منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر پیل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهترین متخصص پوست اصفهان / در کلینیک پوست مو و لیزر چه کارهایی انجام میشود؟

در کلینیک پوست مو و لیزر چه کارهایی انجام میشود؟

انسان همواره برای زیبا بودن و داشتن چهره ای جوان و با طراوت تلاش می کند. با رشد علم پزشکی و به وجود آمدن روشهای مدرن و با عوارض کم، دست یافتن به چهره ای جوان و جذاب دیگر دور از دسترس نیست. برای دستیابی به این مهم، و در پی مراجعه به مراکز مجاز و معتبر تخصصی پوست، مو و لیزر، بسیاری از خدمات در این حوزه به مراجعین ارائه می‌گردد که در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره می‌شود.

بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در کلینیک تخصصی دکتر علیرضا واعظ شوشتری، با بهره گیری از سالها تجربه و بکارگیری ابزار مدرن و مواد با کیفیت در اصفهان انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و کلیه خدمات این مرکز با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

برخی از پرمتقاضی ترین خدمات کلینیکال پوست و مو عبارتند از:

لیزر موهای زائد

یکی از پر طرفدارترین اقداماتی که این روزها متقاضیان زیادی را روانه کلینیک های پوست و مو می‌کند؛ لیزر موهای زائد است. امروزه بسیاری از افراد تمایل زیادی به استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود دارند. عملکرد لیزر موهای زائد به این گونه است که با حرارت دادن و سوزاندن توسط نور لیزر، موی تیره رنگ داخل فیکول مو و خود فولیکول آسیب می بیند و از بین می رود.

به زبان ساده در زمان استفاده از لیزر مو، رنگدانه های ملانین موجود در مو این انرژی را جذب کرده و آن را به ریشه مو منتقل می کنند. این انتقال انرژی باعث تخریب ریشه مو شده و شما را از شر موهای زائد خلاص می کند. از آنجا که سطح پوست نیز رنگدانه ملانین دارد، دریافت نور لیزر توسط رنگدانه پوست موجب سوختگی و آسیب به پوست خواهد شد؛ که این آسیب در نتیجه استفاده از دستگاه نامناسب، یا تنظیمات اشتباه صورت می‌گیرد.

به همین علت توصیه می‌شود برای انجام لیزر موهای زائد، حتما به کلینیک های مجاز با سابقه کاری مثبت مراجعه نمایید تا هم در وقت و هزینه ها صرفه جویی کرده باشید و هم عوارض این عمل را تجربه نکنید.

انواع خدمات کلینیک پوست مو و  زیبایی

جوانسازی پوست

پیری رخدادی اجنتاب ناپذیر است و همه‌ ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، به آن دچار می‌شویم. با افزایش سن اتفاقات بسیاری برای بدن ما می‌افتد. حجم عضلانی بدن کم می‌شود، مفاصل ما انعطاف پذیری خود را از دست می دهند. ممکن است موهایمان بریزد و پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک می شود.

جوانی و زیبایی پایدار آرزوی همیشگی بشر بوده و هست اگرچه هنوز روش قطعی و دائمی برای جلوگیری از پیر شدن کشف نشده، می‌توان با پیروی از توصیه‌هایی، بروز و نشانه‌های پیری را به تعویق انداخت. ورزش، تغذیه سالم و مراقبت‌های لازم سلامتی از جمله راه‌هایی هستند که بدن ما را تا سنین بالا سرحال و سالم نگه می‌دارند. همچنین روشهای کلینیکال جوانسازی پوست نیز وجود دارد که با بکارگیری آنها علائم پیری پوست به تعویق می‌افتد یا برطرف می‌شود. برخی از این روشهای عبارتند از:

هایفوتراپی

در این روش از امواج فراصوت استفاده می‌شود و هیچ نیازی به ایجاد برش، زخم، بخیه و مواردی از این دست وجود ندارد. دستگاه هایفوتراپی مستقیماً بر سطح پوست قرار می‌گیرد و امواج فراصوت منتشر شده از آن، بر لایه‌های زیرین پوست اثر می‌گذارد. این امواج باعث تحریک کلاژن سازی پوست می‌شوند که از اجزای ساختاری مهم پوست هستند. با افزایش کلاژن سازی، پوست لیفت شده، سفت می‌شود و چین و چروک‌های آن از بین می‌رود.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری


آر اف فرکشنال

امواج رادیوفرکوئنسی یا آر اف فرکشنال یکی از بهترین و موثرترین روشهای جوانسازی و رفع بسیاری از عوارض پوستی است. در این روش که با انتقال انرژی از طریق سوزنهای بسیار ریز بر لایه های زیرین پوست صورت می‌گیرد؛ مشکلاتی مانند آکنه و اسکار، منافذ باز پوست، استریا یا ترک های پوستی، چین و چروک ها و برخی از خطوط صورت درمان شده، پوست شفاف تر شاداب تر و با طراوت تر خواهد شد.

کربوکسی تراپی

این روش هم یکی از باسابقه ترین روشهای در جوانسازی پوست است ولی در سال‌های اخیر توسعه و بهبود زیادی یافته. در این روش مقادیری از گاز دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می‌شود. گاز کربن دی اکسید باعث تحریک خونرسانی و فعال کردن واکنش‌های ترمیمی پوست می‌شود. به این ترتیب غذارسانی و اکسیژن‌رسانی به پوست بهتر شده و بافت‌ها به صورت طبیعی وارد فرآیند جوانسازی می‌شوند.

تزریق بوتاکس

طبق آمار تزریق بوتاکس پرطرفدارترین روش‌ جوانسازی پوست است. در این روش سمی به نام بوتولینم به زیر پوست تزریق شده و باعث فلج شدن عضلات صورت می‌شود. بوتاکس بیشتر عاملی پیشگیرانه برای ایجاد خطوط و چین و چروک های ماندگار پوست است. این درمان زمانی موثر است که چین و چروک‌های صورت هنوز دائمی نشده باشند.

نمونه هایی دیگر از روشهای جوانسازی که در کلینیک های پوست قابل انجام می‌باشند؛ عبارتند از: لایه برداری شیمیایی، لیزر درمانی، جوانسازی نوری، مزوتراپی، پی آر پی و ...

تزریق پر کننده ها

فیلرها یا پرکننده های پوستی موادی هستند که برای افزایش حجم، فرم دهی و پرکردن بعضی از خطوط و چین و چروک ها در صورت و بدن کاربرد دارند که در ادامه توضیحاتی پیرامون آنها داده خواهد شد.

تزریق ژل

ژل‌ها موادی طبیعی یا مصنوعی هستند که برای حجم دهی به پوست استفاده می‌شوند. ماندگاری ژل‌ها به جنس آن‌ها بستگی دارد. مثلاً کم‌ترین ماندگاری به ژل‌های کلاژنی و بیشترین ماندگاری به ژل‌های دائمی ساخته شده از ماده‌ی PMMA تعلق دارد. امروزه بیشتر از ژل‌های نیمه‌دائم استفاده می‌شود که از جنس هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. هیالورونیک اسید سیمان بین بافتی پوست ما است. برای همین ماده‌ای طبیعی، موثر و کم‌عارضه برای جوانسازی پوست به حساب می‌آید.

تزریق چربی

وقتی بحث ماندگاری نتایج حجم‌دهی به پوست در میان باشد، تزریق چربی بهترین روش جوانسازی پوست است. در تزریق چربی از بافت چربی طبیعی بدن استفاده می‌شود. یعنی مثلاً چربی‌های ران یا شکم شما را با استفاده از روش لیپوساکشن برداشت می‌کنیم و بعد از خالص سازی به زیر پوست صورت یا نواحی دیگر تزریق می‌کنیم.

درمان مشکلات و بیماری های پوستی

در گذشته اغلب مراجعات به مراکز پوست، برای درمان بیماریها و مشکلات پوستی و مو بود که امروزه علاوه بر آنها به سایر خدمات جوانسازی و ... نیز پرداخته می‌شود. آکنه و اسکار، کهیر، خال ها، زگیل ها، تبخال ها و کلیه ضایعات پوستی، لوپوس پوستی، پسوریازیس، ریزش مو و درمان بسیاری دیگر از بیماری های پوست و مو نیز با مراجعه به کلینیک های پوست توسط متخصص پوست و مو تشخیص داده و درمان می‌شوند.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
خدمات پاکسازی پوست شامل چه کارهایی میشود؟خدمات پاکسازی پوست شامل چه کارهایی میشود؟

پاکسازی پوست به روش کلینیکی طی مراحل مختلف انجام می‌شود. بعد از معاينه و تشخيص نوع پوست و آنالیز پوست هر فرد، روش پاکسازی، آبرسانی، میکرودرم ابريژن و پیلینگ صورت می‌گیرد که در ادامه بررسی میگردد. ... ادامه مطلب

ارتباط کرونا ویروس با ریزش مو و آلوپسیارتباط کرونا ویروس با ریزش مو و آلوپسی

ریزش موقت مو پس از تب یا بیماری، طبیعی است. ریزش موی بسیاری از افراد پس از ابتلا به کرونا خیلی دور از انتظار نیست. تب یکی از علائم رایج کرونا است. چند ماه پس از تب شدید یا بهبودی از بیماری ، بسیاری از افراد ریزش موی محسوسی را مشاهده می کنند ... ادامه مطلب

دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس چه ویژگی هایی دارد؟دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس چه ویژگی هایی دارد؟

اولتراسل کیوپلاس جدیدترین روش غیر جراحی برای لیفتینگ و جوانسازی نواحی مختلف صورت و بدن با استفاده از تکنولوژی هایفو است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین