منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / بهترین روش لیفت گونه بدون جراحی

بهترین روش لیفت گونه بدون جراحی

یکی‌ از خصوصیات مهم صورت جوان و متوازن، برجستگی گونه است. به مرور با گذشت زمان و افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آلودگی‌ها و بعضی از عوامل ارثی باعث افتادگی پوست صورت شده و گونه‌ها را شل می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که چهره شما جوانی و شادابی خود را از دست داده و حالتی خسته و افسرده پیدا کند. لیفت گونه یک روش متداول برای از بین بردن چین و چروک و جوا‌نسازی صورت است که به دو روش با جراحی و بدون جراحی امکان پذیر است. تشخیص دقیق اینکه چه روشی برای لیفت گونه شما بهتر خواهد بود، به تشخیص پزشک بستگی دارد. پزشک معمولاً با توجه به شرایط سنی و سلامتی بیمار، میزان آسیب، ناحیه تحت درمان، نوع پوست و … مناسب‌ترین روش را به شما توصیه می‌کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لیفت گونه

به طور کلی مزایای روش‌های غیر جراحی لیفت گونه به شرح ذیل می‌باشد:

بهترین روش لیفت گونه بدون جراحی

روشهای غیر جراحی لیفت گونه

تزریق چربی

در این روش، پزشک با برداشتن چربی بخشی از بدن آن را به صورت فرد تزریق می‌کند. تزریق چربی به بخش کوچکی از صورت با بیحسی موضعی انجام می‌گیرد و در صورت تزریق به بخش‌های کلی‌تر، بیحسی عمومی انجام می‌شود. این چربی اضافه معمولاً از بخش‌هایی مانند شکم، ران و باسن برداشته می‌شود. پس از برداشت چربی، سلول‌های آسیب‌دیده و سالم از هم جدا می‌شوند تا چربی مورد نظر آماده تزریق شود. بنا بر نظر پزشک و میزان چربی از دست داده پوست، تزریق چربی انجام می‌شود. در این روش تزریق، به دلیل اینکه چربی از خود بدن گرفته می‌شود، کمترین میزان آلرژی و حساسیت نیز در فرد به وجود می‌آید.

تزریق ژل یا فیلر

تزریق فیلر یکی از روش‌های درمانی مناسبی است که به بازگردانی حجم نواحی از بین رفته بسیار کمک می‌کند. مواد تشکیل دهنده در فیلر از بافت پوست انسان نیز است و به این دلیل سازگاری زیادی با پوست انسان دارد.

هایفوتراپی

هایفوتراپی روشی است که به‌عنوان یک روش لیفت صورت بدون جراحی شناخته می‌شود . روش هایفوتراپی با استفاده از تکنولوژی اولتراسوند (امواج فراصوت) شلی و افتادگی در حد متوسط پوست صورت و گردن را رفع می‌کند و نسبت به درمان با لیزر به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و به حدی در پوست نفوذ می‌کند تا تولید کلاژن جدید تحریک شود.

آر اف

آر اف امواج رادیویی است با فرکانس 3/0 تا ۴ مگاهرتز که در پزشکی برای سفت شدن و لیفتینگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارای انواع مونوپولار، بای پولار، تری پولار، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می‌باشد که مکانیسم همه بر اساس تولید گرما در بافت‌های عمقی، تحریک فیبروبلاست ها و افزایش گردش خون موضعی می‌باشد. با تولید گرما در بافت هم بند پروتئین کلاژن کوتاه شده و نهایتاً پوست سفت می‌شود. این روش برای لیفتینگ صورت بدون جراحی یک روش استاندارد و ایمن می‌باشد.

ترماژ

ترماژ یک روش زیبایی با فرکانس رادیویی است که با سفت کردن کلاژن موجود و تحریک تولید کلاژن جدید به صاف شدن و بهبود پوست کمک می‌کند. از این ماده برای درمان خطوط ریز و چین و چروک و همچنین فرورفتگی پوست و سلولیت استفاده می‌شود. این درمان همچنین ابروها ، گونه‌ها و خط فک را بالا می‌برد.

اولتراپی

در این روش درمانی غیر جراحی از اولتراسوند برای گرم کردن بافت هدف قرار در زیر سطح پوست استفاده می‌شود که باعث تولید طبیعی کلاژن می‌شود. در نهایت، اولتراپی اثرات پیری و نیروی جاذبه روی پوست را خنثی می‌کند.

نخ لیفت

نخ لیفت روشی است که به جراحی صورت یا بالا بردن پوست صورت شباهت زیادی دارد. در این فرآیند ساختار پوست بازسازی می‌شود و بهبود پیدا می‌کند، منتهی برای انجام این کار نیازی به استفاده از ابزار و چاقوی جراحی نیست. در این روش از الیاف نخ برای جوانسازی و کشیدن پوست به سمت بالا، استفاده می‌شود، این الیاف با سوزن‌های بسیار نازکی به داخل پوست هدایت می‌شوند تا بافت‌ها و پوست را بالا نگه دارند و موجب بهبود ظاهر پوست شوند.

اقدامات پیش از لیفت گونه غیر جراحی

اقدامات پس از لیفت گونه غیر جراحی

ماندگاری لیفت گونه غیر جراحی

ماندگاری لیفت گونه بدون جراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یعنی با توجه به پارامترهای موجود، میزان ماندگاری در یک فرد می تواند کمتر و یا بیشتر باشد. از جمله این فاکتورها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. سن
  2. رژیم غذایی فرد
  3. میزان کلاژن پوست
  4. سلامت عمومی فرد
  5. چگونگی سبک زندگی

گزینه های ذکرشده به نوبه خود می توانند باعث افزایش و یا ماندگاری این روش شوند. می توان اینطور بیان داشت که حداقل ماندگاری در این روشها 6 ماه و حداکثر آن 3 سال می باشد.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

هزینه لیفت صورت غیر جراحی

مهم‌ترین فاکتور در تعیین هزینه لیفت گونه روشی است که برای این لیفت استفاده می‌شود. بدون شک هزینه‌های لیفت گونه با جراحی از روش‌های بدون جراحی بیشتر است. علاوه بر این‌ها سن فرد، نوع پوست، میزان افتادگی و چین و چروک نیز از عوامل مؤثر در تعیین هزینه لیفت گونه است. به ‌جز این موارد، کلینیکی که در آن لیفت را انجام می‌دهید و تجربه و مهارت پزشک نیز می‌تواند در هزینه مؤثر باشد.

عوارض لیفت صورت غیر جراحی

روشهای لیفت صورت بدون جراحی بسیار بی خطر هستند. عوارض جانبی احتمالی شامل کبودی موقت، تورم و عدم تقارن است.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فاتحی [ 1402-06-06 ]
من پوست صورتم خیلی شل و نرمه برای سفت شدن پوست صورت میشه از دو روش مثلا لیفت نخ و هایفوتراپی استفاده کرد

صابونی [ 1402-06-06 ]
برای کسانی که مشکل قلبی دارند یا قرص قلب مصرف میکنند لیفت نخ مشکلی نداره؟

مهتاب [ 1402-06-06 ]
سلام من یه سوالی داشتم تزریق چربی برای کل صورت چقدره هزینش و اینکه صورت ورم میکنه تا چند وقت اینجوره ؟

ستاری [ 1402-06-06 ]
سلام آقای دکتر مادر من لیفت نخ جایی انجام دادن و لی قرینه نیست این قرینه بودن رو میشه اصلاح کرد ؟

سپهری [ 1402-06-06 ]
سلام من به نوبت برای آر اف میخواستم امکانش هست ؟ هزینه رو هم میشه بفرمایید

مطلبی [ 1402-06-06 ]
سلام آقای دکتر من با هایفو تراپی کل صورتم رو انجام داد م ولی متاسفانه ماندگارس آنچنانی نداشت شما چه راهی غیر هایفو پیشنهاد میدید

مظاهری [ 1402-06-06 ]
سلام خسته نباشید آقای دکتر برای من لیفت گونه با ژل انجام دادید خیلی راضیم

بهار [ 1402-06-06 ]
آقای دکتر با اوتراپی ماندگاری لیفت چقدره میشه لطفا راهنمایی کنید ؟

اهو [ 1402-06-06 ]
من با نخ انجام دادم و خیلی عالی بود تا چند سال هم ماندگاری داره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین برندهای فیلر کدامند؟بهترین برندهای فیلر کدامند؟

تزریق ژل یا فیلر برای افزایش حجم وبرجسته سازی برخی نقاط، همچنین به منظور پرکردن چین وچروک ها و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین نتایج تزریق فیلر علاوه برتکنیک و تجربه پزشک، همچنین استفاده از محصولات معتبر، به سلیقه و زیبایی شناسی پزشک هم بستگی دارد ... ادامه مطلب

مهمترین نکات تزریق ژل لبمهمترین نکات تزریق ژل لب

تزریق ژل یا فیلر لب در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، با کمترین عوارض و بهترین نتایج انجام می‌پذیرد ... ادامه مطلب

بیماری ناگاشیما یا خارش لک داربیماری ناگاشیما یا خارش لک دار

خارش پوست، به عنوان یکی از انواع بیماری های پوستی، یک احساس تحریک کننده و غیرقابل کنترل است. دلایل احتمالی خارش می تواند شامل انواع بیماری های پوستی خارش دار باشد. بیماری ناگاشیما یا خارش لک دار یکی از این موارد است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین