منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت

درمان فرورفتگی های گونه

یکی‌ از خصوصیات مهم صورت جوان و متوازن، استحکام و برجستگی گونه است. در افرادی که ناحیه میانی صورتشان فرو رفته است، علاوه بر اینکه مسن‌تر به نظر می‌رسند، هماهنگی‌ بین بینی‌، چشم و صورت نیز به هم می‌خورد، بدین شکل که بینی‌ بزرگتر به نظر می‌آید و چشم فرورفته می‌شود. روند پیری در بیشتر مواقع به تدریج ادامه می‌یابد؛ اما کاهش حجم گونه‌ها در بسیاری افراد بسیار ناگهانی رخ می‌دهد. در واکنش به استرس، ضربه یا رژیم‌های ناپایدار افراد می‌توانند به‌طور ناگهانی تا ۳۵ درصد از حجم قسمت میانی صورت خود را طی یک سال از دست بدهند. با درمان فرورفتگی گونه‌ها، صورت، هارمونیک‌تر، جوانتر و زیباتر شده و فرد احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌کند. رویکرد پزشکان برای افزایش حجم گونه و درمان فرورفتگی آن شامل روش‌های مختلفی است که در ادامه معرفی می‌شود.

در کلینیک دکتر واعظ شوشتری، تزریق ژل و چربی در اصفهان برای پر کردن فرو رفتگی های گونه با استفاده از بهترین نوع فیلر و تخصص در تزریق چربی، برای مراجعین محترم انجام می‌شود. لطفاً برای مشاوره و تعیین نوبت با شماره‌ تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاندید مناسب درمان فرورفتگی های گونه

روشهای درمان فرورفتگی های گونه

تزریق ژل

در این میان ژل‌های تزریقی تجاری نیز وجود دارند که به شکلی ایمن و بی‌خطر نواحی مختلف صورت را چاق و برجسته می‌کنند. با تزریق ژل‌ ، پزشک شما می‌تواند بلافاصله حجم از دست رفته‌ی گونه‌ها را بازگرداند. بسته به نوع ژل مورد استفاده و محل تزریق، اثر این ژل‌ها از چند ماه تا یک‌ سال یا بیشتر، باقی می‌ماند. ژل‌های نوع هیالورونیک اسید و هم نوع محرک کلاژن می‌توانند بدون انجام جراحی، فرورفتگی گونه‌ها را درمان و نمایی برجسته‌تر به آنها بدهند مانند همان کاری که تزریق چربی برای صورت انجام می‌دهد.

تزریق چربی

در طی این روش، مقداری چربی به دقت از نقطه‌ای از بدن شما برداشته شده و پس از فرآوری و فیلتر شدن، به مناطقی که با کاهش حجم مواجه هستند تزریق می‌شود. این روش کم تهاجمی تحت بیحسی موضعی انجام میشود. آثار ایجاد شده در تزریق چربی ماندگاری بالایی داشته و تا سال‌ها باقی می‌مانند.

درمان فرورفتگی های گونه

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یک روش جایگزین کم تهاجمی و ساده برای لیفت صورت معمولی است. در طول این روش، بریدگی‌های کوچکی بر روی پوست ایجاد شده و نخ‌های مخصوصی به درون آن وارد می‌شوند. این نخ‌ها کشیده شده و بدین ترتیب باعث سفت و کشیده شدن پوست و بافت‌های زیرین آن می‌شوند و ظاهر صورت را صاف‌تر می‌کنند که تنها چند ساعت زمان برده و بدون بیحسی انجام می‌شود.

پی آر پی

تزریق پی آر پی صورت یک روش ۳ مرحله‌ای است که با تزریق ژل برای حالت‌دهی به صورت شروع می‌شود. پزشک خون گرفته‌شده از بدن بیمار را جمع‌آوری می‌کند و پلاکت‌ها را با استفاده از یک سانتریفیوژ از سایر مؤلفه‌های خون جدا می‌کند. این روش کمک می‌کند تا فاکتورهای رشد آزاد شوند و منجر به تشکیل پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) می‌شود. این پلاسمای غنی سپس به نواحی صورت که نیاز به لیفت دارند تزریق می‌شود و با تحریک کلاژن و رفع شلی پوست، صورت را برجسته‌تر می‌کند و باعث درمان لاغری صورت و گونه می‌شود.

گذاشتن پروتز با جراحی

پروتز گونه از طریق ایجاد برش های کوچک در دهان و قرار دادن ایمپلنت ، مستقیماً بر روی استخوان گونه انجام می شود. ایمپلنت های قابل استفاده در پروتز گونه ، از نظر اندازه و شکل بر حسب تجزیه و تحلیل ساختار گونه، متفاوت می باشند.در این روش، پروتز که از جنس سیلیکون و یا پلی‌اتیلن است را با پیچ و مهره یا بدون آن در قسمت‌هایی از صورت به خصوص گونه و چانه تعبیه می‌کنند. دائمی بودن پروتز برای بسیاری از افراد خوشایند است.

تزریق بوتاکس

در این روش نیازی به عمل جراحی نمی‌باشد. عوارض بوتاکس جزئی و بسیار کم می باشد. این تزریق بسیار راحت است و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. در واقع سم بوتولینوم در دوز‌های کوچک از طریق یک سوزن ریز به عضلات اطراف منطقه تزریق می‌شود تا اعصاب را کنترل کرده و انقباضات عضلات را کاهش دهد. در کنار برطرف کردن چروک‌های پوستی ، این شیوه درمانی به مستحکم شدن پوست و بازگشت حالت ارتجاعی آن نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در جوانسازی صورت و پر کردن گونه‌ها هم نقش مهمی را ایفا می‌کند.

اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

عوارض درمان فرورفتگی های گونه

معمولاً روش‌هایی همچون بوتاکس و چربی یا فیلر دارای عوارض بسیار کمی می‌باشد؛ اما در گونه‌گذاری با پروتز یا ایمپلنت؛ عوارض عمل جراحی دور از انتظار نیست. برجستگی نامتقارن در گونه‌ها، ایجاد کبودی و تورم در اطراف ناحیه گونه، احتمال ایجاد عفونت در اطراف گونه، احتمال آسیب به رگ‌ها و اعصاب گونه‌، واکنش بدن به جسم خارجی و حرکت پروتز در ناحیه گونه از جمله عوارض‌هایی می‌باشد که اگر توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام شود احتمال بروز این عوارض بسیار کم است.

هزینه درمان فرورفتگی های گونه

عوامل مؤثری در هزینه گونه گذاری مؤثر هستند. با توجه به این‌که درمان فرورفتگی گونه دارای روش‌های مختلفی است بنابراین هزینه تزریق روش بدون جراحی از روش‌ جراحی ارزان‌تر می‌باشد. عواملی همچون موقعیت جغرافیایی، منطقه کلینیک پزشک، روش درمان،دستمزد پزشک، وجود آزمایش‌هایی قبل از عمل، امکانات اتاق عمل، نوع پروتز و تزریق و …. همگی در تعیین قیمت تأثیرگذار هستند.

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو، با کسب سالها تجربه در تزریق ژل و تزریق چربی و انجام روشهای جوانسازی مانند اندولیفت و هایفوتراپی در اصفهان، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات می‌باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :سعادت رحیمی ریگی [ 1401-12-08 ]
سلام عرض ادب .خواستم بپرسم هزینه پر کردن صورت چقدر میشه .صورتم دو طرف چال .ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری آرگیریا یا آبی چیست و علت ایجاد آن چه میباشد؟بیماری آرگیریا یا آبی چیست و علت ایجاد آن چه میباشد؟

بیماری آرگیریا از قرار گرفتن بیش از حد در معرض ترکیبات شیمیایی عنصر نقره یا گرد و غبار آن ناشی می‌شود. بارزترین نشانه این بیماری تغییر رنگ پوست است. در افراد مبتلا به آرگیریا، پوست به رنگ آبی یا آبی - خاکستری تغییر پیدا میکند ... ادامه مطلب

بیماری اریتراسما Erythrasma چیست؟بیماری اریتراسما Erythrasma چیست؟

از دلایل تیرگی بدن، بیماری اریتراسما است که یک عفونت سطحی پوست است که باعث ایجاد لکه های قهوه ای پوسته پوسته می شود. ... ادامه مطلب

آنچه باید قبل از جراحی زیبایی پلک بدانیدآنچه باید قبل از جراحی زیبایی پلک بدانید

جراحی زیبایی پلك عملی است كه در جریان آن چربی ، پوست و عضله اضافی پلك های بالا و پایین برداشته می‌شود. این عمل افتادگی پوست و پف آلودگی پلك بالا كه می تواند حالت خستگی و پیری به چهره شما بدهد را بر طرف سازد ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین