منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / آیا پی آر پی صورت را چاق میکند؟

آیا پی آر پی صورت را چاق میکند؟

لاغری صورت می تواند در اثر عوامل مختلف بروز یابد. این امر گاهی به صورت ناگهانی و گاه نیز به طور ژنتیکی در فرد نمایان می شود. پر شدن صورت نقش مهمی در ظاهر و زیبایی فرد ایفا می کند که تزریق پی آر پی یکی از روشها در این راستا است. تزریق پی آر پی باعث می شود که بدن، کلاژن بیشتری در محل تزریق تولید کند که این میزان کلاژن بیشتر باعث می شود که حجم از دست رفته صورت جبران شود و فرو رفتگی ها و گودی های ناخوشایند صورت مجدداً ترمیم شود و یا به عبارت دیگر صورت چاق شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

پس با این وجود اگر قصد دارید که صورت خود را چاق کنید، می توانید از روش پی آر پی صورت استفاده نمایید. در این روش، پزشکان متخصص از خون افراد برای تهیه پلاسمای غنی از پلاکت استفاده می کنند و سپس آن را به بخش های آسیب دیده و مورد نیاز پوست آنها تزریق می کنند. پلاسمای غنی از پلاکت تأثیر فوق العاده بر جوانسازی پوست دارد و می تواند به لیفت پوست صورت نیز کمک زیادی کند.

علل لاغر شدن صورت

برخی از عوامل دخیل در سبک زندگی می‌توانند لاغر شدن صورت را تسریع کنند. در زیر برخی از عوامل تأثیرگذار بر روی صورت آمده است:

همچنین بخوانید: درمان ریزش مو با پی آر پی

کاربرد پی آر پی

تزریق پی ار پی

مزایای پی آر پی صورت

آیا پی آر پی باعث افزایش حجم صورت می شود؟

تزریقات پی آر پی پوست صورت موجب افزایش حجم و چاق شدن صورت می‌شود و از سوی دیگر فاکتورهای رشد موجود در آن به جوانسازی صورت از درون کمک می‌کند. فاکتورهای رشد موجب افزایش تشکیل کلاژن و همچنین تشکیل رگ‌ های خونی جدیدی در صورت می‌شود که این به معنای داشتن پوستی شاداب ‌تر و جوان ‌تر است.

روش تزریق پی آر پی صورت

پوست باید کاملاً عاری از هرگونه آلودگی باشد؛ بدون آرایش یا هرگونه کرم آرایشی. با یک کرم بی حس کننده مناطقی از صورت را که قصد انجام عمل دارند بی حس می کنند تا درد کمتری احساس کنید. معمولاً بین 20 تا 30 دقیقه کرم باید روی پوست شما بماند. حدود 2 سرنگ از خون شما معمولاً از بازو گرفته می شود. با استفاده از دستگاه سانترفیوژ، پلاسما از سلول های خونی جدا می شود. در مرحله ی آخر، پلاسمای غنی از پلاکت در مناطق تحت درمان، به پوستتان تزریق می شود. تزریق با استفاده از سرنگ انجام می شود.

مراقبت‌های قبل از پی آر پی صورت

مراقبتهای بعد از پی آر پی صورت

ماندگاری پی آر پی صورت

حدود یک تا ۳ ماه بعد از انجام پی آر پی صورت، نتایج به ظاهر شدن روی پوست شروع می‌کنند و ماندگاری آن حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه می‌باشد.

اینستاگرام دکتر واعظ

موارد منع تزریق پی آر پی

موارد منع نسبی انجام پی آر پی عبارتند از:

عوارض پی آر پی صورت

بنا به این دلیل که در این روش، مواد تزریق شونده متشکل از خون شخص می‌باشد در نتیجه نمی‌تواند عوارض چندانی برای فرد داشته باشد؛ اما به هر حال باید دانست که در هر روشی احتمال عوارض جانبی حتی به صورت خیلی خفیف وجود دارد. برخی از این عوارض در روش پی آر پی به شرح زیر هستند:

  1. عفونت
  2. آسیب‌های بافتی
  3. احساس درد در محلی که تزریق در آن صورت گرفته است.

هزینه پی آر پی صورت

عواملی که بر هزینه‌ی درمان شما مؤثر است عبارتند از میزان تزریق، دستمزد پزشک و نوع بیحسی مورد استفاده برای درمان.

روی لینک کلیک کنید و با مهمترین دلایل خارش بدن آشنا شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :سوگل مهدوی هستم [ 1402-08-12 ]
سلام من بچه شیر میدم ودومین بار هس که پی ار پی انجام دادم آیا مشکلی واسه بچه به وجود نیامده

ضرورت [ 1402-06-02 ]
سلام من دو بار انجام دادم و خدمت آقای دکتر رفتم بسیار عالی بود ولی فکر میکنم چند ماه باید انجام داد البته الانم خیلی عالیه

شهاب مقدم [ 1402-06-02 ]
سلام من برای گودی زیر چشمم انجام دادم با یه بار تزریق زیاد به نتیجه دلخواه نرسیدم ولی ماه بعد که برای تزریق دوم رفتم بعد از دو هفته تاثیر خودشو گذاشت و گودی زیر چشمم تا حد قابل توجهی از بین رفت در کل من راضی بودم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق بوتاکس گردن به چه دلیل انجام میشود؟تزریق بوتاکس گردن به چه دلیل انجام میشود؟

افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آفتاب و سایر عوامل محیطی می تواند منجر به از بین رفتن کلاژن و الاستین و در نتیجه نازک شدن پوست و کاهش چربی زیر جلدی در ن ... ادامه مطلب

آنزیم هیالورونیداز یا هیالاز برای تجزیه ژل هیالورونیک اسیدآنزیم هیالورونیداز یا هیالاز برای تجزیه ژل هیالورونیک اسید

آنزیم هیالاز با خواص فارماکو دینامیکی است که ماده فعال این محصول هیالورونیداز می‌باشد. هیالورونیداز آنزیمی است که دارای اثر دپلیمر کننده موقت و برگشت پذیر بر روی اسید هیالورونیک پلی ساکارید است که در ماتریکس بین سلولی بافت همبند وجود دارد ... ادامه مطلب

خارش نوروپاتیک یا خارش عصبی چیست و چگونه درمان میشود؟خارش نوروپاتیک یا خارش عصبی چیست و چگونه درمان میشود؟

خارش نوروپاتیک یا همان خارش عصبی، خارشی است که ناشی از آسیب سیستم عصبی به جای مشکلات پوستی است. خارش یک احساس طبیعی است که هر از گاهی تجربه می شود. با این حال، زمانی که خارش ناشی از آسیب سیستم عصبی باشد، پزشکان آن را خارش نوروپاتیک می نامند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین