منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی و رفع پف زیر چشم با اندولیفت

جوانسازی و رفع پف زیر چشم با اندولیفت

پف زیر چشم به دلیل تجمع مایع یا چربی شل شده زیر چشم ایجاد می شود و دلیل واضح بودن این تغییرات در صورت، نازکی پوست زیر چشم است. به همین علت، بروز پف زیر چشم و عدم درمان آن می تواند باعث ایجاد تغییرات واضح در چهره و ایجاد حالت خستگی در صورت شده و شما را از ظاهر زیبا و جوان خود دور کند. لیزر اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌ های بدن است که نوعی روش لیزر درمانی کم‌ تهاجمی است که به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد. اندولیفت از پرتو لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌ کند که نوعی نور مادون قرمز محسوب می‌ شود. این طول موج اثر خاصی بر سلول های چربی نیز دارد، بدین معنی که اگر در برخی افراد تجمع بافت چربی سبب افتادگی و شل شدن پوست شده باشد، این متد درمانی با اثر بر روی این سلول ها و حذف آنها سبب استحکام پوست و لیفت در ناحیه مورد نظر می گردد.

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو، با کسب سالها تجربه در تزریق ژل و تزریق چربی و انجام روشهای جوانسازی مانند اندولیفت و هایفوتراپی در اصفهان، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات می‌باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علت پف زیر چشم

جوانسازی و رفع پف زیر چشم با اندولیفت

مزایای لیزر اندولیفت

عملکرد اندولیفت

ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است.

قبل از شروع به کار، پزشک باید فیبر استریل مخصوص خود شخص را به دستگاه متصل کند.این فیبر به صورت استریل در بسته بندی مخصوص موجود است و پس از انجام اندولیف به خود شخص داده میشود. پارامترهایدستگاه اندولیفت بسته به هر محل، طی انجام اندولیف تغییر میکند.طول موج دستگاه اندولیفت اصلی۱۴۷۰ نانومتر است. امواج لیزر توسط فیبر بسیار ظریف و نازکی به قطر ۳۰۰ میکرون وارد پوست میشودکه در نتیجه آن محل ورود سوراخهای کوچکی است.

بعد از اتمام کار با دستگاه پزشک با توجه به صلاح‌دید خود و شرایط بیمار داروها و پمادهایی را تجویز می‌کند. تمامی این داروها باید با دقت و به صورت منظم مصرف شوند. همچنین توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از درمان در دوران نقاهت را باید با حساسیت کامل دنبال گردند.

مراقبت های لازم قبل از انجام اندولیفت

مراقبت‌های لازم بعد از انجام اندولیفت

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

عوارض لیزر اندولیفت

روش اندولیفت به دلیل کم‌تهاجمی بودن عوارض بسیار کمی دارد. عوارض خفیف به ندرت مشاهده می‌شوند و بیشتر عوارض، جزء روند طبیعی بهبود و ترمیم پوست بعد از درمان به شمار می‌آیند. به طور کلی زمانی شاهد وقوع عوارض جانبی هستیم که اندولیفت در مراکز نامعتبر انجام شود. کمی تورم، قرمزی یا کبودی از جمله عوارض طبیعی اندولیفت هستند که پس از چند روز کاملاً ناپدید می‌شوند.

هزینه اندولیفت زیر چشم

هزینه اندولیفت به چند عامل مختلف بستگی دارد. مواردی مانند محل درمان، دستگاه مورد استفاده، سطح مهارت پزشک و یا جراح، موقعیت جغرافیایی و هزینه‌های مرتبط، بر قیمت نهایی اندولیفت اثر می‌گذارند.

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان با استفاده از با کیفیت ترین مواد و مهارت در تزریق توسط متخصص پوست، در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری انجام می‌پذیرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه، با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اعظم اسفندیاری [ 1401-11-12 ]
سلام خواستم بدونم که اگر یک وقت برای اندولیفت بخواهم به چه صورت هست شما وقتی برای ۴ هفته دیگه دارید برای پف زیر چشم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
گرانولوم چه علائمی دارد و چگونه درمان میشود؟گرانولوم چه علائمی دارد و چگونه درمان میشود؟

گرانولوم نوعی بیماری پوستی است که اغلب شامل ضایعاتی برآمده به رنگ پوست و یا قرمز رنگ می‌ باشد که الگویی حلقه‌ ای را معمولاً روی دست‌ و پا ایجاد می‌ کند. گرانولوم ها زمانی تشکیل می شوند که سلول های ایمنی به هم چسبیده و گره های ریزی در محل عفونت یا التهاب ایجاد می کنند. ... ادامه مطلب

لیزر زئو چیست و چه کاربردهایی برای پوست دارد؟لیزر زئو چیست و چه کاربردهایی برای پوست دارد؟

دستگاه لیزر Xeo همه کاره ترین و سازگارترین پلت فرم زیبایی شناسی یکپارچه است که برای رفع موهای زائد، لایه برداری فرکشنال و فرسایشی نشان داده شده است. ... ادامه مطلب

تاثیر تزریق فیلر ژوویدرم در لیفت و جوانسازی صورتتاثیر تزریق فیلر ژوویدرم در لیفت و جوانسازی صورت

ژل ژوویدرم (Juvederm) یکی از انواع فیلرهای موجود در بازار است که به عنوان پرکننده برای از بین بردن چین و چروک و علائم پیری، افزایش حجم لب و گونه، زاویه سازی فک و جوانسازی زیر چشم مورد استفاده قرار میگیرد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین