منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل

درمان کک مک با لیزر

درمان کک مک با لیزر از روشهای جدید درمانی است که بسیاری از افراد در مورد آن اطلاعات کافی ندارند یا اینکه با وجود اطلاع کافی در مورد انجام آن یا نتایج آن تردید دارند به همین دلیل در این مقاله سعی بر این دارم که پرسش‌هایی که بیماران در کلینیک از من پرسیده‌اند را پاسخ دهم.

1- اساساً چه لزومی دارد که کک مک‌ها با لیزر درمان شوند؟ آیا روش درمانی دیگری وجود ندارد؟

قبل از اینکه اثر لیزر در درمان کک مک مورد بررسی قرار گیرد پزشکان از روشهای دیگری مثل لایه برداری یا درمان با کرم‌های ضد لک استفاده می‌کردند این روشها عموماً موثر بود ولی اثر درمانی کامل نبود به این معنی که فقط تعدادی از کک مک‌ها از بین می‌رفت. از طرف دیگر این روشها عموماً دارای عوارضی بود که بیمار نهایتاً راضی نبود مثلاً تعدادی از کک مک‌ها در درمان با لایه برداری تیره می‌شد که برای بیمار اصلاً جالب نبود. اشکال دیگر این روشها این بود که معمولاً بعد از مدتت کوتاهی برگشت داشتند. در ادامه می‌بینیم که درمان کک مک با لیزر ضمن اثر بهتر و قطعی تر هیچ یک از این عوارض را ندارد.

2- آیا درمان کک مک با لیزر دائمی است؟

افرادی که تحت درمان لیزر برای کک مک قرار می‌گیرند، باید بعد از درمان از ضد آفتاب استفاده نمایند. دلیل تأکید براستفاده از ضد آفتاب این است که اشعه خورشید می‌تواند سلول‌های رنگ دانه‌ای پوست را تحریک کند و مجدداً کک مک ایجاد شود. در صورت استفاده منظم از ضد آفتاب در بعد از درمان کک مک بین 7-4 سال صورت فرد بدون کک مک باقی می‌ماند.

بهترین درمان کک و مک در اصفهان

3- آیا بعد از انجام لیزر فرد می‌تواند سریعاً به سر کار برگردد؟

وقتی لیزر کک مک انجام می‌شود، تمامی کک مک‌ها بعد از حدود دو ساعت تیره می‌شود و طی 3-2 روز حالت دلمه پیدا می‌کند. بعد از این دلمه‌ها به تدریج می‌ریزد و صورت فرد کاملاً تمیز می‌شود طی این مدت فرد می‌تواند با استفاده از ماسک یا ضد آفتاب در محیط بیرون یا محیط کار ظاهر شود.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

4- آیا لیزر عوارضی برای پوست من ندارد؟

بسیاری از افراد نگران عوارض لیزر هستند. عوارضی مثل سرطان پوست، نازک شدن پوست، شلی و پیری پوست و... لازم به توضیح است که لیزر از جنس نور است که توسط لنزهای خاص هدفمند و قوی می‌شود. در هیچ مقاله علمی در دنیا این عوارض ذکرنشده است. جالب است بدانید که انجام لیزر حتی در خانم باردار کاملاً بی ضرر است.

همشهریان گرامی، اگر می‌خواهید موهای زائد خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، با حداقل عوارض و با استفاده از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان از بین ببرید، حتما به کلینک‌های مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کرده و با اطمینان خاطر اقدام به این عمل نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :معصومه جعفری [ 1401-10-23 ]
توضیحات کامل بودممنون ازشما

وحید ک [ 1400-05-01 ]
سلام اقای دکترخسته نباشین ببخشین یه سوال داشتم یه ماه میشه که من لیزر کک ومک کردم اما متاسفانه دچار لکهای تیره شده دوبارپشت سرهم لیزر شده دکترگفته بیاسرسوزن کارکنم ایا برم یانه وچیکارکنم لکهای صورتم که بجای کک ومک اونه ممنون میشم راهنماییم کنید

افسانه عبدلی [ 1400-04-08 ]
سلام ببخشید میگن کسای که پوستشون تیره ست نمیتونن لیزر کنن چون کک و مک ها برمیگردن و بیشتر میشن این درسته؟

فاطمه نعمتی [ 1399-12-29 ]
سلام من لیزر کردم کک مک صورتم دکتر کرم نداده ولی خودم پرودرما استفاده میکنم مشکلی نداره؟ چون سه تا خال هم برداشتم واسه خال گفت بزنم پرودرما

محمد قاسمى [ 1395-11-03 ]
سلام، ممنون از مقاله خوبتون، خيالم راحت شد.

شیدا جعفری [ 1394-10-01 ]
اقای دکتر من یک ماه پیش لیزر ککمک کردم پیش خودتون صورتم عالی بود اما الاند داره ککمکا برممیگردن از ضدافتابم استفاده. کردم

مریم [ 1392-06-19 ]
باتشکر واقعا توضیحات خوب است امیدوارم تاثیر خوبی هم داشته باشد

فاطمه [ 1392-05-15 ]
واقعاعالي بودمرسي

zahramohamadifard [ 1392-03-13 ]
با سلام ممنون از این توضیحات کاملتون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل پروسترولین چیست؟مزوژل پروسترولین چیست؟

یکی از مطرح ترین و معروف ترین برندها در زمینه مزوژل ها پروسترولین است که با توجه به استانداردهای روز دنیا تولید شده است. ... ادامه مطلب

شادابی پوست با درماپنشادابی پوست با درماپن

روش درماپن، یکی از روش‏ها جهت لایه برداری و شادابی پوست است که در دوره کنونی برای درمان عارضه‏ های پوستی گوناگون از جمله لکه ‏ها، جای زخم، اسکارها و … استفاده می‏شود. ... ادامه مطلب

علت افتادگی پوست چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟علت افتادگی پوست چیست و چگونه می توان آن را درمان کرد؟

در حالی که افتادگی پوست ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، احتمال آن با افزایش سن افراد، بیشتر می‌شود. از دست دادن وزن به میزان قابل توجه و همچنین ابتلا به برخی از بیماری‌ها ممکن است باعث افتادگی در پوست شوند ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین