منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل

تزریق ژل خط خنده

خط خنده با وجود نام زیبایش، آثار زیبایی بر چهره ندارد. برخی معتقدند این خطوط از بارزترین نشانه‌های پیری پوست و چهره محسوب می‌شود. با این وجود نیاز به پرهیز از خندیدن نیست. امروزه روشهای درمانی موثر و مفیدی، برای درمان خطوط چهره ابداع گردیده که از پس رفع خطوط خنده نیز به خوبی بر خواهند آمد. در ارتباط با رفع خط خنده، یکی از بهترین و پرطرفدارترین روشها، تزریق فیلر و ژل است. در ادامه مطلب به ذکر مزایا و معایب رفع این خطوط همچنین بهترین ژل خط خنده خواهیم پرداخت.

آدرس اینستاگرام

علت ایجاد خط خنده

علل مختلفی برای ایجاد این خطوط وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به وراثت، مصرف دخانیات، پوزیشن خواب، تغذیه، میزان قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید بدون محافظت، استرس و افزایش سن نام برد که البته اغلب این موارد در ایجاد همه خطوط و چین و چروک‌های پوست تاثیرگذار هستند و با تزریق حجم دهنده‌ ها رفع و درمان می‌شوند.

هیالورونیک اسید

پس از آنکه اثبات شد ژل‌ها با اثرگذاری بالا کمترین عوارض را دربر دارند، سازنده‌های مختلفی برای تولید انواع این مواد دست به کار شدند. امروزه ژل‌های مختلف از برندهای گوناگون در بازار موجود است ولی همه آنها از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار نیستند. تزریق فیلر حاوی هیالورونیک اسید به عنوان بهترین پرکننده‌، برای افزایش حجم، فرم دهی و رفع چین و چروک صورت انجام می‌شود. این ماده مناسبترین گزینه برای رفع خط خنده می‌باشد. هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد و به همین دلیل با ساختار پوست بسیار سازگار است. ضمن اینکه تزریق آن باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود. پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید با اینکه ماندگاری اثر آن موقتی است ولی به جهت افزایش کلاژن سازی، پس از جذب نیز شرایط بهتری در پوست نسبت به قبل از تزریق ایجاد خواهد شد.

بهترین درمان خط خنده با تزریق ژل در اصفهان

5 مزیت ژل هیالورونیک برای رفع خط خنده

1- روشی سرپایی که در مطب و کلینیک به راحتی قابل انجام است
2- بدون دوران نقاهت و امکان بازگشت سریع به زندگی روزمره و کار
3- برگشت پذیری تغییرات تزریق ژل در صورت عدم رضایت یا هر علت دیگری
4- مشاهده تغییرات بلافاصله پس از تزریق فیلر
5- عدم ایجاد حساسیت

تزریق ژل خط خنده در اصفهان

تزریق فیلر ژوویدرم برای رفع خط خنده

فیلر ژوویدرم به عنوان یک پرکننده با ساختاری از جنس هیالورونیک اسید و مزایایی از قبیل فرم دهی طبیعی‌تر، ماندگاری بالا و آثار مطلوبی که حتی پس از جذب، بر پوست می‌گذارد، بهترین گزینه برای حجم‌دهی و رفع چین و چروک‌های پوست و خط خنده می‌باشد.

ماندگاری تزریق فیلر خط خنده

آثار تزریق ژل در رفع خط خنده، بسته به نوع ژل، میزان حرکات صورت و عمق خطوط، تغییر می‌کند ولی زمان تقریبی یک تا دو سال را برای دوام آن می‌توان در نظر گرفت.

بهترین کلینیک تزریق ژل خط خنده اصفهان

هزینه تزریق ژل خط خنده

برآورد هزینه تزریق ژل خط خنده به عوامل مختلفی بستگی دارد،عواملی همچون مقدار سی سی مورد نیاز،وسعت ناحیه ای که نیاز به تزریق ژل دارد، کیفیت و نوع ژل ،مواد مصرفی انجام عمل تزریق،محلیت و شهری که در آن کلینیک پوست واقع شده است ،مهارت و تجربه پزشک متخصص همه فاکتورهایی هستند که در تعیین دقیق قیمت نهایی موثر می باشد . لذا برای دریافت هزینه انجام این عمل حتما باید به صورت حضوری مورد معاینه پزشک مربوطه قرار بگیرید.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهناز جلالی [ 1400-04-12 ]
سلام من بیماری قلبی دارم اما میخواهم خط خنده و کمی هم برای گونه تزریق کنم هزینه اش چقدر است و آیا برای قلبم مشگلی ایجاد نمی کند و مارک زل چیست و تا چه مدت ماندگاری دارد متشکرم

مدینه ظاهری [ 1399-12-26 ]
نوبت برای تزریق ژل خط لبخند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان جای جوش با مزوژل جالپرودرمان جای جوش با مزوژل جالپرو

یکی از مشکلات شایعی که امروزه افراد بسیاری را درگیر خود نموده است، ایجاد آکنه در پوست و نواحی مختلف بدن می‌باشد. تزریق مزوژل جالپرو به عنوان یکی از درمان‌ها برای از بین بردن فرورفتگی‌ های حاصل از جای جوش بر صورت می‌باشد. ... ادامه مطلب

رفع تورم و نحوی شستشو و آریش بعد از مزوتراپی زیر چشمرفع تورم و نحوی شستشو و آریش بعد از مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی بعنوان یک روش جوانسازی پوست در پزشکی زیبایی شناخته میشود که در طی آن، با استفاده از تزریق محلولی که حاوی ترکیبی از ویتامین ها، آنزیم ها، مواد ... ادامه مطلب

بیماری آرگیریا یا آبی چیست و علت ایجاد آن چه میباشد؟بیماری آرگیریا یا آبی چیست و علت ایجاد آن چه میباشد؟

بیماری آرگیریا از قرار گرفتن بیش از حد در معرض ترکیبات شیمیایی عنصر نقره یا گرد و غبار آن ناشی می‌شود. بارزترین نشانه این بیماری تغییر رنگ پوست است. در افراد مبتلا به آرگیریا، پوست به رنگ آبی یا آبی - خاکستری تغییر پیدا میکند ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین