منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات و بیماریهای پوست / پسوریازیس یا صدفک چه بیماری است ؟

پسوریازیس یا صدفک چه بیماری است ؟

پسوریازیس بیماری پوستی شایع و مزمن با بثورات پوسته دار است که در تمام سنین مشاهده می‌شود. شیوع این بیماری در حدود 2 ٪ از کل جمعیت می‌باشد. زمینه این بیماری ژنتیکی است بنابراین در خانواده، نسل اندر نسل منتقل می‌شود. همچنین در پسوریازیس بسیاری از عوامل محیطی نیز موثر هستند. این بیماری مسری نیست و به دلیل آلرژی ایجاد نمی‌شود.

شایع ترین سنین برای بروز اولیه پسوریازیس در نوجوانانی و در اواخر دهه پنجم زندگی است. این بیماری پوستی در بین زنان و مردان به طور مساوی مشاهده می‌شود، هر چند در کودکان، در دختران بیشتر از پسران دیده می‌شود. بیماری پسوریازیس اغلب اوقات خفیف است به طوری که بیمار به سختی متوجه ابتلا خود به بیماری می‌شود ، اما گاهی این بیماری می‌تواند چنان شدید باشد که بیمار باید برای درمان در بیمارستان بستری شود.

بیماری پسوریازیس ممکن است خارش دار باشد. حدود 5 ٪ از افراد مبتلا به پسوریازیس به درد مفاصل (ورم مفاصل پسوریاتیک) مبتلا می‌شوند که ممکن است یک یا چند مفصل را درگیر کند. در این حالت بیماری پسوریازیس می‌تواند بسیار ناتوان کننده باشند.

علائم بیماری پسوریازیس چیست؟

مشخصه بیماری پسوریازیس ضایعات پوستی به رنگ قرمز است که توسط پوسته‌های فلس مانند پوشیده شده و لبه ضایعات به خوبی مشخص می‌باشد. این ضایعات اغلب به صورت متقارن در هر دو طرف بدن قرار دارند. پوسته‌ها معمولاً سفید نقره‌ای هستند ولی در مناطقی از بدن مانند زیربغل یا در مصرف مرتب مرطوب کننده توسط بیمار این پوسته‌ها وجود ندارد و ضایعات به احتمال زیاد صاف و براق هستند.

پسوریازیس معمولا بسیار خفیف است و باعث ضایعاتی در ناحیه آرنج و زانو یا حالت پوسته پوسته شدن در پوست سر می‌شود. با این حال، این بیماری می‌تواند هر منطقه از پوست را درگیر کند یا بسیار شدید باشد.

علت و درمان پسوریازیس یا صدفک

علت بیماری پسوریازیس چیست؟

اینکه دقیقاً چه چیزی موجب بیماری پوستی پسوریازیس می‌شود به طور کامل کشف نشده است، اما بسیاری از تحقیقات در این زمینه در حال انجام است. چیزی که مشخص است این است که سیستم ایمنی بدن در این بیماری درگیر بوده و به نظر می‌رسد فعالیت بیش از حد سیستم ایمنی باعث ایجاد التهاب می‌شود. التهاب منجر به ایجاد بسیاری از اثرات روی پوست، از جمله رشد عروق خونی اضافی در داخل پوست (که باعث ایجاد رنگ قرمز می‌شود) و تکثیر بیش از حد سلول‌های پوست (که باعث ایجاد پوسته پوسته شدن می‌شود) میگردد.

اثر ژنتیک

مانند بسیاری از بیماری‌ها، بیماری پسوریازیس از صفات ارثی متاثر است. در حدود 50 ٪ از افراد مبتلا به پسوریازیس دیگر اعضای خانواده نیز مبتلا هستند. در بیماران با سابقه خانوادگی پسوریازیس بیماری معمولاً زودتر شروع می‌شود.

استرس

استرس جسمی و روحی ممکن است باعث تشدید پسوریازیس شود بنابراین باید این بیماران از شرایط استرس زا اجتناب کنند.

عفونت

عفونت ممکن است باعث عود پسوریازیس شود. گاهی اوقات، درمان عفونت ممکن است باعث پاک شدن یا بهبود پسوریازیس شود.

جراحت و ضربه

پسوریازیس ممکن است در تمام مناطق آسیب‌های فیزیکی (مثل ضربه) و شیمیایی ، عفونت و التهاب ایجاد شود (پدیده کوبنر).

هورمون‌ها

رابطه هورمون‌ها با پسوریازیس دقیقاً مشخص نیست. حوالی سن بلوغ زمان شایع برای شروع بیماری پسوریازیس است. بارداری نیز ممکن است باعث شدت یافتن پسوریازیس یا بهبود آن شود. بیماری پسوریازیس مادر بر جنین تأثیری ندارد.

داروها

چند دارو می‌تواند باعث تسریع و یا تشدید پسوریازیس شود:
لیتیم (استفاده از inositol ممکن است این حالت را کاهش دهد)
مسدود کننده‌های رسپتور بتا (مورد استفاده در درمان فشار خون)
ضد مالاریا مثل هیدروکسی کلروکین
قطع کورتیکواستروئیدهای خوراکی
قطع کورتیکواستروئیدهای موضعی قوی

اشعه فرابنفش

نور خورشید معمولا برای پسوریازیس سودمند است (به جز افراد حساس به نور خورشید )

چاقی

بسیاری از مطالعات پسوریازیس نشان داده است که بسیاری از بیماران پسوریازیس مبتلا به اضافه وزن یا چاقی شدید هستند. اخیراً روشن شده است که شدت بیماری پسوریازیس با مقاومت به انسولین ، که یکی از ویژگی‌های سندرم متابولیک است، مرتبط است. بیماری پسوریازیس با خطر بیشتر آنژین و حمله قلبی ، سکته مغزی و بیماری عروق محیطی همراه است.

الکل و سیگار

بین مصرف الکل و استعمال دخانیات و پسوریازیس شدید ارتباط مستقیم وجود دارد. با این حال، اینکه الکل و سیگار باعث ایجاد بیماری است یا معلول آن مشخص نیست.

آیا بیماری پسوریازیس درمان پذیر است؟

تا امروز هیچ درمان کاملی برای بیماری پسوریازیس وجود ندارد ولی امکان کنترل رضایت بخش پسوریازیس برای اکثر بیماران وجود دارد.
برخی از افراد تنها یک بار مبتلا به پسوریازیس می‌شوند که پس از چند ماه بهبود می‌یابند و هرگز تکرارنمی‌شود. در مورد پسوریازیس قطره‌ای که معمولا پس از گلودرد استرپتوکوکی ایجاد می‌شود نیز به همین صورت است.

آدرس اینستاگرام

در اکثر فرم‌های پسوریازیس بیماری با دوره‌های بهبود و عود مشاهده می‌شود. ممکن است چندین سال بین عودهای بیماری فاصله باشد. تعداد کمی از بیماران پسوریازیس، شدید و دائمی است که درمان آن بسیار دشوار است.

بی‌تردید بسیاری از همشهریان عزیز در پی مراجعه به کلینیک‌های پوست و مو، برای افزایش حجم یا رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن، به دنبال بهترین تزریق چربی در اصفهان، می‌باشند. به همین منظور، با مراجعه به مراکز تخصصی پوست و اطمینان از مهارت و توانایی پزشک متخصص، بهترین نتایج تزریق چربی را با حداقل عوارض تجربه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهزادندیمی ارومیه [ 1402-11-09 ]
سلام.من حدود ۲۳ که درگیراین بیماری هستم هردارووپمادی رو استفاده کردم در اخرش هم امسال بیشتروحادتر شده خیلی هم وسواس به گردوغباروبی نظمی شدم بعضی وقتا فکرمیکنم کل لباسام دارن بدنموخارش میدن..خلاصه بخدا خیلی سخته توروخدا یکی راه ودرمانش رو بهم بگه...

تقی یونسی [ 1402-09-11 ]
سلام من حدود ۲۵ ساله مریضی پسوریازیس رادارم ولی یک ماهیه که خیلی شدید شد کل بدنم را گرفته اقای دکتر کمک کنید چکار کنم ممنونم

محمد [ 1402-09-03 ]
سلام.ازدوست گرامی اقای سیدمحمودسیدی میخواهم ادرس یاشماره تلفن طب سنتی رژیم غذایی روی این سیستم ثبت کنند.باتشکر

سیدمحمودسیدی [ 1402-08-16 ]
سلام 14 سال درگیر پسوریازیس بودم همه راههای درمان را انجام دادم تا بالاخره یک طب سنتی رژیم غذای خیلی عالی به من داد که تونستم به این بیماری غلبه کنم.

سید ماریه حسینی [ 1402-08-08 ]
سلام من حدود ۵سال است که پسوریازیس دارم حدود ۳ماه که بدتر شدم و هر چی دارو میزنم بیشتر میشه الان من چکار کنم

فریده سلیم [ 1402-08-01 ]
سلام آقای دکتر همسرم الان یکساله دکه به ببماری پسوریازیس مبتلا هستن تقریبا کل بدنش درگیر بوده که الان حدود ۸ماهه با امپول سینورا کنترلش میکنه ولی بازم کامل درمان نشده هنوز از مچ دست تا آرنج مشکل دارند درًمن مشگل درد استخوان هم دارن لطفا راخنمایی کمین ممنون میشم

سعید [ 1402-07-27 ]
سلام آقای دکتر من خانم بیمار هست می خواستم کمک ما کنی خیلی ناراحت هست بیشتر پاها درگیرشده وداره به جاهای دیگر هم سرایت میکند

فیصل همراز [ 1402-05-03 ]
سلام من چندین سال اس به بیماری پسوریازیس مبتلا هستم میشه برم کمک کنین از شر این بیماری خلاص شوم

مراد [ 1402-04-11 ]
پسوریازیس دارم عود کرده کمکم کنید

درخشان [ 1402-02-15 ]
سلام دوستان منم درگیرپسوریازیس هستم خارش امانموبریده دیگه طاقت ندارم توروخدا اگر برای خارش درمانی هست

سجادمعصومی [ 1402-02-14 ]
باسلام تنها داروکه جلو پیشرفت صاویدگی صدفی میگیره امپول سینروا هست

ظاهر پرن [ 1402-02-12 ]
من تقریبا ۶ ساله درگیر این بیماری هستم و به شدت ناراحت کنندست اولاش کم بود الان زیاد شده به نظرم تا بخوای درمانش کنی بیشتر میشه مثل چند سوراخ اب هست یه سوراخ بخوای کنترل کنی از باز یه جای دیگه میاد بیرون ،تا جای که میدونم کنترل استرس با ورزش بیشترین تآثیر رو تو این بیماری داره خدا کنه درمان براش بیاد بسیار اذیت کنندس ادم مثل دیونه ها میشه

مهدی جوادی نسب [ 1402-02-12 ]
سلام من یک سالی هست که به این بیماری پوستی مبتلا هستم تقریبا کل بدم گرفته اذیتم داروهایی که میدن فقط برای چند وقتی خوب هستن بعد مدتی عودت میکنه لطفا راهنمایی کنید۰۹۱۰۷۲۱۸۹۴۵

مریم دهقان [ 1402-02-05 ]
سلام من نزدیک ۱۷سال هست ک دچار پسوریازیس هستم آبان خیلی شدید شده و سه بچه دارم ک بخاطر همین بیماری با شوهرم مشکل پیدا کردم لطفا اگه دارویی سراغ دارین ک بیماریم بهتر بشه معرفی کنید ممنونم

مریم باقری [ 1402-02-01 ]
سلام خسته نباشید من ۲۰ سال پسوریازیس دارم خواهش میکنم کمکم کنید

سعید [ 1402-01-15 ]
سلام حدود چهارسال هست که درگیر پسوریازیس هستم خواهش میکنم کمکم کنید دارم دیوانه میشم

سید عباس رضوی [ 1402-01-09 ]
با سلام همه بدنم درگیر پسوریازیس شده هر دکتری رفتم خوب نشده چوا کنم

خلیل نیک سخن [ 1402-01-06 ]
با سلام خدمت همه ی عزیزان.من ۹ ساله که برای کنترل پسوریازیس تنها لوسیون کلوبتازول بهوزان استفاده می کنم.نکته اینجاست که فقط همین لوسیون برای من جواب میده و لوسیون های کلوبتازول شرکت های دیگه و حتی خود پماد همین شرکت هم پاسخ مناسب نمیده.این رو اینجا گفتم تا سایر عزیزان هم اگر قابل بود از تجربه بنده استفاده بنمایند

محمدجعفری [ 1401-12-15 ]
سلام من هم پسوریازیس دارم چندسال درگیرم ورنج می برم ممنون میشم راهنمایی کنید

محمدرضا برزگری [ 1401-11-05 ]
برای درمان پسوریازیس،چه کمکی میتوانید بکنید

محرمعلی علیرضایی [ 1401-10-14 ]
سلام بنده دچار پزوریاسیس نوع پلاکی هستم هر خوب نشده خارش شدید دارم خسته شدم تورو قران کمک کنین

محمدمقدم [ 1401-10-11 ]
سلام من ۲۰ساله گرفتار بیماری پسوریازیس هستم دوربرپاهام زده همیشه جوراب میپوشم لطفا کمکم کنید ممنونم

سعید رستمی [ 1401-09-23 ]
سلام روی دست ورو زانوم درگیره ممنون

زینب نجفی [ 1401-08-29 ]
سلام آقای دکتر من همسرم دچار پسوریازیس هستن بیشتر در سر و آلت تناسلی میخاستم ببینم واسه رابطه جنسی مشکلی برای من پیش نمیاد یا بعدا بچه دارشم به این بیماری مبتلا نمیشه چه درمانی براش پیشنهاد میکنین ممنون میشم راهنمایی کنید

جوادسعادتی [ 1401-04-28 ]
سلام من چندین ساله درگیربیماری پسوریازیس هستم که هیچ نتیجه ی نگرفتم

پويا فاطمي [ 1400-12-19 ]
سلام و عرض ادب خدمت دوستان منم سه سال درگير اين بيماري لعنتي بودم كف دست و پاهام و ناخن انگشت دست به طرز فجيعي درگير كرده بود كه حدود ٢ هفته هست كاملا پاك شد و بعد از سه سال تونستم دوباره پوست سالم تو تنم ببينم شديدا افسرده شده بودم .قدر سلامتيتون بدونيد

امنه رحیمی [ 1400-12-15 ]
سلام خسته نباشید زانو های دختر ۷ سالم بیماری صدفک داره خیلی اذیت میشه لطفا راهنماییم کنید که چه پماد استفاده کنم ممنونم

کریمی [ 1400-12-01 ]
سلام ، ممنون از مطالب مفیدتون من سه ماهه درگیر این بیماری شدم ، فقط من از کف پا درگیر شدم و بعد از یک ماه از کف دست کرگیر شدم و کف دستم خیلی کمه ولی داره زیاد میشه ، یه چیزی که منو مشکوک کرده به بیماری خودم برای من به صورت جوش بیرون میزنه آیا اینم همون پسوریازیس هست ؟؟

زهرا [ 1400-11-30 ]
سلام من بیماری پسوریازیس دارم واقعا کم آوردم نمیدونم چیکارکنم تراز این لعنتی راحت شم

بهار صابر [ 1400-11-28 ]
ناتوانی دکترهااز درمان بیماری صدف ناشی از اطلاعات غلطشان هست بیماری صدف مسری است ودلیل ومدرکش موجود میباشد

ارمان [ 1400-11-26 ]
سلام من هم چند سال درگیر هستم خیلی دارم اذیت میشم کسی تا حالا خوب شده پیش کدوم دکتر رفته میشه راهنمایی کنید یا آدرس یک دکتر خوب را بدید متشکرم

شهروز مرادی [ 1400-11-23 ]
سلام من درخدمت سربازی مبتلا به پسوریازیس شدم تمام بدننمو درگیر کرده 20 ساله نتونستم کاری بکنم ازنو درمانی وامپول سینورا استفاده کردم آمپول خوبه اما خیلی گرونه

ناشناس [ 1400-11-21 ]
آقای دکتر آمپول این بیماری رو بزنیم از بین خواهد رفت؟

مهدی یزدانی [ 1400-11-21 ]
سلام دکتر خسته نباشید .منم حدود ۱۰سال از این بیماری پوستی رنج میبرم .بعضی وقتا کم میشه بعضی وقتا زیاد میشه .اگه میتونید کاری برام بکنید .لطف کنید کمک کنید .شماره تماسم ۰۹۳۷۵۳۹۴۹۱۹

محجوب [ 1400-11-15 ]
سلام خواهرم مبتلا به این بیماری شده ممنون از توضیحاتتون تا اونجایی من فهمیدم نباید سیروفلفل و عدس تخمه بخوره خارشش زیاد میشه یه پماد دستی که از ویتامین ای و ا هست رنگشو کم میکنه قرمزی هارو داروساز براش درست میکنه لاغر باید کنی وبیشتر از گیاه و میوه وورزش میکنه و گلاب و اب و به بدنش اسپری میکنه وخیلی بهتره امیدوارم نظرم برای شما مفید باشه یه امپولم زد قسمتی از بدنشو از بین برد متوتروکساد ولی بار دوم تاثیری نزاشت بنظر یه درمان براش کافی نیست واز استرس باید دور باشن ویتامین ای ا دی براشون خوبه

سعید [ 1400-11-06 ]
پماد تاکریل و کولوبتازول ، عالی هستن

زهرا [ 1400-11-03 ]
سلام آقای دکتر خواهر به بیماری پوستی صدف هستش ممنون میشه بهم کمک کنین

رحیم فرهنگ نیا [ 1400-11-03 ]
سلام منم مبتلا به بیماری پسور یازیس شدم از پام در اومده وازدستم دراومده

حسین قورچانی [ 1400-10-28 ]
سلام پسر نه ساله دارم که حدود 4سال از بیماری پسوریازیس کف پاهاش ترک میخوره وخون میاد و خیلی دکتر ودارو های مختلف ولی خوب نشده تورا خدا راهنمایی کنید خیلی اذیت میشه

حسین قورچانی [ 1400-10-28 ]
سلام پسر نه ساله دارم که حدود 4سال از بیماری پسوریازیس کف پاهاش ترک میخوره وخون میاد و خیلی دکتر ودارو های مختلف ولی خوب نشده تورا خدا راهنمایی کنید خیلی اذیت میشه

سارینااژدری [ 1400-10-22 ]
از زمان تولد تا حالا که 6 سال دارم فقط تو سرم هست

مجتبی اکبرزاد [ 1400-10-21 ]
با عرض سلام و خدا قوت کسی اگ درمانی چیزی براش دازع ب ما هم بگه خسته شدیم خداییش

رضا حسینوند [ 1400-10-19 ]
من بیماری پسوریازیس شدید دارم و قرص متوتراکساد استفاده میکنم ولی خیلی راضی نیسم وتاثیر زیادی ندیدم از آن ولی مجبورم واستفاده میکنم خواهش میکنم اگر راه بهتری وجود دارد منو راهنمایی کنید .ممنون

سعید غلامی [ 1400-10-19 ]
سلام بیماری پسوریازیس دارم لطفا درمان کنید ممنون اگه راهنمایی کنید

طبیب کاظمی طب سنتی [ 1400-10-16 ]
مبتلایان دیابت نوع ۲ سلام طبیب کاظمی از فارس هستم. عضو انجمن طب سنتی ایران و عضو انجمن گیاهان دارویی ایران. بعد از سالها تحقیقات و تلاش و راستی آزمایی و با کمک آموزه های بوعلی سینا موفق به درمان قطعی دیابت نوع ۲ شده ام. لطفا در صورت نیاز تماس بگیرید ۰۹۱۷۵۳۷۲۹۵۶

نیمه ستاوی [ 1400-10-15 ]
سلام من چند سال مبتلا به این بیماری هستم ایا درمان قطعی داره

علی مومنی [ 1400-10-11 ]
سلام اقای دکتر مریضی پسوریازیس خوب میشه یا نه

معصومه فاطمی [ 1400-10-07 ]
سلام دکترجان من ۱۲سال که درگیربااین بیماری صدف هستم دکترای زیادیم رفتم ودارهای زیادیم مصرف کردم اما هیچ نتیجه نگرفتم توراخدا یه راه درمان ممکن بهم معرفی کنید خسته شدم دیگه

رقیه بخشعلی راده [ 1400-10-06 ]
سلام وقت بخیر،من درناحیه سر،زانو،کشاله ران دچار پسوریازیس شدم دارویی معرفی کنید

زینب خیرخواه [ 1400-10-05 ]
با سلام خدمت شما من خودم به این بیماری دچار شدم و چندین سال که همه دکترا ربتم و هیچ نتیجه نگرفتم ممکن بهم کمک کنین ۰۹۱۱۷۶۶۰۸۳۴

ساغر صفری [ 1400-10-05 ]
لطفا منو راهنمایی کنید دختر من روی شکمش برای اولین بار دچار خشکی پسوریازیس شده پدرش هم به شکل حاد با این مسعله درگیره بنابراین با این بیماری آشنا هستم من کرج ساکنم لطفا یک داروی خوب معرفی کنید که لکه رو پاک کنه پیشاپیش سپاسگذارم

مهرابی [ 1400-09-17 ]
سلام خسته نباشیددخترم چندساله بابیماری پسوریازیس درگیره هیچ دارویی نمیشناسبم برابهترشدن توروخدابهمون معرفی کنیدزندگیش داره ازهم میپاشه

مهندس [ 1400-09-17 ]
سلام من مبتلا به پسوریازیس هستم خواهشاً کمکم کنید هرقدر هزینش بشه من میدم صورتم رو درگیر کرده

معصومه خراسانی [ 1400-09-15 ]
سلام از دوران کودکی این بیماری را داشتم لطفاً کمکم کنید

نازنین هستم [ 1400-09-13 ]
سلام دخترمن کف پاش مشکل داره طفلک ازشب تا صبح پاش رامیخارونه کسی میتونه کمکم کنه چندتادکتربردم ولی متاسفانه جواب نداده

دریا [ 1400-09-04 ]
سلام ممنون ازاطلاعات مفیدتون یه راهنمایی میخواستم بهم بدین خواهرم ۴سالشه وازاین بیماری پوستی روصورتش ظاهرشده اگه داروروصورتش بزاریم کمی ازاین فلس مانندکوچیک میشن امااگه یه روزنزاریم یاحتی اگه بزاریم بعدیه مدتردایره فلس هابزرگترمیشه بردیمش متخصص گفتن یاازآب هوا حساسیت داره یاادویه میشه بهم بگین چکارمیتونم براش انجام بدم

امیری [ 1400-09-01 ]
سلام اگه امکان داره پمادی که گفتین رو به منم معرفی کنید

ناشناس [ 1400-08-29 ]
یعنی هیچوقت خوب نمیشه

محمدحسن زاده [ 1400-08-28 ]
احتمال اینکه از مصرف مخدرمت آمفتامین به وجودبیادهم هست؟ باتشکر

عبدالوهاب سازدار [ 1400-08-27 ]
سلام من هم از بیماری پسوریازیس رنج میبرم خواهشمندم با من تماس بگیرید و در درمان مرا راهنمایی بفرمایید باتشکر تلفن 09156107534

محبوب قرجه [ 1400-08-24 ]
دختر8ساله دارم پشت گوشش هردوطرف زخمه تشخیص پزشک بیماری صدف چیکار باید کنم

مرتضی نوروزی [ 1400-08-24 ]
لطفا در درمان بیماری پسوریازیس راهنمایی بفرمایید با تشکر.

کامران جهانگیری [ 1400-08-21 ]
درمان پسوریازیس

بهمن پوربهرام [ 1400-08-18 ]
سلام دکتر نزدیک ۱۵ ساله ای مشکل دارم دکتر میرم دارو که مصرف مکنم برا مدتی خوب میشم ولی دباره میاد سراغم سیگار مصرف دارم ممنون اگه کممک کنین

قاسم هامون پناه [ 1400-08-17 ]
متولد1342هستم متدین ساله مبتلا به بیماری پوستی صدف هستم وتمام بدنم گرفتاراست لطفاکمکم کنید حتی نزدیکترین کسانی هم حاضرنیستن کمرم یاپاهام راببیند

شیما اصغری [ 1400-08-15 ]
سلام وقت به خیر پسر ۷ ونیم ساله ای دارم مدت ۲ سال است که قسمتهایی از بدنش پوسته پوسته میشه اوایل بینی بود وگوش بد ناحیه تناسلیشم درگیر شد والان پوست سرش درگیر وخارش داره دکترپوست بردم ازمایش گرفتند عفونت وقارچ نبوده بدنش بهتر شده ولی سرش خیلی خارش داره وپوسته ریزی میکنه دارویی دادند که وقتی میزنم خارش میگیره بعد با شانه میخارونم تمام پوسته هاش جمع میشه ومقداری خونی میشه نمدونم چیکار کنم آیا درمانی داره راهی داره ممنون میشم پاسخ بدین

سحر [ 1400-08-13 ]
سلام من خیلی وقته ب این بیماری مبتلا هستم دکترمیرم عودمیکنه ب نظرتو چیکارکنم

فرحنازفدایی [ 1400-08-10 ]
سلام وخسته نباشید ممنون ازاطلاعات مفیدتون

فاطمه سرلک چیوایی [ 1400-08-04 ]
سلام لطف راهنمای کنید

جعفر گنبدی [ 1400-08-01 ]
با سلام خدمت شما داداش کوچکم ۱۴ سالشه حدود دو ساله به بیماری پسوریازیس مبتلا شده دکتر پوست بردیم و دوا درمون دادن اثر نکرده میتونید کمک کنید که درمانش رو کجا و چگونه تهیه کنیم ممنون میشم . از ارومیه 09148347795

مهدی لمینی [ 1400-07-28 ]
سلام من پسرم بیماری پسوریازیس داره الان پنج سال بدنش درگیر این بیماری سرش خیلی زیاد لطفا راهنمایی کنید،ممنونم

رضا بختوری [ 1400-07-27 ]
دوستان عزیز سلام،من سیزده سال هست که مبتلا هستم،همه جای بدنم درگیر بوده ولی جدیدا در دهانم چند زخم افتاده و خوب نمیشه رفتم دکتر میگه احتمال داره پسوریازیس باشه،ایا برای کسی این اتفاق افتاده،ممنونم

حسن حسبنی [ 1400-07-27 ]
باسلام من حدود۱۵ساله داشتم ازاین بیماری پوستی رنج خارش وبدبختی میکشیدم تااینکه۵ماهه قبل یه نفرپسوریازیس داشت بتدوتارقم قرص ویه پمادبه من دادبااینکه ضایعات قارچ بدنم خیلی زیادبودسردوهفته تاسه هفته خوب شدم هرکسی این داروهارامیخاد۰۹۹۰۱۰۵۱۰۳۱تماس بگیره

امیرمحمد مرادی [ 1400-07-26 ]
اقا دکتر من یک پسر دارم که به این بیماری پوستی پسوریازیس مبتط ا شده هرچی هم دکتر میرببم خوب نمیشه لطفا کمک کنید پسر من ۱۲سال دارد

سجاد بیاتی [ 1400-07-25 ]
با سلام. من چند سالی هست که درگیر بیماری پسوزیاریس هستم. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. با تشکر

ازاده [ 1400-07-20 ]
من به تازگی دجار شدم وهر چی بماد بتا متازون میزنم کم میشه ولی حوب نمیشه

مهدی گودرزی [ 1400-07-17 ]
سلام.من مدت دوسال است که پاها ودستهایم راگرفته بدجایم زده زیرناخونها کمی عفونت بدبوع هم دار لطفا وکمکم کنید خیلی دکترا رفتم .فقدپوماد.کلوبتازول.وتاکرین .کمی براش خوب بود که الان اونم تعثیری نداره مرسی.

هدایت الله افتخاریان [ 1400-07-16 ]
با سلام خدمت دکترعزیزومحترم من مریز پسوریازیس هستم پماد میخواستم ومن ازکلوبتازول ۵درصداستفاده میکنم کم بیش خوبه ولی بهترمیخام باشه ممنون میشم برام بفرستین

احمد عتکی [ 1400-07-14 ]
سلام من حدودا یک سال است که به این بیماری پسوریازیس مبتلا شدم و هر چی به دکتر پوست رفتم تا موقع که دارو مصرف میکنم خوب است ولی دوباره باز مریضی بر میگردد ممنون

حمید عسکری [ 1400-07-11 ]
سلام بیماری صدف دارم اهواز ساکن هستم حدودا ۴ سال درگیر هستم و انواع دوای ترکیبی زدم خوب می شود ولی دوباره برمی گردد لطفا راهنمایی کنید

هادی راهب [ 1400-07-05 ]
بیماری بسوریازیس دارم کف دست بام درگیراستاحتیاج شدیدبه درمان دارم متشکرم

وهب [ 1400-07-04 ]
سلام دوستان من حدود هشت سال درگیر این بیماری هستم و داروهای بسیاری استفاده کردم .بهترین دارو که واقعا جواب داده دمنوش شاه تره است حتما استفاده کنید صد در صد جواب میگیرید حداقل چهل روز بعد نتیجه آن را خواهید دید آرزوی سلامتی همه

مصطفی عبدی [ 1400-06-30 ]
من فکر کنم دچار بیماری هستم بطور شدید روی سرم چکار کنم

فریبرز [ 1400-06-29 ]
باسلام خسته نباشید پسرم ۱۰سالشه که امروزمتوجه شدم که به این بیماری پوستی مبتلا شده چاره کارچیه لطفا راهنمای کنیدچیکارکنم برای درمانش باتشکر

کبری حسین پور [ 1400-06-24 ]
سلام من الان شش ماه که پاهام پوسته پوسته وزخم شدن حتی کف دستام به من احتمال صدفک دادن لطفا راهنمایی بفرمایید حتی ناخن های شصت پاهام می خواد دربیان

شهریار [ 1400-06-15 ]
سلام من پسوریازیس دارم خیلی اذیت میشم چیکار کنم کمکم کنید

زهرا ابراهیمی [ 1400-06-14 ]
سلام دکتر خسته نباشید چطوری بایداین دارد روسفارش داد

حسن سعیدی پور [ 1400-06-13 ]
سلام لطف درموربیماری پسوریازیس به من کمک کنید مدت بیست سال ازاین بیماری رنج میبرم درمان و اروي برایم معرفی کنید ممنون میشم

نوید احسان [ 1400-06-12 ]
جناب دکتر من از بیماری پسوریازیس رنج میبرم مدت سه ماه میشود چی نوع رهنمای یا دارو برایم پیش نهاد دارید

هاشم ن [ 1400-06-10 ]
سلام. خسته. نباشید من الت تناسلی. ایم درگیر با بیماری پوستی صدف میباشد لطفا بهترین راهکار

حسن حسبنی [ 1400-06-10 ]
باسلام والامن حدود۱۵ساله که ازاین بیماری پوستی ناعلاج رنج وبدبختی کشیدم تااینکه چهارماهه قبل یک نفرسرکاربودم دستشودیدم خلاصه دورقم قرص ویه نوع پمادبه من دادکه الحمدلله قارچ بدنم خوب شدحالاهرکسی این قرصهاوپمادرامیخادبامن تماس بگیره

خدیجه [ 1400-06-05 ]
سلام بر همه من مادر هستم دخترم کف پا درگیر هست لطفا به من هم یه شمارای بدید منم بگیرم پماد دیگه خسته شدیم پس دکتر رفتن

مهدی شکوهی [ 1400-05-30 ]
بیماری پوستی مادرم لطف میکنید اسم داروی ترکیبی روبهم بگید

ناشناس [ 1400-05-29 ]
سلام عالی بود آقای دکتر، ممنون

حلیمه پقه [ 1400-05-27 ]
من پسوریازیس دارم چندین ساله کرم خوب ندارین لطفاً راهنمای کنین

زهرامقدم [ 1400-05-27 ]
سلام درخصوص درمان مشاوره میخوام

مهین هستم [ 1400-05-23 ]
سلام من چند ماه به بیماری صدف پوستی گرفتارشدم لطفاکمکم کنید وایاخطر مرگ هم دارد

مریم باغبانی [ 1400-05-22 ]
شرمنده من ایمیل ندارم چطور باهاتون در تماس باشم خیلی مریضیم حاده و درد میکشم

مریم جنیدی [ 1400-05-21 ]
سلام به مدت 7ماه به بیماری پسوریازیس شدم زیاد دکتر رفتم ولی هنوز بهبود پیدا نکردم

مرضیه سلیمانی [ 1400-05-14 ]
سلام من دستانم به شدت تیره سروقامت شد وجوش خیلی زیاد که الان صورتم هم اینطوری شود بودنم هم درگیر شد لطفا کمکم کنید خیلی روحیه رو باختم

زهرا سعیدی [ 1400-05-14 ]
سلام دخترم حدود 2ساله که پسوریازیس مبتلا هست تحت نظر دکتر بعلت شیوع کرونا نمیشه پرتو درمانی انجام داد دست دخترم زیاده البته یک کمی هم قسمت زانو ها ست ویتامین دی میخوره و در عین حال دکتر لوراتادین بهش داده که یک نوع کورتون هست لطفاً راهنمایی کنید

سهیل عزیززاده [ 1400-05-11 ]
من الان چندساله مبطلاع به بیماری پسوریازیس هستم

نصرالله [ 1400-05-08 ]
سلام شما به دستور یاریس مبتلا بودید میشه اون داروی ترکیبی را برام بفرستید من هم مبتلا به پسوریازیس پوست سر و زانو هستم با تشکر

زهرا جنیدین [ 1400-05-02 ]
سلام به مدت 6ماه هست که بیماری پسوریازیس دارم راه درمانش چیست

حمیدپیش بین [ 1400-04-17 ]
بیماری صدفک شدیدمبتلا هستم خواهش می کنم داروی جدیدمعرفی کنیدشایدبهترشـم

سوزان خلیلی [ 1400-04-13 ]
سلام ،ممنونم از توضیحات بسیار ارزنده شما،من چگونه میتوانم با شما ارتباط برقرار کنم ،چند تا سوال پزشکی در باره پسوریازیس دارم،متشکرم

ولی [ 1400-04-10 ]
سلام دکتر جان به شوشتر شهر خودتون هم تشریف بیارید تا با استفاده از تجربیات گرانبهاتون این بیماری رو درمان کنیم .تشکر.

امیر عباس چراغی [ 1400-04-08 ]
پسوریازیس من روی صورتم میزنه و روی دماغم دماغم پف میکنه و سفیدک میزنه پوسته پوسته میشه میخوام دیگه نزنه

فاطمه حسینی [ 1400-04-05 ]
من دچار این بیماری هستم چطور میتونم درمانش کنم و کجا؟

مهدی عابسی [ 1400-04-03 ]
نیاز به پماد ساختگیبرای درمان بیماری پوستی پستوریاضیست دارم

سمیه [ 1400-04-03 ]
سلام خوبین من تازگی این بیماری گرفتم آ خوب میشم تعد درمان هستم میترسم برسه به صورتم چه کار کنم

داود سعیدی [ 1400-03-27 ]
سلام تشکر از اطلاع رسانی تان بنده به مدت 12سال است که به این بیماری مبطلاع شدم هر راه کاری را پیش گرفتم ولی سودمند نبوده اگر درمانی وجود دارد لطفا به این شماره تماس بگیرید

سمیه دانا [ 1400-03-25 ]
سلام من چند سال پیش ابروها م. تتو کردم ولی الان بین دو ابرو قرمزه به اطراف بینی زده اونجا هم قرمزه و به شدت پوسته پوسته شده من پسوریازیس گرفتم یا حساسیت رنگ تتو هست؟

شهروز مرادی [ 1400-03-23 ]
سلام من 20سال پسوریازیس دارم نور درمانی زیاد رفتم آمپول سینورا زدم اما بازم خوب نشدم خوب شدنی نیست

نگین رضایی [ 1400-03-23 ]
سلام منم پسوریازیس دارم.چن ساله.این پمادی که اقای علی حاذق گفتن چیه ؟ممنون میشم کمکم کنین

ناصررفیعیان [ 1400-03-18 ]
درمان بیماری پوستی پسوریازیس

فاطمه صفری [ 1400-03-18 ]
سلام اقای دکتر.من 7ساله پسوریازیس دارم اوایل کف سرم بود الان 3ماهه ک به بدنمم میزنه وخییییلی زیاده اللخصوص به پاهام به شدت زیاده.و خیلی خسته شدم و خیلیم خجالت میکشم چون به شدت زیاده و قرمزه

پروانه حاتمی [ 1400-03-17 ]
خیلی سال است که به بیماری پسوریازیس مبتلا هستم واین بیماری من را خسته و افسرده کرده و عاجز شدم یه راهنمایی کنید و مرا نجات دهید از این بیماری خسته شدم هر چه پماد بوده استفاده کردم ولی فایده نداشته است مرا نجات دهید با تشکر

حامد [ 1400-03-10 ]
سلام خسته نباشید منم به این بیماری دچار شدم چند باری هم خوب شده و دوباره پیداش میشه یه بار پشت سرم بعدش رو آرنج دست چپم بعدش رو زانو پای چپم حالا هم داخل گوشم. واقعا نمیدونم باید چیکارش کنم. لطفا اگه میشه راهنماییم کنید

مرضيه شعيبي نوبريان [ 1400-03-09 ]
كف پا ترك شديد وقاچ قاچ دكتر زياد رفتم نمونه برداري شده گفتند بيماري صدف خواهش ميكنم كمك كنيد متشكرم

ابراهیم اجدادی [ 1400-03-07 ]
درود بر شما مبتلا به بیماری پوستی پیسوریازی هستم چندین ساله میتوانید کمکم کنید در هلند زندگی میکنم

۰۰۰ [ 1400-03-05 ]
سلام آقای دکتر خسته نباشید.میشه لطف کنید اسم پمادی ک ساختین بهمون بگین؟؟پسر دو ساله دارم ک ۳ ماهه درگیر پسوریازیس شده و کل بدنش درگیره.هیچ دارویی کوثر نیس براش

۰۰۰ [ 1400-03-05 ]
سلام آقای دکتر خسته نباشید.میشه لطف کنید اسم پمادی ک ساختین بهمون بگین؟؟

آمنه نظری [ 1400-03-04 ]
سلام سوال داشتم مریض هستم مشکوکم پسوریازیس هست یانه

محمود مولایی برجهری [ 1400-03-04 ]
نزدیک به سه سال است که دچار بیماریهای پسوریازیس هستم لطفاً راهنمایی کنید ممنون

نرگس [ 1400-03-03 ]
درمانش به والله فقط گانودرما، مادرم مبتلا بودن ،الحمدالله درمان شدن

عطاله میرزایی [ 1400-02-31 ]
سلام من الان مدت به 15 سال مشکل پیسوریازیس دارم خیلی هم دکتر مراجعه کردم و لی نتیجه نگرفتم اگه امکان هست راهنمایم کنید ممنونم

الهام ادیبی [ 1400-02-30 ]
من ه بیماری پیسوزیاریس هستم البته علائم که گفته بود ومطالعه کردم شوهرم زگیل تناسلی دارند والبته باید بگم من خیلی استرس وناراحت دارم که بخاطر مشکلات همسرم هست دوسال این مشکل دارم چون دوسال هست شوهرم اعتیاد داره لطفا کمکم کنید مشکل مالی دارم

علی احمدی [ 1400-02-28 ]
من از موقعی که به دنیا اومدم این بیماری رو دارم،والان ۱۸ سالمه،هیچ روش درمانی رو اثرگزار نیست،ایا کشور های اروپایی میتونن بیماریمو درمان کنند یا روش جدیدی نیومده

مهدی [ 1400-02-25 ]
لطفا درمان اش رو پیدا کنید دارم دیونه میشم

اکرم حامدی [ 1400-02-22 ]
سلام چطور میشه از این پماد برام بفرستید؟ هزینه ی ارسال درب منزل چقدر میشه؟ با تشکر

حسین ثقفی [ 1400-02-19 ]
سلام من روی سرم پشت گوشهایم وداخل گوش دچار قرمزی وپوسته پوسته شد که تمام بیشتر نقاط سرم را درگیر کرده حدودا دوماه میشود خیلی نگرانم دکتر پوست هم رفتم گفت بیماری صدف هست لطفاً دارویی اگر برای درمان دارید راهنمایی کنید ممنون میشم چون من در منطقه محروم زندگی میکنم دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم

رسول نادری [ 1400-02-19 ]
سلام مرسی از راهنمایتون بیماری پسوریازیس با عفونت های داخلی و دلدردها مرتبته با تشکر؟

مهدی محمدی [ 1400-02-17 ]
سلام من نامزدم به این بیماری مبتلاس چند وقتم رشدش خیلیی شدیدشده دارو که مصرف میکنه بازم فایده نداره تقریبا بدنش همش داره درگیر میشه لطفا کمک کنید خیلی پوستش درد داره و میسوزه

پروین گل [ 1400-02-14 ]
سلام منم نزدیک به پانزده ساله که گرفتار این بیماری هستم دوماهی هست زایمان کردم،تو بارداری محو شده بود ،ولی بعد از زایمان خیلی بدتر شده و خارش هم پیدا کرده وخشک شده،البته بیماری من فقط زمینه سرم رو به صورت شوره های شدید و مقاوم در گیر کرده اگه ممکنه منم راهنمایی کنید که چه دارویی استفاده کنم که بهتر بشه

کامران ذولفقاریان [ 1400-02-13 ]
سلام.من دخترم با همین بیماری صدف داره دست و پنجه نرم میکنه که بسیار داره من و آزار میده لطفا هر کس که میتونه کمکم کنه تماس باهام بگیره.09184704159

ثریا پیری [ 1400-02-12 ]
سلام خسته نباشیم من تقریبا دوساله مبتلام خیلی خسته شدم هیچی اثرنمیذاره راهنماییم کنید

ناصر غلامی [ 1400-02-11 ]
سلام من یکساله در گیر این بیماری هستم .چند دکتر رفتم چندنوع پماد دادند هبچ تاثیری نداشته و بیشترم شده حالا میگن باید کورتون زیر پوست تجویز کنیم .آیا با سرائط کرونا مشکل برام پیش نمیاد.ممنون از راهنمائیتون

غلامرضا بارانی [ 1400-02-10 ]
سلام جناب دکتر از اهواز مزاحمت میشم چند ساله به بیماری صدف گرفتار شدم بهترین دکتر در اهواز دکتر یعقوبی هستن بعد از چند سال هیچ بهبودی نداشتم چکار کنم مفاصل م هم درگیر شدن

کامیار حسینوند [ 1400-02-07 ]
سلام ۳ساله با این مریضی دارم میجنگم دیگه خسته شدم یه راهی بهم نشون بدین ممنون میشم

سیده سمیه موسوی [ 1400-02-06 ]
سلام آقای دکتر. من ازاهوازپیام میدم دخترم شش سال هست که به شکل بد مبتلاشده وکل بدنش درگیر شده دکترای اهواز وطب سنتی جوابگو نبوده. دم کنکور ش هست ممنون میشم نوبتی برامون تعیین بشه

یعقوب کاظمی [ 1400-02-06 ]
از بیماری کلافه شدم اگر داروی ترکیبی اثر بخش اگر باشد حاضرم استفاده کنم

پروین [ 1400-02-02 ]
سلام آقای علی حاذق میشه لطفاً نام پماد را به من از طریق پیام اطلاع بدید ؟ هر چی دکتر رفتم فایده نداشت ممنون میشم

کاوه [ 1400-01-29 ]
سلام من چند ساله صورتم التهاب داره و جوشهای ریز میزنه و سرم پوستش پوسته پوسته میشه وخارش داره و صورتم هم شوره میزنه رفتم دکتر چند بار قطره لوسیون کانازول ویه پماد ترکیبی و قرصهای عفونت پوستی داده هروقت تموم میشه دوباره بیماری بدتر میشه الان صابون و کرم داده هیچ تاثیری نداره اعصابم دیگه خورد شده نمیدونم چکار کنم اگه ممکنه راهنمایی کنید

مجتبی حیدری [ 1400-01-29 ]
باسلام بنده متولد۶۲میباشم.حدود۸سال پیش فقط آرنج دستم خیلی کم زخم شدوتادوسال پیش فقط همون ذره بود.الان ۲ساله دوآرنج دوزانوپشت وداخل گوشها.کناره های چشم.پشت وشکم ورانهاراگرفته.ازشماتقاضامیکنم کمکم کنید

امیر طاهری [ 1400-01-28 ]
باسلام من چندین ساله بیماری پسورازیس دارم دیگه خسته شدم انواع داروها و کرم های ساختنی استفاده کردم هیچ فایده نداشته قهوه موکا و سوپریم خوردم و سیر سیاه خوردم تو خدا یه داروی معرفی کنید تا من از بیماری رها بشم تشکر

علی پرستش [ 1400-01-20 ]
باسلام وخسته نباشید شما چه دارویی رو واسه بهبودی پیشنهاد میکنید آیا حب داء الصدف خوبه من دوازده ساله نوتیکازون مصرف میکنم

عباس احمدی [ 1400-01-16 ]
سلام من الان40ساله ک صدف پوستی دارم تا حالا چند دفعه پیش متخصص پوست رفتم ولی خوب نشدم لطفاً راهنمایی کنید ک چکار کنم

رسول افشاری [ 1400-01-16 ]
چه غذای بخوریم و چه غذاهای نخوریم

محمد یوسفی نژاد [ 1400-01-15 ]
سلام آقای دکتر من خیلی درگیر شدم تمام بدم رو درگیر کرده لطفآ منو راهنمایی کنید ممنون

جمال لطفی [ 1400-01-12 ]
سلام من مبتلا به پسوریازیس هستم اگه داروی هست معرفی کنید سپاسگزارم.

زهرا [ 1400-01-12 ]
سلام من دچار اين مريضي هستم اميدي هست براي بهبودي خيلي اعصابم خرد كه خوب ميشه يا نه

سعید فراهی [ 1400-01-11 ]
سلام من بدنم کلا زخم شده خیلیم خارش میده دکتر زیاد رفتم ولی هنوز درمان نشده لطفاً کمکم کنید

رضا علی پور [ 1400-01-11 ]
با سلام و احترام خدمت دکتر من حدود ۵۳ سال دست و پاهام یکدفعه علامت پسوریازیس ظاهر شدن و ترک های بخصوص در پاهام بوجود امده که توانایی راه رفتن را ازم گرفته و بعدش به قسمنهای دیگر بدنم بخصوص ران ها و بغل سینه هام و زیز بغلها را درگیر کرده و عین سوختگی می مونه لطفا راهنمایی کنید لازم به توضیح اس قبلا در یکی از کف دستام که خیلی کم بود این بیماری را داشتم که ۳ سال قبل محو شد و حالا بسیار شدید برگشته لطفا کمکم کنید

علیرضا بروایه [ 1400-01-10 ]
سلام چند سالی هست که در گیر بیماری صف هستم دکترای زیادی رفتم ولی نتیجه نگرفتم لذا خواهشمندم مشکل من اساسی حل کنید سن من 53 میباشد ساکن خوزستان هستم

هادی باقری [ 1400-01-07 ]
آقای دکتر خسته نباشید این بیماری درمان گیاهی دارد

زهرا میرزایی [ 1400-01-03 ]
سلام تروخدا التماس میکنم مادرم الان هف سال هس پسیورازیس داره دکتر خوب کسی میشناسی معرفی کنه

بهارم [ 1399-12-22 ]
اگه میشه یه درمان عالی یایک دکتر خوب حاذق مهرفی کنیددخترم خودم به پسوریازیس دارد

نرگس فیروزی [ 1399-12-16 ]
سلام خسته نباشید، خواهش میکنم کمکم کنید من مبتلا هستم ب پسوریازیس تقریبا ۲۵ ساله خیلی راههای درمانی رو امتحان کردم ولی خوب نشدم،تو رو خدا کمکم کنید خیلی دارم زجر میکشم خسته شدم

زهرا رحمانی [ 1399-12-12 ]
درمان پسوریازیس

نصیر [ 1399-12-12 ]
سلام خوبی آقا دوکتر من پسوریازیس دارم چه کار کنیم که خوب شوم شتکر

زینب کاووسی [ 1399-12-07 ]
من الان دوساله ک ب پسوریازیس مبتلاعم چند بار دکتر رفتم و جوابی نگرفتم ایا راه درمانی هست؟

مریم ملکی [ 1399-12-06 ]
تورو خدا کمکم کنید بچه ۲ ساله ام خیلی زجر میکشه عاجزانه کمک میخوام

الهه معصومی [ 1399-11-29 ]
سلام چه دارویی دارین

خانم فلاح نژاد [ 1399-11-29 ]
باسلام پسرم ۱۴سالشه دارای پسوریازیس شدید میباشد دیگه کلافه شدیم نمیدانیم چکار کنیم

حسین شاه محمدی [ 1399-11-27 ]
سلام دکتر منم از این بیماری عذاب میکشم شمارا بخدا راهنماییم کنید ممنونم

علی سیلاوی [ 1399-11-22 ]
سلام من ۳۶سالمه نزدیکه ۱۶سال درگیراین بیماری هستم البته سیگارهم میکشم تشدیدمیشه ازهمه نوع دارواستفاده کردم افاده نکرداگه یه داروی خوبی سراغ داریدلطفا اطلاع بدین باتشکر

کامران جهانگیری [ 1399-11-21 ]
درمان پسوریازیس

سیدعلی میرزاحیدری [ 1399-11-19 ]
اقای دکتردستت دردنکند

حسین قیم [ 1399-11-17 ]
سلام از خرمشهر پیام میدم همه راه امتحان کردم تا حالا جواب نگرفتم میشه کمکم کنید

فرهاد [ 1399-11-09 ]
مشکل پوستی پسوری اززس

محمدامیرامیری [ 1399-11-05 ]
من بیش از بیست سال میشود هنوز بدتر شده

کهربایی [ 1399-11-03 ]
من شنیدمذواسه درمان پسوریازیس از سلولهای بنیادی خود مریض استفاده میکنن آیا درست است

ناهید [ 1399-10-29 ]
سلام وقت بخیر، آیا پسوریازیس درمان داره؟ ترو خدا کمک کنید؟ اسم دارو چیه؟

قاسم موسی پور [ 1399-10-29 ]
سلام آقای دکتر ما یک مریض داریم که کل بدنش ورم کرده و خالهای قرمز رنگ روی پوستش افتاده ودر ضمن ابرویش نیز میریزد

قاسم واحدی [ 1399-10-27 ]
سلام من دو سال ایمونورال به تجویز دکتر هماتولوژی مصرف کردم مقدار کمی بیماری کنترل شد حالا به من آمپول سینورال تجویز شده اگر راهنمایی کنید ممنون میشم آیا مسیر در مان درست است

سهیل عزیززاده [ 1399-10-24 ]
من به بیماری پسوریازیس مبتلا هستم

محسن عابدنژاد [ 1399-10-01 ]
بیماری پسو زیازی

محمد [ 1398-08-01 ]
سلام و خسته نباشید خدمت شما من دوساله ک به بیماری پسوریازیس مبتلا هستم خیلی از راه های درمانی رو امتحان کردم ولی چندی پیش یکی از دوستانم ک بیمار شما هم بوده قرص متوترکستات رو بهم معرفی کرد ک هفته ای ۶ عدد در یکی از روز های هفته ۳ عدد صبح و ۳ عدد شب میباشد من امتحان کردم و خوب بوده فقط عوارزی داره مثلا تهوع و کمی زخم دور لب و کمی هم خستگی دارم ممنون میشم راهنمایی کنید با سپاس از محبت شما

رهگذر [ 1396-08-23 ]
خیلی متشکر آقای دکتر

فرهاد [ 1394-10-17 ]
ممنون از اطلاعات مفيدتون

سایت درمانی پسوریازیس [ 1394-10-17 ]
چه كساني از بيماران مبتلا به پسوريازيس حمايت می كنند؟ سایت درمانی پسوریازیس با هدف کنترل بیماری پوستی پسوریازیس به معرفی و ارائه داروهای شناخته شده در این زمینه فعالیت میکند. از جمله فعالیت های این وبسایت اطلاع رسانی سریع و به روز از جدید ترین دارو ها و شیوه های درمان و کنترل بیماری پوستی پسوریازیس می باشد.

علی حاذق [ 1394-08-28 ]
بسیار عالی بود و من چون مدت زیادیست که مبتلا به این بیماری بودم وموفق شدم یک پماد ترکیبی که ظرف یک ماه آثار بیماری رو محو میکنه بسازم و چند نفر رو که میشناختم هم از این پماد استفاده میکنندو علاعم ظاهری بیماری کلا از بین رفته و اگر کسی علاقه مند بود میتونه با ایمیلم تماس بگیره ali 5029027@gimail.com

لیلا عزیززاده [ 1394-05-07 ]
آقای دکتر بسیار عالی بود.

احمد هادیزاده [ 1393-06-23 ]
سلام مریض شما هستم خسته نباشید.

زینب [ 1391-12-07 ]
ممنون از مطالب خوبی که ارایه دادید .

ناشناس [ 1391-07-25 ]
خيلي خوبه فقط لطف كنيد آخر اين مطالب دقيقتون به بيماران مبتلا به پسوريازيس كمي اميد بهبودي بديد .مرسي

محمد افشار [ 1390-12-07 ]
ممنون از راهنمایی کامل

حسین ودادی [ 1390-11-24 ]
با تشکر از راهنمایی شما

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
همه کاربردهای پی آر پی در مراکز پوست و موهمه کاربردهای پی آر پی در مراکز پوست و مو

پی آر پی روش نوینی می باشد که بر اساس استفاده از فاکتورهای رشد پلاکتهای خون، فیبروبلاستها و سایر سلولهای بنیادی باعث تحریک کلاژن سازی می شود. کلاژن نقش بسیار مهمی در حفظ طراوت و جوانی پوست دارد و با سنتز کلاژن جدید، پوست جوانی و زیبایی خود را به تدریج به دست خواهد آورد. ... ادامه مطلب

نکات مربوط به لیزر موهای زائدنکات مربوط به لیزر موهای زائد

اگر برای اصلاح موهای زائد و ناخوشایند خود، از تراشیدن مو، استفاده که محصولات موبر، اپیلاسیون و غیره راضی نیستید ، لیزر موهای زائد گزینه ای است که قابل تأمل می‌باشد. لیزر موهای زائد یکی از روشهای ریشه کنی موهای ناخواسته بدن است که نور متمرکز لیزر را به فولیکول‌های مو می‌تاباند ... ادامه مطلب

چرا پوست دچار لک و پیس پوست میشود؟چرا پوست دچار لک و پیس پوست میشود؟

بیماری پیسی نوعی بیماری است که باعث از بین رفتن رنگ پوست در بخش‌ های مختلف بدن می‌ شود. مناطق بی‌ رنگ معمولاً با گذشت زمان وسیع‌تر می‌ شوند. بیماری پیسی هنگامی رخ می دهد که سلول هایی که ملانین تولید می کنند از بین می روند یا از کار می افتند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین