منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک

لیزر اندولیفت چیست؟

نمی‌توان از پوستی شل و آویزان، انتظار چهره‌ای جوان، زیبا و شاداب داشت. شل‌ شدن پوست باعث می‌شود سن شما بیشتر از واقعیت به نظر برسد خسته تر از حالت معمول به نظر برسید. بسیاری از افراد که پوستی شل و آویزان دارند، تصور می‌کنند این مشکل راه حلی ندارد در صورتی که با پیشرفت علم در زمینه پزشکی و بوجود آمدن روشهای جوانسازی پوست، می‌توان استحکام و زیبایی پوست را بازگرداند. در ادامه به مهمترین عوامل افتادگی و شل شدن پوست می‌پردازیم و روش درمان آن با دستگاه لیزر اندولیفت را شرح خواهیم داد.

اگر پوستی شل و افتاده دارید، با مراجعه به کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست در اصفهان ، می‌توانید از جوانسازی و رفع افتادگی پوست با لیزر اندولیفت بهره مند گردید. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید و جهت رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

7 علت اصلی افتادگی و شل شدن پوست

1- نور خورشید:

یکی از بارز‌ترین عوامل دخیل در افتادگی و شل شدن پوست، قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی است؛ پرتوهای فرابنفش خورشید به کلاژن و بافت انعطاف‌پذیر پوست آسیب می‌رسانند، از این رو پوست آسیب پذیرتر شده و انعطاف پذیری خود را از دست خواهد‌ داد. همچنین، قرار گرفتن در معرض پرتوهای فرابنفش موجب شکل گیری لکه‌های سفید و تیره روی پوست می‌شود زیرا به سلول‌های سطحی آسیب می‌رساند.

2- کشیدن سیگار:

سیگار کشیدن تنها عاملی است که اثر آن بر پوست مخرب‌ تر از مواجهه با پرتوهای فرابنفش است. سیگار کشیدن موجب زردی پوست و بروز چین و چروک‌های عمیق روی پوست می‌شود. برخی افراد به واسطه قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سیگار کشیدن با کیست‌های سفید و جوش‌های سر سیاه روی ناحیه گونه مواجه می‌شوند.

3- افزایش سن:

پوست بخشی از بدن است که با افزایش سن دچار تغییرات بسیاری می‌شود و از روی تغییرات آن می‌توان به روند پیری پی‌برد. همزمان با افزایش سن میزان کلاژن‌سازی سلول‌های پوستی کاهش می‌یابد و به دنبال آن صورت با مشکلاتی، چون پیری و افتادگی و چین و چروک مواجه خواهد‌ شد.

جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

4- رژیم غذایی:

رژیم غذایی نامناسب می‌تواند آثار منفی روی پوست افراد بگذارد. تغذیه بهترین کمک کننده به پوست است، به این منظور مخلوطی از ویتامین‌ها و ریزمغذی‌های ضروری برای متعادل نگهداشتن پوست می‌توانند کمکتان کنند.

5- وراثت:

عوامل ژنتیکی یکی دیگر از دلایلی است که در بروز افتادگی و اختلالات پوستی نقش دارد. همه چیز از علائم سلولیت و واریس گرفته تا تغییر رنگ و لکه‌های روی پوست به آرایش ژنتیکی ما مربوط می‌شود.

6- کاهش وزن:

کاهش وزن ناگهانی باعث افتادگی و شل شدن پوست می‌شود؛ تأثیر لاغری بر پوست معمولاً با مشاهده‌ چین و چروک‌ها ، لاغر شدن صورت در رژیم و یا افتادگی‌های پوست شروع می‌شود.

7- عوامل محیطی:

کار کردن و قرارگیری در شرایط یا محیط‌های خاص می‌تواند در ایجاد افتادگی و شل شدن پوست تأثیر گذار باشد و باعث تخریب پوست شود.

راه‌های درمانی بسیاری برای رفع و جبران این عوامل ابداع شده است که یکی از آنها، لیزر آندولیفت است.

بهترین لیزر اندولیفت صورت در اصفهان

آندولیفت چیست؟

زمانی که اختلالات پوستی عمیق می‌شوند دیگر استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی تأثیر‌گذار نخواهد‌ بود. یکی از روشهای جوانسازی پوست که به منظور رفع چروکیدگی، افتادگی و لک‌هایپوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، لیزر آندولیفت می‌باشد. این روش درمانی مدرن، با تولید کلاژن و الاستین در پوست موجب جوانسازی پوست خواهد‌ شد. این متد درمانی به منظور تحریک بافت‌های عمیق در جهت تولید کلاژن‌سازی مورد استفاده قرار گرفته و در نتیجه باعث کاهش افتادگی و سفت شدن پوست می‌شود.

آندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نتایجی مشابه جراحی لیفت دارد. نتایج این روش درمانی، بسیار رضایت‌ بخش بوده و با حداقل تهاجم، خطرات و عوارض همراه است. آندولیفت بدون نیاز به بی‌هوشی و بستری شدن انجام می‌شود. نیازی به ایجاد برش و بخیه زدن ندارد و هیچگونه جای زخم و اسکاری بر روی پوست به جا نمی‌گذارد.

هدف اصلی در آندولیفت ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن بافت پوست است. در واقع در آندولیفت از پرتو نوری استفاده می‌کنیم که تنها روی بافت‌های هدف اثر بگذارد.

لیزر اندولیفت ، دکتر واعظ شوشتری

مراحل انجام روش آندولیفت

در این روش بدون نیاز به ایجاد برش و سوراخی روی سطح پوست، می‌توان روند درمان را طی کرد. دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتو لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود. این طول موج بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. ابتدا یک فیبر بسیار نازک به درون پوست وارد شده و بین بافت چربی و لایه درم عمقی قرار می‌گیرد. در مرحله بعدی لیزر آندولیفت توسط یک فیبر دیگر به این فیبر متصل گشته و انرژی موجود در لیزر در طیف مادون قرمز در ناحیه مورد نظر تابانده خواهد‌شد.

آندولیفت درمانی کم‌ تهاجم و بدون جراحی است که بیشتر در افتادگی پوست در زیر پلک‌های پایینی، نواحی چانه، غبغب ، گردن، خط فک، گونه‌ها و اطراف دهان استفاده می‌شود؛ در واقع هرجایی که نیاز به برطرف کردن افتادگی یا شلی پوست باشد، آندولیفت در درمان آن ناحیه موثر خواهد‌ بود.

بهترین کلینیک لیزر اندولیفت اصفهان

نتایج بعد از انجام لیزر آندولیفت

سلول‌های پوستی در بستری به نام ماتریکس خارج سلولی قرار دارند که حاوی پروتئین است و مسئولیت فعالیت‌های خاص را دارد. آندولیفت باعث تحریک و فعال شدن واکنش‌های سوخت و سازی در ماتریکس خارج سلولی می‌شود که وضعیت زیبایی و شادابی پوست را بهبود می‌بخشد. انرژی نوری به انرژی گرمایی، در اثر برخورد امواج لیزر با بافت‌های بدن تبدیل می‌شود. با گرم شدن بافت، بدن تلاش می‌کند تا دمای بافت را کاهش دهد، که این کار را با رگ‌زایی و افزایش خونرسانی انجام می‌دهد. به این ترتیب غذارسانی به پوست بهتر شده و ترمیم پوستی اتفاق می‌افتد.

رشته‌های پروتئینی کلاژن مسئول ایجاد قوام و استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست هستند، لیزر با ایجاد شرایط خاصی در لایه‌ میانی پوست، باعث القای تولید و بازآرایی کلاژن‌های پوست خواهد‌ شد. گاهی شل شدگی، چین و چروک و افتادگی پوست ناشی از تجمع چربی‌ها زیر پوست است که لیزر آندولیفت با سرعت بسیار زیادی چربی‌سوزی موضعی یا همان لیپولیز را تحریک خواهد‌ کرد. تحریک چربی‌سوزی و همچنین بازآرایی عناصر بافتی در پوست، باعث کاهش حجم بافت چربی و بافت لنفاوی می‌شود. این دو از مهمترین عوامل افتادگی و شل شدن پوست هستند. این روش باعث درمان افتادگی‌های کم تا ملایم پوست در ناحیه‌ گردن، صورت و بازوها می‌شود.

مراقبت‌های بعد از انجام لیزر آندولیفت

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

هزینه لیزر اندولیفت در اصفهان

هزینه این عمل نیز مانند بسیاری از اعمال زیبایی به موارد متعددی بستگی دارد. میزان ضایعات پوستی، وسعت ضایعات و تعداد جلسات مورد نیاز وابسته به این عوامل، مهارت و تخصص پزشک و تجهیزات مرکزی که لیزر اندولیفت در آن انجام می‌شود، از عواملی هستند که تعیین کننده هزینه این عمل می‌باشند. به همین دلیل محاسبه دقیق و ثابت آن برای همه افراد فقط در صورت بررسی‌های کلینیکی میسر است.

تزریق چربی به روش نانوفت یکی از روشهای جوانسازی پوست است که با بهره گیری از مهارت بالای پزشک در این زمینه، می‌تواند نتایج بسیار درخشانی داشته باشد. اگر ساکن اصفهان هستید، با مراجعه به کلینیک‌های تخصصی پوست موجود در سطح شهر، می‌توانید از آثار این روش در جوانسازی پوست بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فرزانه طبایی نژاد [ 1401-07-30 ]
با سلام من میخوام ایندولیفت انجام بدم ولی نمونه کارتون را بایدببینم.عجله هم دارم چون عازم استرالیا هستم .میتونم بیام مطب و زیباجوی شمارت ببینم ؟ وآیا با بیحسی تزریقی انجام میشه؟ لطفا سریع پاسخ بدید ممنون

بهار [ 1400-03-20 ]
هزینه تقریبی از شروع قیمت رو میگذاشتیدشاید بعضی ها از شهرستان بخوان بیان برای اندولیفت

زمانى [ 1400-02-31 ]
براى صورتايى ك فك وچانه چاق وافتاده دارن هم اين ليزر خوبه؟

مريم زمانى [ 1400-02-31 ]
سلام چ روزايى وچ ساعتى دكتر هستن

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان و رفع چروکهای دور دهان با تزریق بوتاکسدرمان و رفع چروکهای دور دهان با تزریق بوتاکس

بوتاکس که از سم بوتولینوم به دست می آید، درمان غیر جراحی است که در دوز بسیار پایین و با هدف رفع خط خنده، به نواحی اطراف لب تزریق می شود. با تزریق بوتاکس به اطراف لب، عضلات این ناحیه به مرور ضعیف می شوند و حرکتی نخواهند داشت، به همین خاطر، شاهد برطرف شدن خط خنده به خصوص هنگام خندیدن خواهیم بود. ... ادامه مطلب

کرایولیپولیز چیست و چگونه موجب لاغری میشود؟کرایولیپولیز چیست و چگونه موجب لاغری میشود؟

در روش کرایولیپولیز، سلول‌های چربی طوری سرد می‌شوند که بدن قادر می‌شود آن‌ها شکسته و دفع کند. در این روش، رسوبات چربی‌های ناخواسته به شیوه‌ای کنترل شده و غیرتهاجمی شکسته می‌شوند تا بهبود کنترل‌شده فرم بدن امکان‌پذیر شود ... ادامه مطلب

زونا چگونه درمان میشود؟زونا چگونه درمان میشود؟

زونا نوعي بيماري ويروسي است كه توسط ويروس عامل بيماري آبله مرغان ايجاد مي شود. هر فردي كه زماني مبتلا به آبله مرغان بوده است، ممكن است دچار زونا شود. ويروس اين بيماري در سلول هاي خاصي در ريشه اعصاب به صورت نهفته و خاموش باقي مي ماند ولي هنگامي كه دوباره فعال شود باعث ايجاد زونا مي گردد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین