منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / تحریک بافتهای عمقی پوست با لیزر اندولیفت

تحریک بافتهای عمقی پوست با لیزر اندولیفت

اندولیفت روشی نوین به منظور تحریک بافت های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و ترمیم و سفت ‌سازی آن می‌ باشد.

پوست بر اثر استرس و اضطراب، تغذیه نادرست، عوامل وراثتی، عدم مراقبت صحیح، تغییر وزن، افزایش سن، بارداری، بیماری‌های زمینه‌ای و غیره آسیب‌ می‌بیند و دچار مشکل می‌شود. در این بین استفاده از برخی روش‌های درمانی جهت بهبود این آسیب‌ها ممکن است تا حد زیادی در بهبود وضعیت پوست تأثیرگذار باشد. در بیشتر تکنیک‌های جوانسازی، پوست تحریک به کلاژن سازی شده و فرآیند خود ترمیمی را آغاز می‌کند. یکی از جدیدترین روش‌های جوانسازی پوست، دستگاه لیزر اندولیفت است که یک روش غیر تهاجمی زیبایی است. لیزر اندولیفت در واقع روشی است که با نام تجاری اولین دستگاهی است که به بازار عرضه شده شهرت یافته و با وجود اینکه پس از آن، دستگاه های جدیدتری با برندهای دیگر به بازار آمدند؛ ولی نام این روش جوانسازی و زیبایی پوست همچنان اندولیفت باقی مانده است. لیزر اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فروسرخ محسوب می‌شود.

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو، با کسب سالها تجربه در تزریق ژل و تزریق چربی و انجام روشهای جوانسازی مانند اندولیفت و هایفوتراپی در اصفهان، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات می‌باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

اندولیفت روشی برای تحریک کلاژن سازی پوست

اندولیفت با لیزر روشی نوین به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد. در این پروسیجر، فیبری بسیار نازک (بدون نیاز به سوراخ کردن آن) وارد پوست می‌ شود. سپس در حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار داده می‌ شود و لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل می‌ گردد، با جابه جا کردن فیبر در این ناحیه، انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابانده می شود.

کاربردهای لیزر اندولیفت

تحریک بافتهای عمقی پوست با لیزر اندولیفت

مزایای اندولیفت

از مزایای کلی اندولیفت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

نحوه عملکرد اندولیفت

لیزر اندولیفت بر خلاف لیزر موهای صورت، به صورت عمقی در پوست نفوذ می کند. فیبرهای استفاده شده برای صورت 200-300 میکرونی و 400-600 میکرونی برای بدن هستند. نکات مربوط به انجام اندولیفت به شرح زیر است:

مراقبت های قبل از لیزر اندولیفت

  1. اگر بیماری خاصی دارید و یا دارو مصرف می‌کنید، پزشک را مطلع کنید.
  2. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی قبل و بعد از این روش خودداری کنید.
  3. پوست ناحیه درمان کاملاً تمیز باشد.
  4. از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.

مراقبت های بعد از لیزر اندولیفت

کاندید نامناسب اندولیفت

  1. افراد باردار و شیرده
  2. افراد دارای مشکلات پوستی و آکنه فعال

آیا اندولیفت برای درمان جای جوش و اسکار زخم و سوختگی مؤثر است؟

اندولیفت یکی از بهترین و سریع ترین روش های درمان و از بین بردن جای جوش ، اسکار و آکنه است. برخلاف سایر روش ها که چند سوراخ در پوست ایجاد می شود، در این پروسه تنها یک سوراخ کوچک ایجاد شده در نتیجه دوره نقاهت کوتاه تر و درمان سریع تر انجام می شود. در مواردی که برای درمان اسکار آکنه از اندولیفت استفاده می‌کنیم این امواج باعث جدا کردن چسبندگی‌های زیر پوست می‌گردد که باعث می‌شود پوست صاف و هموار گردد.

تعداد جلسات درمانی اندولیفت چقدر است؟

با توجه به شرایط پوستی هر فرد ممکن است تعداد جلسه های درمان متفاوت باشد، بنابراین تعداد جلسات آن با تشخیص و معاینه توسط پزشک متخصص مشخص می شود؛ اما در بیشتر موارد یک جلسه درمانی برای رسیدن به نتیجه مورد نظر کافی می باشد. در صورتی که نتایج به دست آمده از این روش درمانی نیاز به بهبود و ترمیم داشته باشد، می توانید در طول یک سال 1 جلسه درمانی دیگر هم داشته باشید.

چه زمانی نتیجه اندولیفت قابل مشاهده خواهد بود؟

تنها 20 درصد از نتایج اندولیفت بلافاصله بعد از انجام قابل مشاهده است و پس از طی چندین ماه نتایج نهایی مشخص خواهد شد. همانطور که تحریک کلاژن سازی توسط اندولیفت انجام می شود در نتیجه آن کلاژن در لایه های عمیق پوست ایجاد می شود و پروسه تشکیل کلاژن جدید و ترمیم در افراد مختلف متفاوت می باشد، بنابراین مشاهده درمان در افراد در بازه زمانی متفاوتی خواهد بود. بهترین زمان برای مشاهده نتایج اندولیفت در ناحیه ی تحت درمان۶ ماه بعد از انجام آن است.

هزینه لیزر اندولیفت

هزینه این پروسه جوانسازی به چند عامل مختلف بستگی دارد:

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

عوارض لیزر اندولیفت

از عوارض اندولیفت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. قرمزی
  2. ورم
  3. کبودی
  4. خارش یا سوزش
  5. بی‌حسی

که همه موارد مذکور سطحی بوده و ظرف یک الی دو روز پس از درمان بطور کامل بهبود می یابند.

در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری ، همواره تلاش می‌شود با تکیه بر دانش و مهارت بالا، بهترین روشهای جوانسازی پوست در اصفهان به متقاضیان گرامی ارائه شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :روشنک [ 1402-08-07 ]
سلام آیا بعد از لیزر اندولیفت برای سفت شدن پوست صورت کبودی و قرمزی هم داره ؟ ماندگاریش تا چند وقته ؟

روشنک [ 1402-08-07 ]
سلام آیا بعد از لیزر اندولیفت برای سفت شدن پوست صورت کبودی و قرمزی هم داره ؟ ماندگاریش تا چند وقته ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
افزایش کلاژن پوست با اکسنتافزایش کلاژن پوست با اکسنت

کلاژن، پروتئین مهمی است که بدن برای جوان و سالم نگاه‌داشتن پوست به آن نیاز دارد. چندین روش طبیعی و غیرتهاجمی عالی برای تقویت کلاژن سازی وجود دارد. با افزایش سن، کمبود کلاژن منجر به علائم رایج پیری می‌شود. ... ادامه مطلب

تزریق ژل به صورت های لاغر و استخوانیتزریق ژل به صورت های لاغر و استخوانی

نتایجی که پس از تزریق ژل در صورت‌ های لاغر به دست می‌ آید بسیار مشهود است. این ژل‌ ها نقش چربی را در زیر پوست بازی کرده و به قسمت‌ هایی از صورت که لایه‌ چربی زیر پوست آن از بین رفته است، حجم می‌ دهد تا زیبایی به این قسمت‌ ها باز گردد. ... ادامه مطلب

آیا جراحی پلک فوقانی و تحتانی را می توان همزمان انجام داد؟آیا جراحی پلک فوقانی و تحتانی را می توان همزمان انجام داد؟

بلفاروپلاستی که بیشتر به عنوان جراحی زیبایی پلک نیز شناخته می شود، یک عمل جراحی زیبایی است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین