منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
هایفوتراپی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل و چربی / آیا تزریق ژل برای خط خنده مناسب است ؟

آیا تزریق ژل برای خط خنده مناسب است ؟

به خطوطی که در دو طرف لب و بینی (حد فاصل پره های بینی تا لب پایین) امتداد پیدا کرده را خط خنده می‌نامند. این خط یا خطوط یک ویژگی چهره هستند که با افزایش سن بیشتر نمایان خواهند شد. خطوط خنده معمولا به صورت دو خط یا چروک در دو سمت بینی متمایل به گوشه لب ها ظاهر می شوند و گونه را از لب بالا جدا می کنند. علت ایجاد خط خنده، حالات فیزیکی چهره مانند خندیدن است که در طول زمان تکرار می‌شود و همراهی آنها با تغییراتی که در اثر افزایش سن در پوست اتفاق می‌افتد ( کاهش کلاژن و الاستین) ؛ بر ایجاد خط خنده دامن می‌زند.

نکته حائز اهمیت ارتباط افزایش سن و عمق این خطوط است که به زبان ساده هرچه سن بالاتر رود؛ عمق خطوط خنده نیز بیشتر خواهد شد. یکی از روش های رفع چین و چروک های مربوط به خنده، تزریق ژل خط خنده می باشد که در ادامه به طور مفصل به آن پرداخته ایم.

تزریق ژل خط خنده با بیشترین میزان ماندگاری از خدماتی است که در کلینیک دکتر واعظ شوشتری در اصفهان انجام می‌پذیرد. در این مرکز با بکارگیری بهترین و مرغوب ترین فیلرها، و انتخاب بهترین تکنیک تزریق توسط دکتر واعظ، مطلوب ترین نتایج حاصل می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ژل یا فیلر چیست؟

ژل‌ یا فیلر به موادی گفته می‌شود؛ که اغلب بر پایه هیالورونیک اسید بوده و برای فرم دهی و افزایش حجم در نقاط مختلف صورت و بدن، مانند لب، گونه، پشت دستها، و ... تزریق می‌گردند. تزریق ژل یک روش درمانی غیرتهاجمی است که برای بازگرداندن ظاهر جوان و زیبای صورت به کار می‌رود. با افزایش سن، احتمال تغییر ظاهر صورت و بدن افزایش یافته، استخوان‌ها تحلیل میروند و پوست خاصیت ارتجاعی و رطوبت طبیعی خود را از دست می‌دهد.

این عوارض در ترکیب با اثر جاذبه می‌تواند باعث ایجاد خطوط، چین و چروک‌های پوستی و شلی پوست شود. ژل‌ها یک گزینه درمانی فوق‌العاده برای بازگرداندن حجم و برآمدگی‌های لب، چانه، گونه‌ها، خط فک، نواحی زیر چشم و حتی بینی هستند. ژل‌های پوستی در پوست تزریق شده و نتایج حاصل از آن بلافاصله قابل مشاهده است. برای برخی از بیماران، عمل‌های جراحی مانند لیفت صورت، لیفت ابرو یا لیفت چشم همراه با تزریق ژل انجام می‌شود.

تزریق خط خنده | ژل خط خنده در اصفهان

علل ایجاد خط خنده

اینستاگرام دکتر واعظ

تزریق ژل خط خنده چیست؟

خط خنده پس از ایجاد شدن، به راحتی با تزریقات ژل اسید هیالورونیک روی خطوط، تغییر می کند و بهبود می‌یابد. تزریق ژل خط خنده حدوداً، بیش از ۳۰ دقیقه یا کمی بیشتر طول می‌کشد؛ و معمولا در هر جلسه درمان خط خنده، 2 الی 3 تزریق در هر طرف انجام می‌شود. برای نتیجه بهتر، به تشخیص پزشک ممکن است نیاز به تزریق ژل گونه همراه با تزریق خط خنده وجود داشته باشد، تا لایه های چربی صورت که از دست رفته اند با این عمل بازسازی شوند.

همشهریان گرامی! برای بررسی علل و درمان مشکلات پوستی خود می‌توانید به بهترین متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نعمت زاده [ 1402-06-08 ]
من میخوام انجام بدم یه کم میترسم نمیدونم کبود میشه یا نه کسانی که انجام دادند لطفا نتیجه کار رو بگند ممنونم

خیری [ 1402-06-08 ]
من حدود 2 سی سی ژل خط خنده آقای دکتر برام تزریق کردند خیلی خیلی راضیم ..واقعا دستتون طلاست

عاشوری [ 1402-06-08 ]
من انجام دادم یه کم در داشت ولی خیلی عالی شد ممنونم آقای دکتر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان فرورفتگی های گونهدرمان فرورفتگی های گونه

با درمان فرورفتگی گونه‌ ها، صورت، هارمونیک‌ تر، جوانتر و زیبا تر شده و فرد احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌ کند. رویکرد پزشکان برای افزایش حجم گونه و درمان فرورفتگی آن شامل روش‌ های مختلفی است که در ادامه معرفی می‌ شود. ... ادامه مطلب

علل ایجاد جوش های چرکی و دردناکعلل ایجاد جوش های چرکی و دردناک

جوش چرکی شکل جدی‌ تری از جوش است که سبب به وجود آمدن کیست‌ ها و برآمدگی‌ های بزرگ و ملتهب روی صورت می‌ شود. این جوش‌ ها در ۸ تا ۵۰ سالگی و بیشتر روی صورت ظاهر می‌ شوند. در ادامه انواع روش های درمانی جوش های چرکی و دردناک معرفی می گردد. ... ادامه مطلب

دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس چه ویژگی هایی دارد؟دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس چه ویژگی هایی دارد؟

اولتراسل کیوپلاس جدیدترین روش غیر جراحی برای لیفتینگ و جوانسازی نواحی مختلف صورت و بدن با استفاده از تکنولوژی هایفو است. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین