منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جراحی پلک / برداشتن پف زیر چشم با بلفاروپلاستی پلک پایین

برداشتن پف زیر چشم با بلفاروپلاستی پلک پایین

چشم‌ها تأثیر زیادی در بیان احساس دارند و حالات درونی فرد را به خوبی منتقل می‌کنند. با بالا رفتن سن پوست به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی و بافت چربی خود را از دست می‌‌دهد که این وضعیت باعث می‌‌شود که پلک پایین پف کرده و متورم به همراه تعدادی چین چروک به نظر برسد. افتادگی پلک پایین ممکن است از نظر جسمی، روحی و حتی در برقراری ارتباط با دیگران تأثیر منفی روی شخص بگذارد. خوشبخانه یک درمان سرپایی نسبتاً ساده برای از بین بردن کیسه‌های پلک پایین وجود دارد که می‌تواند بافت پوست پلک را بهبود بخشد. این روش که بلفاروپلاستی پلک پایین نام دارد با عمل پف زیر چشم، ظاهر جوان‌تر و زیباتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از جراحی بلفاروپلاستی مدتی طول می‌کشد تا تورم زیر پلک از بین برود و پوست ترمیم شود.

در کلینیک تخصصی پوست و لیزر دکتر علیرضا واعظ شوشتری، جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی در اصفهان، برای پلک بالا و پلک پایین، به وسیله لیزر قابل انجام است. برای مشاوره و دریافت نوبت با شمارهتلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید و برای رزرو نوبت اینترنتی کلیک کنید.

مزایای بلفاروپلاستی پلک پایین

هدف از بلفاروپلاستی، جوانسازی چشم ها و ماندگاری طولانی مدت این حالت می باشد. اگرچه تکنیک های بسیاری برای انجام این جراحی وجود دارد؛ اما برای هر بیمار روش جراحی متفاوتی لازم است و در واقع جوانسازی پلک ها می بایست برای هر شخص با روش متناسب با او انجام گیرد. جراحی پف پلک بدون بخیه، مزایای مختلفی نسبت به روش سنتی جراحی پلک پایین ارائه می دهد:

برداشتن پف زیر چشم

نحوه انجام بلفاروپلاستی پلک پایین

در ابتدا پزشک بیهوشی به منظور انجام این عمل شما را بیهوش می کند.

ابتدا پزشک یک برش در داخل پلک ایجاد می کند و سپس از لیرز دی اکسید کربن استفاده می کند تا احتمال خونریزی و تورم را از این طریق به حداقل برساند. زیر این برش بافت نرمی وجود دارد که پزشک بر دیدن پلک باید این بافت نرم را کنار بزند.

در این بخش یک لایه با نام لایه فیبروز وجود دارد که با باز شدن آن چربی های اضافه قابل دیده شدن هستند. کاری که پزشک با مهارت ویژه اش انجام می دهد این است که این چربی های جمع شده زیر چشم که منجر به پف شدگی آن شده اند را زیر چشم جابه جا کند تا زیر چشم یک دفعه خالی نشود. از این رو پس از جا به جایی این چربی می توان هر اندازه از آن که اضافی می باشد را خارج نمود.

یکی از مواردی که در این عمل جراحی مورد توجه قرار می گیرد جلوگیری از خونریزی است؛ زیرا این جلوگیری در کنترل کبودی نقش مهمی دارد از این رو می توان از لیزر دی اکسید کربن استفاده کرد. برشی که در عمل جراحی پلک پایین بخیه زده می شود باید تحت مراقبت ویژه ای باشد از این رو پزشک از محافظ های مخصوصی برای این موضوع استفاده می کند. این بخیه از خود ردی به جا نمی گذارد و این بخیه ها کاملاً جذب می شود.

اقدامات قبل از بلفاروپلاستی پلک پایین

توجه کردن به همه نکات زیر قبل از جراحی پلک پایین اهمیت بسیار زیادی دارد:

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی پلک پایین

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

عوارض بلفاروپلاستی پلک پایین

برخی از خطرات احتمالی عبارتند از:

  1. خونریزی
  2. ایجاد کیست‌هایی در محل بخیه پوست
  3. دو بینی
  4. افتادگی پلک بالای چشم
  5. برداشتن حجم بیشتری از عضلات
  6. نکروز یا مرگ بافت چربی زیر چشم
  7. عفونت
  8. بیحسی
  9. تغییر رنگ پوست
  10. کاهش بینایی
  11. ایجاد زخم‌هایی که به خوبی التیام نمی‌یابند.
  12. این احتمال نیز وجود دارد که یک نفر دچار عوارض جانبی ناشی از استفاده از برخی داروها حین عمل شود. همیشه در مورد آلرژی‌ها و داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کند به پزشک اطلاع دهید. این کار به کاهش احتمال بروز خطرات احتمالی ناشی از واکنش‌های دارویی کمک می‌کند.

هزینه بلفاروپلاستی پلک پایین

قیمت بر اساس محل انجام عمل، تجربه جراح و عوامل دیگر تغییر می‌کند. هزینه انجام عمل جراحی پلک پایین به محل عمل و نیازهای شما بستگی دارد. جراح برآوردی از هزینه‌های عمل جراحی قبل از انجام آن به شما می‌دهد.

تزریق بوتاکس در اصفهان با استفاده از با کیفیت ترین مواد و مهارت در تزریق توسط متخصص پوست، در کلینیک دکتر علیرضا واعظ شوشتری انجام می‌پذیرد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه، با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فردوس [ 1402-09-10 ]
مادر من انجام داد پیش آقای دکتر و خیلی راضی بود، زیر چشمش پف داشت هم پلک بالا و هم پلک پایین رو بلفاروپلاستی انجام دادن

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر سرد چیست و چه کاربردی در جوانسازی و زیبایی دارد؟لیزر سرد چیست و چه کاربردی در جوانسازی و زیبایی دارد؟

لیزر سرد، دستگاه پیشرفته ای است که بدون آسیب و عوارض باعث رفع دائمی موهای بدن می‌شود. لیزر سرد با ایجاد سرمای مناسب و قدرت عالی لیزر همزمان و عدم گرم شدن هنگام کار، از سوختگی و آسیب پوست جلوگیری می کند. لیزر سرد دارای کاربردهای دیگر در زمینه جوانسازی و زیبایی است که در ادامه ذکر میشود. ... ادامه مطلب

برای جوانسازی پوست اندولیفت بهتر عمل میکند یا هایفوتراپی؟برای جوانسازی پوست اندولیفت بهتر عمل میکند یا هایفوتراپی؟

در حال حاضر روش درمانی و زیبایی که بدون عمل جراحی و غیرتهاجمی فقط با ارسال امواج اولتراسوند و گرم کردن لایه SMAS روی لیفت صورت تأثیر می‌گذارد، هایفوتراپی است. روش‌هایی که می‌توانند لایه SMAS را تحت تأثیر قرار دهند مانند لیفت با نخ یا عمل جراحی، روش‌های تهاجمی هستند که با عوارض جانبی زیادی همراه است. ... ادامه مطلب

درمان جوش صورت با محلول آنتی بیوتیکدرمان جوش صورت با محلول آنتی بیوتیک

تأثیرات ضد التهابی آنتی بیوتیک ها به درمان جوش ها کمک می کند. این تأثیر حتی از قدرت آنتی بیوتیک ها در کشتن باکتری نیز بیشتر است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین