منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / تزریق ژل گونه یا گونه گذاری

تزریق ژل گونه یا گونه گذاری

گونه‌ها به عنوان بخشی بسیار مهم در قسمت میانی صورت، نقش بسزایی در زیبایی و جذابیت چهره دارند. داشتن گونه‌های برجسته به طور قابل توجهی بر زیبایی و جوانی صورت می‌افزاید. بنابراین یکی از نواحی که هنگام جوانسازی صورت به آن توجه ویژه‌ای می‌شود گونه‌ها هستند. افرادی که دارای استخوان گونه برجسته می‌باشند دارای چهره جذاب و منحصر به فردی می‌باشند.

به همین علت برخی از افرادی که گونه برجسته ندارند برای به دست آوردن چهره جذاب‌تر و جوان‌تر، اقدام به گونه گذاری می‌نمایند. افزایش سن، کاهش وزن و صدماتی که به پوست وارد می‌شود، از عواملی هستند که می‌توانند باعث تحلیل بافت گونه شوند. با تزریق چربی گونه یا تزریق ژل گونه می‌توان حجم از دست رفته را به صورت بازگرداند و بر شادابی و جذابیت چهره افزود. در ادامه به شرح مواردی که در بهترین تزریق ژل گونه تاثیرگذار است خواهیم پرداخت.

بهترین ژل برای گونه گذاری یا تزریق ژل گونه

فیلر ژویدرم به عنوان یک پرکننده با ساختاری از جنس هیالورونیک اسید و مزایایی از قبیل فرم دهی طبیعی‌تر، ماندگاری بالا و آثار مطلوبی که حتی پس از جذب، بر پوست می‌گذارد، بهترین گزینه برای حجم‌ دهی صورت و ایجاد فرم مناسب در گونه‌ها می‌باشد ولی به دلیل هزینه بالای این ژل می‌توان از گزینه‌های دیگری مانند فیلر پرفکتا یا فیلورگا، به عنوان جایگزین استفاده کرد.

بهترین تزریق گونه یا گونه گذاری در اصفهان

مزایای تزریق ژل گونه

در این روش بدون جراحی و تقبل هزینه‌های سنگین، می‌توان شاهد نتایج سریع و بسیار مطلوبی بود. تزریق ژل گونه در مطب یا کلینیک بدون نیاز به بیهوشی و دوران نقاهت، به صورت سرپایی انجام می‌گیرد.

مقایسه تزریق ژل گونه با جراحی گونه

برای برجسته سازی گونه یا همان گونه گذاری، روشهای متعددی مانند تزریق ژل و جراحی گونه وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. تزریق ژل گونه با توجه به سهولت در انجام و مشاهده نتایج بلافاصله پس از تزریق، همچنین صرف هزینه مناسب، روشی پرطرفدار محسوب می‌شود. گونه گذاری با جراحی، شخص را درگیر عوارض پس از عمل خواهد نمود و تغییرات ایجاد شده پس از جراحی نیز قابل بازگشت نمی‌باشد.

در صورتی که با تزریق ژل هیالورونیک اسید، به هر دلیلی نتایج، مطلوب شخص نبود، می‌توان با تزریق آنزیم، گونه‌ها را به حالت قبل از تزریق بازگرداند. همچنین جراحی برای گونه گذاری، نسبت به تزریق ژل روشی پرهزینه و گران به حساب می‌آید.

مقدار ژل مورد نیاز برای گونه گذاری

مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق گونه بستگی به حجم گونه‌ها و فرم صورت دارد. برجستگی گونه اولیه و آنچه که مراجعین پس از تزریق انتظار دارند نیز در مقدار تزریق ژل گونه نقش اساسی ایفا می کند. در هر حال به طور میانگین بین 2 تا 6 سی‌سی ژل برای حجم دهی و برجسته سازی هر دو گونه‌ کفایت می‌کند.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل گونه

عوارض تزریق ژل گونه

این روش در صورت استفاده از ژل‌های معتبر و دارای تاییدیه رسمی، و تزریق توسط پزشک متخصص و مجرب هیچ گونه عارضه جدی ایجاد نخواهد کرد و به دلیل سازگاری هیالورونیک اسید موجود در ژل، درصد امکان بروز علائم حساسیت یا آلرژی نیز تقریبا صفر است. عوارضی مانند گلوله شدن، عدم یکنواختی، درد، قرمزی و تورم، همچنین کبودی مختصر در گونه‌ها پس از تزریق ژل ممکن است ایجاد شود ولی این عوارض پس از چند روز برطرف خواهند شد.

اینستاگرام دکتر واعظ

ماندگاری تزریق ژل گونه

ماندگاری تزریق ژل گونه به عواملی مانند جنس و نوع فیلر و قابلیت‌های فردی شخص بستگی دارد ولی به طور متوسط حدود یکسال برای اغلب ژل‌ها تخمین زده می‌شود.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خانم پ [ 1402-07-04 ]
سلام آقای دکتر حداقل تزریق ژل به گونه که خیلی طبیعی باشه چقدره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اگزمای سبوره چیست و چگونه درمان می شود؟اگزمای سبوره چیست و چگونه درمان می شود؟

اگزما سبوره یک نوع بیماری پوستی است که با التهاب پوست سر یا صورت به صورت به شکل پوسته یا فلس که در سطح پوست پخش می‌شوند، خود را نشان می‌دهد. ... ادامه مطلب

آلودگی هوا چه تأثیری روی سلامتی پوست ما دارد؟آلودگی هوا چه تأثیری روی سلامتی پوست ما دارد؟

افزایش آلودگی هوا طی سالها تأثیرات عمده ای بر روی پوست انسان داشته است. یکی از مهم ترین عوامل آسیب رسان به پوست بعد از اشعه های ماورای بنفش، آلودگی هوا است. ... ادامه مطلب

رعایت چه نکاتی به سلامت پوست در تابستان کمک میکند؟رعایت چه نکاتی به سلامت پوست در تابستان کمک میکند؟

گرمای شدید تابستان می‌تواند برای پوست ناخوشایند و مضر باشد. آلودگی هوا، آفتاب شدید تابستان، گرما و رطوبت همگی دست به دست هم داده و مسبب بسیاری از مشکلات پوستی می‌شوند. با این وجود اصلی ترین عامل تخریب پوست در این فصل تابش نور خورشید است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین