منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / 8 کاربرد آر اف فرکشنال

8 کاربرد آر اف فرکشنال

1- سفت کردن پوست

مهمترین کاربرد آر اف فرکشنال در سفت کردن پوست (Skin Tightening) و درمان شلی پوست (Skin Laxity) است. در واقع آر اف فرکشنال صورت، این قابلیت را دارد که یک لیفتینگ بدون جراحی برای پوست ایجاد کند که طبعاً در زیبایی پوست بسیار موثر است. این اثر در دو نوبت ظاهر می‌شود یکی چند روز بعد از آر اف و یکی سه تا چهار هفته بعد، که اثر دوم چندین سال دوام دارد.

لیفت پوست با آر اف به قدری واضح است که می‌توان از آن برای بالا بردن ابرو(brow lift) و درمان افتادگی پلک هم استفاده کرد (البته برای این کار لازم استRF در مناطق خاص انجام شود).

همشهریان عزیز! برای انجام بهترین آر اف فرکشنال در اصفهان، به عنوان بهترین روش جوانسازی، می‌توانند به متخصص پوست مجرب و متکی به دانش روز، در این شهر مراجعه نمایند و از مزایای این روش بهره‌مند شوند.

2- سفت کردن غبغب و ناحیه فک

یکی از کاربردهای مهم میکرونیدل آر اف سفت کردن غبغب و ناحیه فک می‌باشد. این تاثیر آر اف بر پوست، بخصوص در خانم‌ها بسیار چشمگیر است به طوری که بعد از یک یا دو جلسه به وضوح از سفت شدن غبغب و ناحیه فک ابراز رضایت دارند. ارزش این کار وقتی مشخص می‌شود که این اثر را با لیزر لیپولیز مقایسه نماییم. با توجه به اینکه لیزر لیپولیز عمل تهاجمی است و احتمال عوارض نیز وجود دارد، آراف به عنوان یک روش کاملاً غیر تهاجمی و بدون عارضه روش بسیار مناسبی است.
آر اف برای سفت کردن پوست گردن نیز عالی عمل می‌کند. با توجه به نازکی پوست گردن می‌توان گفت که آراف برای سفت کردن پوست گردن رقیبی ندارد.

کاربرد لیزر آر اف فرکشنال در اصفهان

3- درمان چروک‌های پوستی

آر اف فرکشنال در درمان چروک‌های پوستی اثر بسیار خوبی دارد. این مطلب برای چروک‌های دور چشم (زیر چشم) بسیار واضح است. این اثر در افرادی که آر اف انجام داده‌اند به حدی است که فقط بعد از گذشت یک ماه از درمان چروک‌های دور چشم خود، شگفت زده می‌شوند!

4- کنترل بیش از حد ترشح چربی پوست

کاربرد بعدی آر اف فرکشنال، در درمان ترشح بیش از حد چربی پوست (Excessive Sebum Secretion) و درمان منافذ باز پوستی(Enlarged Pores) است. در یک بررسی، کاهش حدود ۸۰-۷۰ درصد ترشح چربی صورت فقط بعد از یک جلسه آر اف مشاهده شده است. تنگ شدن منافذ پوستی معمولاً نسبی است ولی برای اکثر بیماران قابل قبول است.

5- درمان جوش‌های فعال صورت

کاربرد دیگر این روش، درمان جوش صورت فعال است. هنگام درمان جوش صورت امکان تشدید موقت آن پس از درمان وجود دارد. نکته جالب آن است که در خانم‌های با مشکلات هورمونی، ممکن است در سنین ۴۰-۳۰ سال هنوز جوش صورت وجود داشته باشند. وقتی برای جوانسازی صورت آر اف انجام می‌دهند از کاهش جوش‌های صورت بسیار ابراز رضایت می‌کنند.

6- درمان اسکار آکنه

از کاربردهای دیگر آر اف می‌توان به درمان اسکارهای آکنه (Acne Scar) اشاره کرد..آر اف به طور خاص در اسکارهای عمقی بسیار موثر است. این کاربرد در ترکیب با لیزر فرکشنال co2 اثر هم‌افزایی زیادی دارد. حسن RF این است که پس از آن نیاز به مراقبت، کمتر بوده و فرد بلافاصله می‌تواند سر کار برود. درمان پوست‌های سبزه با آر اف برخلاف لیزر مشکلی ایجاد نمی‌کند.

7- درمان تعریق بیش از حد

یکی از جالب‌ترین کاربردهای آر اف درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل است. در بررسی‌های انجام شده این اثر، طولانی مدت است ولی براساس مکانیسم اثر شاید دائمی هم باشد. برای افرادی که از بوی بد عرق هم شکایت دارند این درمان مفید است.

8- درمان ترک‌های پوستی

این تکنولوژی در درمان ترک‌های پوستی (striae) نیز اثر فوق‌العاده‌ای دارد به طوری که شاید بتوان گفت بهترین روش درمان استریا، آر اف است. البته این اثر نسبی است به این معنی که ترک‌های پوستی به طور کامل از بین نمی‌روند ولی وضوح کمتری پیدا می‌کنند. با این وجود خطوطی که روی استریا ایجاد شده است کاملاً از بین می‌رود.

اینستاگرام دکتر واعظ

نکته جالب در مورد آر اف فرکشنال استریا این است که اکثر بیمارانی که برای درمان استریا آراف انجام می‌دهند از سفت شدن پوست همان ناحیه ابراز رضایت دارند. این اثر در ناحیه شکم، ران و سینه‌ها برای بسیاری از افراد ایده‌آل است.

در کلینیک دکتر واعظ همواره تلاش می‌شود بهترین میکرودرم ابریژن اصفهان به منظور جوانسازی پوست برای متقاضیان عزیز اعمال گردد. جهت مشاوره رایگان با تلفن‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و برای نوبت دهی اینترنتی نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :امیرمحمد ابراهیمی [ 1400-05-13 ]
سلام اقا دکتر من جای جوش روی صورت دارم بعد من متخصص پوست رفتم ایشون گفتن مرونیدلینگ بشه نیدلینگو انجام دادم هیچ تاثیری نداشت الان دکتر میگه که باید لیزر بشه من باید چیکار کنم شما یه پیشنهاد بدید که من چیکار کنم خدا بهت خیر بده جای جوش ها هم عمیق نیست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا استفاده از نرم کننده مو عوارض دارد؟آیا استفاده از نرم کننده مو عوارض دارد؟

نرم‌ کننده مو حاوی ترکیباتی مانند سیلیکون‌ ها، روغن‌ ها و نرم‌ کننده است و برای انواع مو استفاده می‌ شود. ... ادامه مطلب

آیا استفاده از ضد عرق ها خطرناک هستند؟آیا استفاده از ضد عرق ها خطرناک هستند؟

این محصولات ضد تعریق از مواد شیمیایی تشکیل شده است که می تواند به سلامتی شما آسیب وارد کرده و باعث ایجاد سرطان سینه و غدد لنفاوی شود. از جمله مواد مضر در ضد عرق ها می توان به آلومینیوم و پارابن و ... اشاره داشت. ... ادامه مطلب

برای جوانسازی پوست تزریق پروفایلو بهتر است یا اندولیفت؟برای جوانسازی پوست تزریق پروفایلو بهتر است یا اندولیفت؟

اندولیفت و پروفایلو دو راهکار عالی برای جوانسازی پوست محسوب می شوند که این روزها به شدت مورد توجه قرار دارند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین