منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق فیلر / پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می توان بود؟

پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می توان بود؟

تزریق فیلر یا پرکننده های پوستی یکی از آسان ترین و نسبتا مقرون به صرفه ترین روشهای افزایش حجم و جوانسازی پوست در مقایسه با روشهای جراحی است که با نتایج فوری و کم عارضه همراه است. در این روش از تزریق فیلر (که می‌تواند ساخته شده توسط برندهای مختلف و در بسته بندی های یک سی سی باشد یا از چربی بدن خود شما به دست آمده باشد) برای اهداف زیر استفاده می‌شود:

کاربرد تزریق فیلر

تزریق فیلر با بیشترین میزان ماندگاری از خدماتی است که در کلینیک دکتر واعظ شوشتری در اصفهان انجام می‌پذیرد. در این مرکز با بکارگیری بهترین و مرغوب ترین فیلرها، و انتخاب بهترین تکنیک تزریق توسط دکتر واعظ، مطلوب ترین نتایج حاصل می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

فیلر چه کارهایی نمی تواند انجام دهد؟

در برخی از بیماران ممکن است برای اقداماتی از قبیل لیفت صورت ، لیفت ابرو یا چشم جراحی بهترین راه حل باشد. درمان های جوانسازی غیر جراحی مانند فیلر ها نمی توانند به همان اندازه جراحی نتیجه بخش باشند. یادآوری این نکته ضروری است که فیلر یک درمان موقتی برای پیری است و برای نتایج طولانی مدت جلسات مداوم لازم است.

پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می‌توان بود؟

دوران نقاهت تزریق فیلر

زمان استراحت بسته به بیمار و نوع فیلر تزریق شده متفاوت است. برای بیشتر افراد، فعالیت روزانه ممکن است ادامه یابد ، اما به طور کلی توصیه می شود در طی 48-24 ساعت اول از انجام فعالیت بدنی شدید جلوگیری کنید تا تورم و کبودی به حداقل برسد. قبل از برنامه ریزی جلسات، حتماً در مورد برنامه بهبود و استراحت خود با پزشک زیبایی صحبت کنید. بلافاصله پس از تزریق فیلر امکان ایجاد علائم زیر محتمل است:

ظاهر حجیم در قسمتی که فیلر تزریق شده
تورم یا کبودی خفیف تا شدید
بی حسی موقت یا قرمزی
توده های قابل رویت یا مناطق سخت در محل های تزریق مشاهده می شود

ماندگاری تزریق فیلر

هرچند انواعی از فیلرها، دائمی نام‌گذاری شده‌اند، اما باز هم می‌توان تأیید کرد که هیچ‌کدام از انواع مختلف فیلرها، اثری بسیار بلندمدت را از خود به نمایش نمی‌گذارند. البته کوتاه‌مدت بودن اثر فیلر‌ها از نکات مثبت این تکنیک درمانی و زیبایی به‌حساب می‌آید. در نظر داشته باشید که هرگونه تغییر دائمی در صورت، با نادیده گرفتن تغییرات آینده بدن انسان صورت می‌گیرد و در بلندمدت ممکن است منجر به نتایجی نامناسب شود.

با این اوصاف انواع فیلر‌ها در گروه‌های کوتاه‌مدت چندماهه، میان‌مدت یک ساله و بلندمدت چندساله قرار می‌گیرند.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

عوارض تزریق فیلر

استفاده از فیلر‌ها در اغلب موارد بی‌خطر است، اما هرگونه پروسه پزشکی می‌تواند در جای خود دارای عوارضی کوتاه‌مدت و بلندمدت باشد. بااین‌حال اگر فیلر انتخابی از مواد با کیفیت و طبیعی باشد، انتظار می‌رود تا عوارضی مثل زخم و کبودی، در چند روز پس از تزریق فیلر کاهش بیابد. هرچند تزریق مواد بی‌کیفیت، مراجعه به پزشکان نا آشنا با تکنیک‌های درمانی فیلر و عدم رعایت بهداشت، می‌تواند عوارضی دائمی و غیرقابل جبران را برای بیمار به همراه داشته باشد.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شاحسینی [ 1402-07-30 ]
سلام آقای دکتر برای تزریق ژل به گونه ها از چه برند ژلی استفاده میکنید ممنون میشم جواب بدید و هزینش رو هم لطف کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
همه چیز درباره اندولیفت صورت و نتایج آنهمه چیز درباره اندولیفت صورت و نتایج آن

یکی از روش های اندولیفت کردن که موجب جوانسازی میشود و موجب تحریک کردن بافت های عمقی و موجب کلاژن سازی و سفت کردن پوست و از افتادگی پوست جلوگیری می کند. ... ادامه مطلب

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوستمیکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

عمل لایه برداری میکرونی از سطح پوست را میکرودرم ابریژن می نامند. در کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری لایه برداری پوست به روشهای مختلف از جمله میکرودرم ابریژن، با نتایجی بسیار موثر و چشمگیر انجام میشود ... ادامه مطلب

قرص فیناستراید برای چیست؟ بهترین زمان مصرف قرص فیناسترایدقرص فیناستراید برای چیست؟ بهترین زمان مصرف قرص فیناستراید

قرص فیناستراید جهت درمان بزرگی پروستات مردان و ریزش مو به کار می رود.مصرف این دارو برای آقایان همراه با عوارض است که برای پیشگیری از این عوارض باید داروی فیناستراید را به میزان لازم و تحت تجویز پزشک مصرف کنند و از استفاده بیش از حد و دائم آن بپرهیزند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین