منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیفت پوست بدون جراحی

لیفت پوست بدون جراحی

پوست صورت، تحت تاثیر عواملی همچون بالا رفتن سن، قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، آلودگی های محیطی، تغذیه نامناسب، استرس، مصرف الکل و دخانیات و ... دچار چین و چروک‌، لک و تیرگی، خشکی و افتادگی خواهد شد. افتادگی پوست با کاهش حجم عضلات و شلی شدن پوست ایجاد می‌شود. لیفت پوست عملی است که آثار نمایان پیری و بالا رفتن سن را در صورت و گردن از بین می برد. با بالا رفتن سن پوست شما و بافت زیرین آن خاصیت ارتجاعی و شادابی خود را از دست می دهد و اثر جاذبه زمین بر روی پوستی که ضعیف شده نمایان خواهد شد.

ناحیه غبغب از مستعدترین مناطق برای افتادگی پوست است. در این مطلب بر آن شدیم راه های رفع افتادگی پوست را به شما معرفی کرده و معایب و مزایای هرکدام را تشریح کنیم.

رفع افتادگی پوست با هایفوتراپی معمولاً با نتایج بسیار درخشانی همراه است. در این روش بدون نیاز به جراحی و برش و حتی بدون کوچکترین عارضه جانبی، عمل لیفتینگ پوست، صورت می‌پذیرد. لیفت پوست با هایفوتراپی در اصفهان را با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

با به وجود آمدن خطوط عمیقی در زیر پلک، بین بینی و دهان و خط اخم و خط خنده و همچنین شل شدن پوست صورت ظاهری خسته و مسن پیدا می کنید که با عمل لیفتینگ صورت می توان این عوامل را از بین برد.

جوانسازی پوست

وجود چین و چروک و خطوط روی پوست همچنین افتادگی پوست، دو عامل القای بالا رفتن سن به مخاطب می‌باشند. امرزوه روشهای متعددی برای درمان این دو عارضه، ابداع شده که می‌توانند کمک های فراوانی به جوانسازی پوست داشته باشند. در ارتباط با رفع چین و چروک و خطوط ایجاد شده روی پوست، روشهایی مانند تزریق بوتاکس، تزریق ژل و تزریق چربی، همچنین استفاده از برخی لیزرهای پوستی که اهم آنها آر اف فرکشنال می‌باشد؛ و متدهایی مانند میکرونیدلینگ و ... مثمر ثمر خواهد بود. در مورد افتادگی پوست با اینکه تنوع متدها به کثرت روشهای رفع چروک پوست نیست؛ ولی با این وجود نتایج به دست آمده بسیار چشمگیر بوده و تا حد زیادی می‌توان با این روشها به لیفت پوست پرداخت.

لیفت پوست به روش جراحی

در این روش تحت بیهوشی عمومی و در اتاق عمل با استفاده از برش و بخیه پوست کشیده می‌شود، چربی های مازاد که زیر پوست تجمع یافته اند، خارج می‌گردند و در نهایت پوست های اضافه، برش داده شده و بخیه می‌شوند. موارد بسیار زیادی در موفقیت این عمل دخیل است، از جمله قرینگی اعضای دو طرفهگاهی بخصوص در صورت دیده می‌شود، پوست اطراف چشم به یک میزان کشیده نشده و به همین دلیل فرم چشمها با هم متفاوت می‌گردد. مورد قابل ذکر دیگر، عوارض پس از جراحی و دوران نقاهت است. به هر حال جراحی لیفت نیز مانند دیگر جراحی ها عوارض و صدمات خاص خود را دارد که برای برخی از افراد قابل پذیرش نیست.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ

لیفت پوست به روش هایفوتراپی

در روش اولتراپی (هایفوتراپی) که تکنیک پیشرفته تری نسبت به روش جراحی لیفت می باشد؛ علاوه بر سطح پوست، بافت زیرین آن نیز باز سازی شده و فرم بهتری پیدا می‌کند. هایفوتراپی در واقع تکنولوژِی نسبتاً قدیمی تری است که به تازگی برای لیفت پوست مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارد. این روش که مورد تایید FDA ( سازمان غذا و داروی آمریکا) می باشد؛ بدون جراحی از امواج قوی و متمرکز شده اولتراسوند یا همان امواج به کار گرفته شده در سونوگرافی، برای اثر گذاری بر بافت های زیرین پوستی استفاده می‌کند؛
و بدین وسیله پوست و بافت زیرین آن جمع و کشیده می شود. هایفوتراپی ( همان اولتراپی) یک روشی غیرجراحی ایمن، علمی و پیشرفته برای لیفت صورت است که بدون ایجاد برش برای کشیدن پوست صورت کابرد دارد. در این روش از فرآیند های بازسازی پوست و بافت ها که به طور طبیعی در بدن وجود دارند استفاده می شود و با انجام آن به مرور زمان و طی یک دوره ۳ تا ۹ ماهه پوست شما به تدریج شاداب تر و جوان تر شده و حالت افتادگی آن از بین می رود. همچنین به این علت که روند بازسازی پوست به تدریج پیش می رود نتایج حاصل از هایفوتراپی بسیار طبیعی خواهند بود.

بهترین لبفت پوست بدون جراحی در اصفهان

مزایای لیفت صورت با هایفوتراپی

هزینه لیفت پوست با هایفوتراپی

برای اطلاع از هزینه هایفوتراپی در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری، با کلینیک تماس گرفته یا پس از هماهنگی، جهت مشاوره حضوری به مطب مراجعه فرمایید.

یکی از عمده ترین مشکلاتی که با بالا رفتن سن یا در اثر عوامل وراثتی در اطراف چشم ایجاد می‌شود؛ افتادگی پلک است که با یک جراحی سرپایی (بلفاروپلاستی) درمان می‌شود. دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، مو و لیزر با سالها تجربه در زمینه انجام جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان، آماده ارائه خدمات به متقاضیان گرامی در این زمینه می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مرضیه حلیمی [ 1399-09-24 ]
سلام وخسته نباشیدخواستم هزینه لیفت پوست صورت جهت شل شدگی گونه باهایفوتراپی وهزینه برداشت زگیل کف پا روبدونم

مرضیه حلیمی [ 1399-09-24 ]
سلام وخسته نباشیدخواستم هزینه لیفت پوست صورت جهت شل شدگی گونه باهایفوتراپی وهزینه برداشت زگیل کف پا وهمچنین هزینه لیزرهموروئیدخارجی روبدونم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
از چه روشهایی برای جوانسازی دور چشم استفاده میشود؟از چه روشهایی برای جوانسازی دور چشم استفاده میشود؟

برای رفع افتادگی پلک بالا و پایین، چین و چروک‌های دور چشم، همچنین گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم روشهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه این مطلب به برخی از این روشها اشاره می‌شود ... ادامه مطلب

لک سفید روی آلت تناسلی نشانه چیست؟لک سفید روی آلت تناسلی نشانه چیست؟

مهمترین علل ایجاد لک سفید ناحیه تناسلی، پیسی یا ویتیلیگو است. بیماری ویتیلیگو هنگامی ایجاد می شود که سلول های پوست، دیگر ملانین، رنگدانه ای که رنگ طبیعی پوست را ایجاد می کند، تولید نکنند. ویتیلیگو به طور معمول مناطقی مانند آرنج و زانو را تحت تأثیر قرار می دهد اما ممکن است در هر نقطه از بدن ایجاد شود ... ادامه مطلب

درمان رگ های برجسته پشت دست با تزریق فیلردرمان رگ های برجسته پشت دست با تزریق فیلر

امروزه روش‌ های مناسبی برای جوانسازی دست وجود دارد که می‌ تواند در اصلاح این شرایط به شما کمک کند. در میان روش‌ های درمانی موجود، بازیابی حجم بافت نرم به ‌وسیله تزریق فیلر بهترین روش برای بهبود رگ های برجسته پشت دست محسوب می‌ شود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین