی رخ می دهد که سلول هایی که ملانین تولید می کنند از بین می روند یا از کار می افتند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین