منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل

تأثیر آب در زیبایی پوست

آب نقش بسیار مهمی در حفظ زیبایی و جوانی و سلامت پوست ایفا می‌کند. با نوشیدن مقدار کافی آب در طول روز، سلول‌های پوست، مرتب آب‌رسانی شده و این به نوبه خود به داشتن پوستی صاف و درخشان کمک می‌کند. نوشیدن و استفاده از آب، علاوه بر حفظ سلامت پوست می‌تواند سلامت و شادابی موها را هم تأمین کند. یکی از اهداف اصلی آب در بدن انسان این است که سموم را از بدن خارج می‌کند. اگر به مقدار کافی آب در بدن شما وجود نداشته باشد، قادر نخواهد بود تمام سموم را از بین ببرد؛ به همین علت مشکلات پوستی مانند آکنه، کدر شدن رنگ پوست صورت و بدن و ایجاد لک در صورت را مشاهده خواهید کرد.

با استفاده از آب آشامیدنی تصفیه‌شده که نیترات، کلر، نیتریت، آرسنیک و انواع املاح مضر محلول در آب شهری را حذف و تصفیه می‌کند، هم به سلامت داخلی بدن خود و هم به جوانسازی و آب‌رسانی پوست خود کمک شایانی می‌کنید و جلوی ورود عناصر مضر به بدن که ممکن است بر روی سلامتی پوست شما تأثیر بگذارند را می‌گیرید.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.

فواید نوشیدن آب بر پوست

آب درمانی پوست

میزان نوشیدن آب روزانه

پژوهشگران معتقدند افرادی که در طول روز به طور میانگین یک و نیم لیتر آب مصرف می‌کنند، پوستی سالم‌تر دارند؛ اما در تحقیقات اخیر مشخص شد که زنانی که آب آشامیدنی سرشار از املاح معدنی و سالم مصرف می‌کنند، پوستی سالم‌تر و با چین‌وچروک کمتری دارند. پس نوشیدن آب آشامیدنی سالم و فاقد آلودگی بیشتر به شفافیت و جوان‌تر ماندن پوست کمک می‌کند.

اگر همه افراد عادت کنند روزانه حداقل 8 لیوان آب ساده بنوشند، می‌توانند خطر ابتلا به بعضی اختلال‌های پوستی مانند اگزما و چین‌وچروک را هم در خود کاهش دهند.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

نحوه تأثیر آب بر زیبایی پوست

مصرف مقدار مناسب آب در روز باعث دفع سموم بدن از طریق ادرار و مدفوع می‌شود. اگر مصرف آب کافی باشد کلیه‌ها مؤثرتر کار می‌کنند و همچنین از اختلالات معده جلوگیری می‌شود و روده عملکرد بهتری خواهد داشت. در نتیجه دفع بهتر سموم و ناخالصی‌ها از بدن، خون تازه‌تری تشکیل می‌شود و در بدن جریان پیدا می‌کند که باعث شفاف‌تر شدن و روشن‌تر شدن پوست می‌شود. نوشیدن مقدار کافی آب در روز باعث پاک‌سازی روده بزرگ و در نتیجه جذب بهتر مواد غذایی می‌شود که خود کمک بزرگی در رفع مشکلات پوستی خواهد داشت.

نوشیدن روزانه حداقل 8 لیوان آب ساده به بهبود عملکرد سیستم گوارشی و دفع سموم از بدن کمک می‌کند. این کار درنهایت باعث افزایش درخشش و لطافت پوست می‌شود و احتمال ابتلا به آکنه‌های پوستی را هم کاهش می‌دهد.

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری با تکیه بر مهارت حاصل از تجربه و استفاده از بهترین برندهای موجود فیلر، می‌توانید بهترین تزریق فیلر بینی را تجربه نمایید. لطفاً برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت، با شماره‌تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مارال جم [ 1401-07-15 ]
من روزی 5 لیوان اب میخورم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر بهترین روش درمان زگیللیزر بهترین روش درمان زگیل

به عمل سوزاندن الکتروکوتر گفته می شود که روش جراحی معمولی است و برای درمان انواع زگیل تناسلی و زگیل معمولی کاربرد دارد. ... ادامه مطلب

گرانولوم چه علائمی دارد و چگونه درمان میشود؟گرانولوم چه علائمی دارد و چگونه درمان میشود؟

گرانولوم نوعی بیماری پوستی است که اغلب شامل ضایعاتی برآمده به رنگ پوست و یا قرمز رنگ می‌ باشد که الگویی حلقه‌ ای را معمولاً روی دست‌ و پا ایجاد می‌ کند. گرانولوم ها زمانی تشکیل می شوند که سلول های ایمنی به هم چسبیده و گره های ریزی در محل عفونت یا التهاب ایجاد می کنند. ... ادامه مطلب

راکوتان چیست و چه کاربردی دارد؟راکوتان چیست و چه کاربردی دارد؟

راکوتان دارویی است که برای رفع مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه با تجویز پزشک استفاده می شود . در این مقاله به بررسی کامل این دارو می پردازیم . راکوتان نام تجاری ایزوترتینوئین است و با نام های تجاری دیگری مثل آکوتان ، ایزوترتینوئین هگزال ، نرم اسکین و آکنوترن شناخته می شود ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین