منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
جراحی زیبایی پلک
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهترین متخصص پوست اصفهان / تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوست و موی خود، همچنین روشهای جوانسازی پوست، لیزر درمانی و ... می‌توانید به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین روش را برای شما تجویز کرده و اعمال نماید.

این روزها رسیدگی به سلامت پوست و مو دغدغه بسیاری از افراد می باشد که این افراد انتظار دارند کلینیک زیبایی این خدمات را با بهترین کیفیت به آنها ارائه دهد. این تمایل به زیبایی نه تنها در بانوان بلکه در آقایان نیز دیده می شود.کلینیک‌های ارائه دهنده خدمات زیبایی با پزشکان مختلفی مانند متخصصین پوست و مو، پزشکان عمومی، جراحان پلاستیک در حوزه زیبایی، جراحان گوش و حلق و بینی، جراحان عمومی برای درمان‌های لاغری، متخصصین زنان در حوزه زیبایی و کارشناسان تغذیه و … در ارتباط بوده و در داخل کلینیک در وقت‌های معینی حضور دارند.در ادامه به تفاوت های کلینیک های زیبایی با کلینیک های تخصصی پوست و مو میپردازیم.

کلینیک پوست ومو

خدمات کلینیک زیبایی و پوست و مو

خدمات پوست و مو شامل دو بخش می شود: مراقبت از پوست و مو و درمان بیماری های پوست و مو. در کلینیک پوست و مو هر یک از این خدمات در بخش های مختلفی و زیر نظر متخصصین با تجربه انجام میگیرد.

انجام روش های درمان پوست و مو به تخصص و دانش پزشکی نیاز دارد. در صورتی که این خدمات در مراکز غیر معتبر نظیر مراکز زیبایی و آرایشی انجام شود، می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای بیمار به همراه آورد.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

خدمات زیبایی معمول که در کلینک ها به افراد ارائه می شود بدین شرح است: جوانسازی پوست، آبرسانی پوست، درمان ضایعات عروقی، پی آر پی مو (PRP)، درمان ریزش موی سر، درمان تعریق با بوتاکس، لاغری موضعی با مزوتراپی، تزریق فیلر، تزریق ژل، لیزر موهای زائد، مزوتراپی مو و…، همچنین بعضی از مراکز زیبایی به شکل گسترده کار می کنند و از کادر پزشکی بیشتری برخوردار هستند برخی دیگر به هر علت مانند کمبود فضا خدمات کمتری ارائه می دهند. برخی از کلینیک ها به شکل تخصصی در یک یا چند زمینه محدود فعالیت می کنند

همچنین در کلینیک پوست و مو با بهره گیری از پزشکان مجرب در زمینه پوست، مو و زیبایی می توانند بهترین روش تقویت مو و درمان ریزش مو را برای بیمار تشخیص داده و اعمال نمایند.

ماندگاری تزریق چربی از جمله مواردی است که بیش از هر چیز به تکنیک تزریق پزشک و مهارت او در پیوند چربی بستگی دارد. دکتر علیرضا واعظ شوشتری در اصفهان، با کسب سالها تجربه و تبحر در تزریق چربی، می‌توانند ارائه دهنده نتایج مطلوب و ماندگار این روش به شما مراجعین محترم باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آلوپسیا آره آتا یا طاسی منطقه ای سر چیست؟آلوپسیا آره آتا یا طاسی منطقه ای سر چیست؟

آلوپسی در اصطلاحات پزشکی به معنای ریزش یا کاهش موی سر و دیگر نقاط بدن است که می‌ تواند در اثر عوامل مختلفی مانند عوامل هورمونی، عوارض دارویی، ابتلا به برخی از بیماری‌ ها مانند بیماری‌ های خودایمنی، بیماری‌ های مربوط به غدد مانند بیماری‌ های تیروئیدی به وجود آید. ... ادامه مطلب

رفع و درمان تیرگی و سیاهی زیر بغل و کشاله رانرفع و درمان تیرگی و سیاهی زیر بغل و کشاله ران

سیاهی و تیرگی زیر بغل، آرنج، زانو و کشاله ران، مشکل بسیاری از افراد می‌ باشد. سیاهی و تیرگی این نواحی بر مردان و زنان در تمام سنین تأثیر می‌ گذارد. سیاهی و تیرگی برخی از نقاط بدن اغلب اوقات در نتیجه تولید طبیعی رنگدانه‌ ی پوست به نام ملانین است که بیش از حد در برخی نواحی بدن تولید می‌ شود. ... ادامه مطلب

اگزمای سبوره چیست و چگونه درمان می شود؟اگزمای سبوره چیست و چگونه درمان می شود؟

اگزما سبوره یک نوع بیماری پوستی است که با التهاب پوست سر یا صورت به صورت به شکل پوسته یا فلس که در سطح پوست پخش می‌شوند، خود را نشان می‌دهد. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین