منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / درمان فرو رفتگی گیجگاه با تزریق فیلر شقیقه

درمان فرو رفتگی گیجگاه با تزریق فیلر شقیقه

در اثر افزایش سن اجزای صورت و بدن دچار تغییراتی مانند افت کیفیت پوست و ایجاد چین و چروک ها، بارز شدن خطوطی مانند خط اخم و خنده، تیره شدن پوست و ایجاد لک، افتادگی پوست و همچنین کاهش حجم پوست خواهند شد. این روند برای همه افراد یکسان نخواهد بود ولی دیر یا زود همه ما با این عوارض و نشانه ها در ظاهر خود مواجه می‌شویم. تزریق فیلر شقیقه یکی از اقدامات جوانسازی و زیبایی است که چند سالی است با استقبال فراوانی روبه رو شده و متقاضیان زیادی برای این عمل به کلینیک های پوست و زیبایی مراجعه می‌نمایند.

در تزریق فیلر به گیجگاه با بهبود ظاهر شقیقه ها و افزایش حجم این ناحیه بدون اینکه تغییر محسوسی در چهره شما تشخیص داده شود؛ جوانتر و زیباتر دیده خواهید شد. تزریق فیلر شقیقه در اصفهان از جمله خدماتی است که توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری با استفاده از بهترین فیلرها و در نهایت دقت، انجام می‌پذیرد.

تزریق فیلر شقیقه یا گیجگاه چگونه انجام می‌شود؟

برای تزریق فیلر شقیقه مراجعه به یک متخصص مجرب و آشنا با آناتومی صورت ضروری است. پزشک برای انجام این عمل باید از محل قرارگیری عروق گیجگاهی و پیشگیری از ایجاد آسیب به آنها مطلع باشد و توانایی برقراری تقارن در دو طرف صورت را نیز داشته باشد. معمولاً برای ارزیابی دقیق تغییرات پس از تزریق فیلر به شقیقه ها قبل و بعد از عمل عکس گرفته می‌شود. ممکن است در یک طرف صورت برای برجسته سازی گیجگاه نیاز به فیلر بیشتری وجود داشته باشد؛ و لازم است پزشک با اشراف بر این نکات، تزریق را انجام دهد تا حداکثر تقارن در صورت برقرار شود.

این عمل نیز مانند سایر روشهای جوانسازی و زیبایی، نیاز به مهارت و شناخت پزشک از آناتومی منطقه گیجگاه و دیگر نقاط صورت (برای برقراری تعادل و تناسب شقیقه با سایر اجزای چهره) دارد. بر اساس همین اصل، بخش های فوقانی و داخلی فضای گیجگاهی بیشترین نقش را در بهبود ظاهر صورت از نظر زیبایی دارند و می بایست اول پر شوند.

تزریق عمقی فیلر و سپس ماساژ آن، سبب اطمینان از حجم دهی یکنواخت فضای گیجگاهی می گردد. در گود افتادگی متوسط تا شدید شقیقه ممکن است در هر طرف به میزان نیم الی یک سی سی فیلر نیاز باشد که پزشک در این باره تصمیم خواهد گرفت. تزریق فیلر شقیقه به شرطی که اصولی انجام شود کاملا منطقه را یکنواخت پرمی‌کند و حرکتی ندارد.

در ناحیه گیجگاهی عروق سطحی فراوانی وجود دارد که تزریق ها باید از زیر یا بین آنها صورت گیرد. اگر به عروق این ناحیه آسیب وارد شد، با فشردن این ناحیه و کمپرس شقیقه، میتوان امکان ایجاد کبودی را کاهش داد.

تزریق فیلر شقیقه در اصفهان | دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو

مراقبت های بعد از تزریق فیلر در شقیقه

عوارض تزریق فیلر شقیقه

تزریق فیلر به شقیقه نیز مانند هر روش دیگری می‌تواند با عوارضی همراه باشد که این عوارض از خفیف تا شدید ممکن است ایجاد شوند. با این وجود در صورت مراجعه به پزشک متخصص و مراکز مجاز می‌توان تزریق کم عارضه ای را تجربه کرد و شاهد بهترین نتایج بود. عوارض قابل پیش بینی تزریق فیلر شقیقه به کبودی، التهاب، قرمزی، تورم و احساس درد جزئی در گیجگاه و نواحی مجاور آن ختم می‌شوند. ولی در صورتی که این عمل توسط پزشک مجرب انجام نشود؛ ممکن است شاهد عوارضی بود که در ادامه به آنها اشاره می‌شود:

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

هزینه تزریق فیلر شقیقه‌

هزینه تزریق فیلر شقیقه‌ با توجه به نوع فیلر و میزان مورد نیاز آن محاسبه می‌گردد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت تزریق فیلر شقیقه در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری با مطب هماهنگ نموده و اطلاعات کسب نمایید.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شریعتی [ 1402-06-10 ]
میشه از تزریق چربی استفاده کرد ؟ ماندگاری بالایی داره یا نه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نکاتی مربوط به لیزر موهای زائد پانکاتی مربوط به لیزر موهای زائد پا

جذابیت پاهای صاف و بدون مو فراتر از زیبایی شناسی است و اعتماد به نفس شما افزایش میدهد. لیزر موهای زائد پا با خیال راحت و مؤثر فقط در چند جلسه درمانی این نتایج را به شما ارائه می دهد. شما می توانید با اطمینان از این که تمام مراحل درمان تحت نظر پزشک انجام می‌شود؛ به این عمل بپردازید ... ادامه مطلب

زاویه سازی فک و زاویه سازی چانه با استفاده از فیلرزاویه سازی فک و زاویه سازی چانه با استفاده از فیلر

زاویه سازی فک با استفاده از روش‌هایی مانند تزریق فیلر از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است. این روش‌ کم‌تهاجمی هم تأثیرات جوان‌کننده بر صورت می‌گذارد و هم می‌تواند تأثیر شگفت‌انگیزی بر زیبایی چهره‌ی شما داشته باشد. ... ادامه مطلب

در کلینیک پوست مو و لیزر چه کارهایی انجام میشود؟در کلینیک پوست مو و لیزر چه کارهایی انجام میشود؟

بهترین خدمات پوست و زیبایی در کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری، با بهره گیری از سالها تجربه و بکارگیری ابزار مدرن و مواد با کیفیت در اصفهان انجام می‌شود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین