منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
اس وی اف ژل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس چه ویژگی هایی دارد؟

هایفوتراپی یکی از جدید ترین و تأثیرگذارترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست که تأثیر آن بر روی پوست صورت، گردن یا بدن غیر قابل انکار است. دستگاه اولتراسل کیوپلاس در سال ۲۰۱۹ به عنوان نسل جدید دستگاه های هایفو به بازار جهانی معرفی شد. این دستگاه در کنار تمامی ویژگی های منحصر به فرد نظیر انرژی بالا و کارتریج های مخصوص بدن با عمق نفوذ واقعی، تنها دارنده تابش خطی هایفو در جهان محسوب میشود. اولتراسل کیوپلاس جدیدترین روش غیر جراحی برای لیفتینگ و جوانسازی نواحی مختلف صورت و بدن با استفاده از تکنولوژی هایفو است.

آنچه در این مطلب میخوانید

این دستگاه قابلیت این را دارد که هایفو رو به صورت ممتد و خطی به لایه SMAS پوست به تاباند. لایه ای که وظیفه اصلی آن نگهداری و قوام پوست بوده و دارای مقادیر بسیار بالایی کلاژن می باشد. این روش با تأثیر حرارتی بر کلاژن های لایه SMAS تأثیرات شگفت انگیزی را در درمان افتادگی پوست ، رفع غبغب ، افتادگی گونه و رفع چین و چروک گردن به وجود می آورد. اولتراسل کیوپلاس در مقایسه با سایر دستگاههای هایفو 3 برابر سریعتر و اثربخش تر است. با استفاده از کارتریج های مختلف با عمق نفوذ های متنوع قابلیت درمان در نواحی مختلف بدن را دارا است.

دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس چه ویژگی هایی دارد؟

کاربرد دستگاه کیوپلاس جیسیس

  1. لیفتینگ صورت و گردن و بدن
  2. رفع افتادگی ناحیه تحتانی صورت
  3. رفع افتادگی پلک و بالاکشیدن ابرو
  4. افزایش قوام و الاستیسیته پوست
  5. جوانسازی پوست

بیشتر بدانید: هایفوتراپی چیست؟

مزایای دستگاه کیوپلاس جیسیس

دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس

عملکرد دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس

درمان با اولتراسل (HIFU) امواج اولتراسوند را به اعماق پوست جایی که فاسیای عضلات صورت که معروف به لایه SMAS است قرار دارد، پرتاب می کند. این همان ناحیه ای است که معمولاً در لیفت صورت با جراحی مورد توجه قرار می گیرد. امواج اولترا سوند در هایفو با گرم کردن بافت مورد نظر عمل می کنند، با گرم کردن این ناحیه از پوست تا 65 درجه، منجر به سفت شدن SMAS و تحریک تولید کلاژن طبیعی بدن می شود. این باعث رشد کلاژن های تازه و جدید می شود. لایه SMAS همان لایه ماهیچه ای است که جراحان در هنگام لیفت صورت به روش جراحی هم آن را سفت می کنند. هنگامی که بدن شروع به تولید کلاژن می کند، پوست سفت می شود و به طور قابل توجهی لیفت می شود.

درمان با دستگاه اولتراسل چگونه انجام می شود؟

ابتدا پزشک نواحی مورد نظر را بررسی میکند. نیازی به بیهوشی و حتی نیاز به استفاده‌ از کرم های بی حسی هم نیست. بسته به ناحیه، درمان بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد. بعد از تمیز کردن صورت و مارک کردن نواحی مورد نظر برای انواع درمان با کارتریج های مختلف، یک ژل خنثی به ناحیه درمان مالیده می شود. ممکن است احساس سوزن سوزن شدن و به دنبال آن احساس گرمای ملایم را تجربه کنید. در هر بیمار از سری های مختلف و کارتریج های مختلف برای عمق و شرایط مختلف پوست استفاده می شود.

مراقبت های قبل از درمان با دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس

مراقبت بعد از درمان با دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس

  1. اگر پوست کمی صورتی یا قرمز است، از آب داغ تا زمان فروکش اجتناب کنید.
  2. کرم های ترمیم کننده سبک حاوی زینک اکسید و کالاندولا گزینه های خوبی پس از درمان هستند.
  3. ممکن است از مرطوب کننده های تسکین دهنده غیر تحریک کننده استفاده شود البته این بنا به توصیه پزشک صورت می گیرد.
  4. برای جلوگیری از آسیب ناشی از نور خورشید، از کرم ضد آفتاب با محافظت دربرابر UVA و UVB با SPF 50 استفاده کنید.
  5. استفاده از مواد آنتی اکسیدان مانند قرصهای ویتامین سی و اناهیل (عصاره آناناس) میتواند در بهبود نتایج مؤثر باشد.

اینستاگرام دکتر واعظ

نتایج درمان با دستگاه اولتراسل

به طور کلی پوست پس از اولین درمان شروع به صاف شدن و سفت شدن می کند و نتایج حاصل از درمان تا شش ماه ادامه می یابد؛ زیرا کلاژن پوست به بازسازی خود ادامه می دهد. بسته به وضعیت اولیه پوست و بافت عمیق تر و درجه و علت آسیب، نتایج متفاوت خواهد بود. در اغلب بیماران بلافاصله بعد از انجام هایفو لیفت صورت دیده میشود گونه ها برجسته تر میشوند و عمق چروک های صورت و خط خنده یا نازولبیال کمتر میشود. البته این اثر آنی هایفو ناچیز است و به تدریج و به دنبال ادامه روند جوانسازی نتایج واقعی بعد از ۳ تا 4 ماه دیده میشود و این روند تا 6 ماه رو به بهتر شدن است.

عوارض دستگاه هایفو اولتراسل کیو پلاس جیسیس

  1. به طور کلی هایفو یک روش ایمن و بی‌خطر برای درمان پوست است. با این حال در برخی موارد ممکن است در حین انجام درمان یا پس از آن عوارض جانبی خفیفی احساس کنید. برخی از این عوارض عبارتند از:
  2. قرمزی: معمولاً تعداد کمی از افرادی که دارای پوست حساس هستند، پس از استفاده از هایفو کیو پلاس اولتراسل قرمزی اندکی بر روی پوست خود احساس می‌کنند که این تغییر رنگ به طور خود به خود و به سرعت برطرف خواهد شد. در صورت ماندگاری یا افزایش قرمزی پوست، متخصص یک کرم آرام‌بخش برای شما تجویز می‌کند تا پوستتان تسکین یابد.
  3. تورم: پوست برخی از بیماران پس از انجام هایفو دچار تورم جزئی می‌شود. این تورم حداکثر دو روز بعد برطرف خواهد شد.
  4. بی حسی و سوزن سوزن شدن: یکی دیگر از عوارض جانبی این روش، احساس بی‌حسی و سوزن سوزن شدن بر روی پوست است. علت این مسئله این است که برای درمان افتادگی پوست باید به عمق آن نفوذ کرد که گاهی اوقات با بی‌حسی همراه می‌شود.
  5. درد: هایفو با استفاده از دستگاه اولتراسل کیوپلاس مانند سایر روش‌های جوانسازی ممکن است با درد اندکی همراه باشد. گاهی اوقات با استفاده از ‌کرم‌های بی‌حس کننده، درد را در نواحی حساس کنترل می‌کنند.

برای آشنایی با 8 کاربرد اصلی آر اف فرکشنال ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خداپناهی [ 1402-08-07 ]
بهترین کلینیک پوست و مو که تو اصفهان میشناسم دکتر واعظ هستن

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین برندهای فیلر کدامند؟بهترین برندهای فیلر کدامند؟

تزریق ژل یا فیلر برای افزایش حجم وبرجسته سازی برخی نقاط، همچنین به منظور پرکردن چین وچروک ها و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین نتایج تزریق فیلر علاوه برتکنیک و تجربه پزشک، همچنین استفاده از محصولات معتبر، به سلیقه و زیبایی شناسی پزشک هم بستگی دارد ... ادامه مطلب

کلوئید یا گوشت اضافه چگونه درمان می شود؟کلوئید یا گوشت اضافه چگونه درمان می شود؟

روشهای زیادی برای درمان کلوئید وجود دارد. یکی از روشهای موثر کرایوتراپی یا سرما درمانی است که در اصطلاح عامیانه به آن فریز کردن ضایعه پوستی هم گفته می‌شود ... ادامه مطلب

لیفت شقیقه با بوتاکس چگونه است؟لیفت شقیقه با بوتاکس چگونه است؟

لیفت شقیقه یا کشیدن پوست شقیقه که به آن لیفت تمپورال نیز می‌ گویند، نوعی جراحی پلاستیک ساده و غیرتهاجمی است. در عمل بالا کشیدن شقیقه، معمولاً پوست و لایه‌ های زیرین پوست شقیقه کشیده می‌ شود تا چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی از بین برود. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین