منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / توصیه های پوست و زیبایی / انواع روشهای زاویه سازی صورت (مادلینگ چهره)

انواع روشهای زاویه سازی صورت (مادلینگ چهره)

سالها قبل، زیبایی صورت در پر بودن و در اصطلاح عامه، چاق و توپول بودن صورت خلاصه می‌شد ولی امروزه معیارهای زیبایی کاملا تغییر کرده و صورت‌های لاغر و زاویه دار جزو زیباترین‌ها هستند. چهره‌ای با چانه و گونه‌های برجسته، شاخص بودن خط فک و صورتی V شکل، طالبان زیادی دارد و برای حصول این شرایط تکنیک‌های گوناگونی هم ابداع شده. در ادامه به بررسی این تکنیک‌ها و چگونگی عملکرد آنها در زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره اشاره خواهیم پرداخت.

انواع روشهای زاویه سازی صورت

برای زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره به طور کلی از تکنیک‌های جراحی و غیر جراحی می‌توان بهره برد. روشهای جراحی برای زاویه سازی صورت، همانطور که از نامشان پیداست با انجام عمل جراحی که روشی تهاجمی است قابل انجام می‌باشند. در تکنیک‌های جراحی با در نظر گرفتن عوارض، دوران نقاهت بعضاً طولانی و درد و خونریزی باید یادآور شد، تغییرات دائمی بوده و نیاز به تمدید مجدد وجود ندارد.

ولی در روشهای غیر جراحی زاویه سازی صورت، بدون طی دوران نقاهت طولانی و عوارض دراز مدت جراحی، همچنین درد، خونریزی و تورم زیاد ناشی از این عمل، می‌توان به نتایج سریع و بسیار خوبی دست پیدا کرد که حتی در صورت نارضایتی از شکل و ظاهر ایجاد شده، قابل تغییر و بازگشت به حالت اولیه می‌باشند.

2 روش غیر جراحی زاویه سازی صورت عبارتند از:

1- تزریق ژل یا فیلر
2- تزریق چربی

تزریق ژل برای زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره

برای زاویه سازی صورت با تزریق ژل، ابتدا باید تحت نظر پزشک متخصص آناتومی صورت شما مورد بررسی قرار گیرد و میزان ژل و همچنین ناحیه تزریق ژل مشخص گردد. این عمل حدود چند دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد و روشی بدون خطر و کم عارضه است. شما می‌توانید نتایج تزریق ژل برای زاویه سازی صورت را بلافاصله پس از انجام، شاهد باشید.

پزشک متخصص، با توجه به آناتومی صورت شما، میزان ژل و ناحیه تزریق ژل را مشخص می‌کند، و با در نظر گرفتن اصول زیبایی شناسی و تناسب در چهره، خط فک و چانه، تزریق ژل را انجام می‌دهد. فرم دهی و برجسته سازی گونه هم از اعمالی است که با تزریق ژل به خوبی قابل انجام است.

امروزه با تزریق ژل‌های مرغوب و معتبر از جنس هیالورونیک اسید، امکان ایجاد عوارض فیلرهای دائمی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند تقریبا صفر است. ژل‌های هیالورونیک اسید، با تحریک پوست به کلاژن سازی و تولید کلاژن بیشتر، حتی پس از پایان ماندگاری هم، فرم و حجم بهتری نسبت به شرایط اولیه، در نقاط تزریق به وجود می‌آورند. شما می‌توانید با تزریق ژل یا فیلرهای مرغوب از جمله ژویدرم، الانسه و ... ، همچنین مهارت و تخصص پزشک در زمینه تزریق ژل، بهترین نتایج زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره را تجربه نمایید.

تزریق چربی برای زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره

تزریق چربی هم یکی از روشهایی است که طی آن با افزایش حجم و فرم دهی به چانه، خط فک و گونه‌ها عمل زاویه سازی صورت انجام می‌شود. تزریق چربی پس از برداشت سلول‌های چربی از قسمتهایی مانند شکم، پهلو، ران، باسن و ...، و تزریق آن به نقاطی از صورت که پزشک متخصص برای زاویه سازی صورت مناسب می‌داند، انجام می‌شود.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

در این روش به دلیل تزریق موادی که از بدن خود شما برداشته شده، عوارضی مانند آلرژی یا حساسیت ایجاد نخواهد شد. همچنین به دلیل سازگاری چربی، پیوند سلول‌ها به خوبی صورت می‌گیرد. ماندگاری تزریق چربی برای مادلینگ چهره بستگی به مهارت و تکنیک پزشک در این روش همچنین محل تزریق و خصوصیات فردی شما و مراقبت‌های پس از تزریق دارد.اگر تزریق چربی خوب انجام شود می‌تواند سالها باقی بماند و حتی دائمی شود.

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :پارسا [ 1402-07-17 ]
سلام آقای دکتر من چند روزه ژل چانه تزریق کردم یه کم ورم داره و درد میخواستم بدونم طبیعیه و اینکه برای مادلینگ صورت چند سی سی تزری قژل باید انجام بشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
در کلینیک پوست مو و لیزر چه کارهایی انجام میشود؟در کلینیک پوست مو و لیزر چه کارهایی انجام میشود؟

بهترین خدمات پوست و زیبایی در کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری، با بهره گیری از سالها تجربه و بکارگیری ابزار مدرن و مواد با کیفیت در اصفهان انجام می‌شود ... ادامه مطلب

مهمترین مراقبت های بعد از پاکسازی پوستمهمترین مراقبت های بعد از پاکسازی پوست

لایه برداری پوست به مجموعه‌ ای از درمان‌ های پوستی می‌ گویند که باعث بهبود بافت، رنگ و سلامت پوست شما می‌ شوند. لایه برداری کلینیکی نیاز به مراقبت‌ های خاصی دارد و مراقبت های بعد از آن مهم هستند؛ چون در مراحل مختلف لایه برداری به پوست شما استرس وارد می‌ شود. ... ادامه مطلب

پرمویی در زنان یا هیرسوتیسمپرمویی در زنان یا هیرسوتیسم

پرمویی یک بیماری نسبتاً شایع در بین خانم‌ها محسوب می‌شود به طوری که از هر ۲۰ خانم یک نفر با این مشکل درگیر است که رقم نسبتاً بالایی است. گاهی افراد تصور می‌کنند کههیرسوتیسم یک بیماری است در صورتی که این‌گونه نبوده و باید به این نکته توجه داشت که پرمویی یک علامت طبی محسوب می‌شود و نه یک بیماری ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین