منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی پوست با اس وی اف ژل

جوانسازی پوست با اس وی اف ژل

یکی از روشهای جوانسازی پوست و فرم دهی صورت که اثرگذاری طولانی مدت دارد استفاده از اس وی اف ژل(S.V.F gel) می باشد . در این مقاله به بررسی این روش و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت .

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری با بهره گیری از دانش روز دنیا و مدرن ترین دستگاه‌ها، می‌توانید از جوانسازی و حجم دهی با تزریق اس وی اف ژل (S.V.F gel) در اصفهان بهره مند شوید. لطفاً برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

اس وی اف ژل چیست ؟

اس وی اف ژل ماده ای است که از چربی برداشته شده از بدن شما تولید می شود . تزریق چربی یکی از روش های فرم دهی صورت می باشد که در این فرایند چربی از ناحیه ی دیگر بدن فرد برداشته می شود و به قسمت های مورد نظر تزریق می شود . با وجود اینکه در تزریق چربی احتمال بوجود امدن مشکلاتی مانند آلرژی بسیار پایین است اما تزریق چربی معایبی چون موارد زیر را داراست .

برای کاهش عوارض تزریق چربی و همچنین افزایش ماندگاری و برطرف کردن معایب آن ، بجای تزریق چربی از اس وی اف ژل استفاده می کنند .
این ماده همه ی مزایا و نتایج مثبت تزریق چریی را داراست و در عین حال بسیاری از معایب آن را هم برطرف کرده است .
یکی از مهم ترین اثرات آن افزایش کلاژن سازی در پوست است که باعث شادابی پوست در محل تزریق می شود .

کاربرد اس وی اف ژل چیست؟

اس وی اف ژل چگونه تهیه می شود ؟

برای تهیه ی اس وی اف ژل ابتدا با روش لیپوساکشن یا با بکار گیری کانولا های بسیار ظریف ، چربی از بافت مورد نظر برداشته می شود . برای برداشت چربی شکاف بسیار کوچکی در حد یک سانتی متر ایجاد خواهد شد .
سپس قسمت مایع جدا شده و دور ریخته می شود و لایه ی چربی نگه داشته می شود . بر روی لایه ی چربی عملیات های مورد نظر انجام می شود و در نهایت اس وی اف ژل که حالت ژله ای دارد و مقدایر زیادی سلول های بنیادی را داراست تهیه می شود .

معایب اس وی اف ژل

تهیه ی اس وی اف ژل یک فرایند طولانی و زمان بر است . همچنین تنها ۱۰ درصد چربی استخراج شده حاوی اس وی اف ژل می باشد و نیاز به برداشت مقدار زیادی از چربی خواهد بود .
برای رسیدن به نتیجه ی نهایی ۳ الی ۶ ماه باید زمان بگذرد .

مزایای اس وی اف ژل

پس از بدست امدن اس وی اف ژل پزشک متخصص اس وی اف ژل را در لایه ی سطحی درم تزریق می کند و علاوه بر فرم دهی باعث کلاژن سازی و شفاف شدن پوست نیز می شود .
همچنین به دلیل اینکه سلول های بنیادی بر روی از بین بردن تیرگی و لک های صورت تاثیر گذار هستند ، پس از تزریق تیرگی ها و لک های صورت نیز کم تر خواهد شد .

اس ی اف ژل در چه مواردی کاربرد دارد ؟

هزینه ی تزریق اس وی اف ژل چقدر است ؟

هزینه تزریق اس وی اف ژل با توجه به میزان چربی استخراج شده ، ناحیه ی تزریق و مهارت پزشک متفاوت است اما بطور کلی چون فرایند تهیه ی اس وی اف ژل طولانی و زمان بر است نسبت به سایر روش ها گران تر محسوب می شود .

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

قبل از تزریق اس وی اف ژل چه نکاتی باید رعایت شود ؟

یک هفته قبل از تزریق اس وی اف ژل مشروبات الکلی ، داروهای رقیق کننده خون و دخانیات مصرف نکنید .
شب قبل از عمل برداشت چربی غذای سبک مصرف کنید و مایعات زیاد بنوشید .

امروزه ریزش مو یکی از شکایات رایج افراد با هر سن و جنسی، در هرکجای کشور است. متقاضیان عزیز، با مراجعه به متخصصان پوست و مویی که در سراسر استان فعالیت دارند، از بهترین درمان ریزش مو در اصفهان برخوردار شوید و ریزش موهای خود را متوقف نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :یاسین [ 1402-08-03 ]
سلام نتیجه این روش اس وی اف ژل خیلی طولانیه تا مشاهده بشه یا سریعا قابل مشاهدست؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین