منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
لیزر اندولیفت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / درماپن چیست و کاربردهای آن کدام است؟

درماپن چیست و کاربردهای آن کدام است؟

روش درمانی میکرونیدلینگ با استفاده از درماپن یک روش کم تهاجمی است که با ایجاد سوراخ هایی کنترل شده در خارجی ترین لایه پوست انجام می شود. سوزن های ظریف مینیاتوری که در درماپن وجود دارد؛ صدمات میکروسکوپی بر روی پوست ایجاد می کنند و سپس تولید کلاژن و الاستین را تحریک می نماید.

درمان اسکار آکنه و جوانسازی پوست با درماپن در اصفهان توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری قابل انجام است. در این روش که به نوعی میکرونیدلینگ با استفاده از ابزار درماپن است، با کمترین تهاجم و عوارض به انتظارات معقول خود دست پیدا می‌کنید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

درماپن چیست؟

درماپن ابزاری است که با استفاده از یک دسته سوزن کوچک لایه اول پوست را سوراخ می کند. این فرایند برای جوانسازی پوست شما با تقویت تولید کلاژن عمل می‌نماید، که به نوبه خود باعث کاهش چین و چروک و خطوط ظریف و افزایش بافت کلی پوست می شود. این ابزار قلم مانند سوزنهای بسیار ریزی در نوک خود دارد که هم به لحاظ عمق ورود به پوست، سرعت ورود سوزنها و تعداد سوزنها قابل تنظیم می‌باشند.

مراحل انجام درماپن

در این روش ابتدا 30 الی 40 دقیقه قبل از انجام، با بی حسی موضعی محل درمان بی حس می‌گردد. سپس متخصص پوست با توجه به نیاز پوست و مشکلاتی که وجود دارد دستگاه را تنظیم می‌کند و شروع به انجام میکرونیدلینگ با درماپن می‌نماید. در زمان درمان، سوزنهای بسیار ریز درماپن، با عمق مشخص وارد پوست می‌شوند و آسیبهای کنترل شده‌ای را به پوست وارد می‌کنند. این آسیبها پوست را به ساخت کلاژن بیشتر تحریک می‌نماید و علائم بهبودی پوست به تدریج پس از چند روز بارز می‌گردد.

صفحه رسمی اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری متخصص پوست

مزایای درماپن

عوارض درماپن

معایب درماپن

یکی از اصلی ترین معایب درماپن غیرکاربردی بودن آن برای انواع پوست است. از این روش در پوستهای بسیار تیره نمی‌توان استفاده نمود زیرا ممکن است موجب تغییر رنگ دائمی در پوست شود. البته تغییر رنگ موقت پوست امری طبیعی و مقطعی بوده که با گذشت مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود. برای بهبود هرچه سریع تر پوست پس از درماپن توصیه می‌شود از مواجهه مستقیم پوست با آفتاب در هر زمانی حتی در فصول سرد خودداری شود و در صورت نیاز به قرارگیری در معرض تابش خور خورشید، حتما از ضد آفتاب مناسب پوست با تجدید به موقع استفاده گردد.

از معایب دیگر درماپن می‌توان نیاز تکرار جلسات درمانی را ذکر نمود. در این روش با احتمال بسیار بالا یک جلسه کافی نمی‌باشد و بسته به عمق مشکلات پوستی و نوع آنها لازم است چند جلسه درمانی انجام شود.

درماپن چیست  ، دکتر واعظ شوشتری

با درماپن چه مواردی درمان می‌شود؟

همچنین با استفاده از درماپن می‌توان اسکارهای ناشی از زخم، سوختگی و بخیه را تا حدی بهبود داد. البته برای درمان این مشکلات پوست معمولا از تلفیق چند روش برای اثر بخشی بهتر استفاده می‌شودکه یکی از موثرترین آنها درماپن است. کاربرد دیگر درماپن افزایش تاثیر دورهای موضعی پوست است. در هنگام انجام درماپن، همراهی روشهایی مانند مزوتراپی با اثر بخشی بیشتری توام است.

همشهریان گرامی! متخصصان پوست همواره توصیه می‌کنند برای اینکه جوان تر و زیبا تر دیده شوید؛ علاوه بر پوست صورت، به پوست گردن و دستها نیز اهمیت دهید. شما برای جوانسازی دستها در اصفهان می‌توانید به پزشکان پوست، در سطح شهر مراجعه نمایید و از روشهای درمانی مناسب شرایط خود بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سرور پاباغی [ 1402-01-29 ]
این جور ک معلومه درماپن کاری خوبی هس حتما انجام میدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رفع تورم و نحوی شستشو و آریش بعد از مزوتراپی زیر چشمرفع تورم و نحوی شستشو و آریش بعد از مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی بعنوان یک روش جوانسازی پوست در پزشکی زیبایی شناخته میشود که در طی آن، با استفاده از تزریق محلولی که حاوی ترکیبی از ویتامین ها، آنزیم ها، مواد ... ادامه مطلب

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

ایجاد خط اخم در چهره از جمله مشکلاتی است که برای افراد رخ می دهد. به خطوط عمودی که در بین دو ابروی افراد ایجاد می شود، خط اخم می گویند ... ادامه مطلب

بررسی تاثیر پی آر اف روی پوستبررسی تاثیر پی آر اف روی پوست

ماده دیگری که شباهت های بسیار نزدیکی به پی آر پی دارد؛ پی آر اف میباشد که این روش نیز تقریبا با ایجاد تاثیرات نزدیک به پی آر پی، در بهبود بافت بسیار موثر عمل می‌کند. پی آر اف مخفف فیبرین غنی از پلاکت است ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین