منو اصفهان - خیابان توحید میانی - قبل از چهارراه پلیس - مقابل اداره ثبت - ساختمان آریا - طبقه اول - ​91620100 - 031
تزریق بوتاکس
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / از چه روشهایی برای جوانسازی دور چشم استفاده میشود؟

از چه روشهایی برای جوانسازی دور چشم استفاده میشود؟

برای رفع افتادگی پلک بالا و پایین، چین و چروک‌های دور چشم، همچنین گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم روشهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه این مطلب به برخی از این روشها اشاره می‌شود. روشهای زیادی وجود دارد پزشک ضمن معاینه باید وضعیت چروک‌ها، شلی پوست، وجود گودی زیر چشم یا تیرگی زیر چشم را بررسی کند. بیمار هم باید ببیند چند روز می‌تواند از محیط کار دور باشد یا قرمزی زیر چشم را تحمل کند.

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو، با کسب سالها تجربه در زمینه جوانسازی دور چشم در اصفهان، یکی از بهترین ارائه دهندگان این خدمات تخصصی می‌باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91620100 - 031 تماس حاصل فرمایید.

بهترین روشهای جوانسازی دور چشم

در انتخاب روشهای جوانسازی دور چشم مواری از قبیل شدت عوارض ایجاد شده، انتظارات و شرایط بیمار در نظر گرفته می‌شود. برخی از این روشها عبارتند از:

بلفاروپلاستی یا جراحی لیفت پلک بالا و پایین

در این روش با استفاده از جراحی، تغییرات چشمگیری در لیفت پلک صورت می‌گیرد. با انجام بلفاروپلاستی می‌توان عوارضی مانند افتادگی پلک، چین و چروک های پلک بالا و پف و چین و چروک های پلک پایین را برطرف نمود. عوارض این عمل اگر توسط پزشک متخصص و با مهارت بالا انجام شود، ناچیز بوده و بهبود پلک پس از بلفاروپلاستی می‌تواند بسیار چشمگیر و موثر باشد.

روش های جوانسازی دور چشم

پلاسما تراپی یا بلفاروپلاستی غیر جراحی

پلاسما تراپی تکنولوژی جدیدی است که از پلاسما (فرم چهارم ماده) برای درمان چروک‌های زیرچشم و جوانسازی اطراف چشم استفاده می‌کند. از مزایای این روش می‌توان به اثرگذاری بالا در همان اولین جلسه و غیر جراحی بودن همچنین زمان کوتاهی که صرف انجام پلاسما تراپی می‌شود اشاره کرد. ضمن اینکه پس از انجام این روش فرد می‌تواند به کار و زندگی روزمره خود بپردازد و نیاز به استراحت ندارد. پس از انجام پلاسما تراپی پلک، حدود ۳ تا ۷ روز در محل درمان دلمه‌های ریز دیده می‌شود که این دلمه ها خود به خود میریزند.

لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال از روشهای درمانی است که تاثیرات بسیار مطلوبی بر چین و چروک‌های پوست دارد و برای اغلب نواحی درگیر این چروک‌ها قابل استفاده است. عوارض حداقلی این روش، به کاربردی بودن آن کمک کرده و فرکشنال را به عنوان یکی از بهترین متدهای جوانسازی دور چشم معرفی می‌کند. این لیزر نتایج بسیار خوبی در درمان چروک‌های دور چشم و سفت شدن پوست این ناحیه نیز دارد.


آراف فرکشنال

آر اف فرکشنال در درمان چروک‌های زیر چشم مثل سایر مناطق صورت اثربسیار عالی دارد. از این لیزر بهره‌های فراوانی در جوانسازی پوست می‌توان برد. این روش بدون آسیب رساندن به سطحی‌ترین لایه پوست، و کار روی لایه‌های عمقی‌تر، نتایج بسیار خوبی در درمان چین و چروک‌ها خواهد داشت. ضمن اینکه عوارض حداقلی آر اف جزو مزایای بسیار ارزشمند این روش محسوب می‌شود.

این روش با اثرگذاری بسیار خوب برای انواع پوست‌ حتی پوست‌های تیره و در تمام فصول سال، قابل انجام می‌باشد و از عوارض آن فقط به چند روز قرمزی خفیف پوست می‌توان اشاره کرد. لازم به ذکر است آر اف فرکشنال در جوانسازی دور چشم، با اثرگذاری کمتری نسبت به پلکسر و لیزر فرکشنال عمل مینماید که البته این اختلاف ناچیز است.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

تزریق پر کننده ها

جوانسازی دور چشم با تزریق ژل و چربی به افرادی توصیه می‌شود که از گودی و سیاهی زیر چشم، همچنین چین و چروک در اطراف چشم رنج می‌برند. این عوارض ممکن است درپی‌ افزایش سن، لاغر شدن صورت، استعداد ژنتیکی، عوامل محیطی و سلامتی از قبیل تماس بیش از اندازه با نور خورشید یا عادت‌هایی از قبیل سیگار کشیدن ایجاد شده باشد که آسیبی درونی و بیرونی را به پوست وارد می‌کند.

نواحی ظریف و حساس دور چشم یکی از دشوارترین نقاط برای تزریق پرکننده های پوستی محسوب می‌شوند که فقط متخصص پوست مجرب می‌تواند این عمل را به درستی و با کمترین عوارض انجام دهد.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می‌توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :محبوبه رئیسی [ 1400-06-27 ]
سلام میخوام گودی زیر چشم چروک و سیاهی دورچشمم رفع شه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری ناگاشیما یا خارش لک داربیماری ناگاشیما یا خارش لک دار

خارش پوست، به عنوان یکی از انواع بیماری های پوستی، یک احساس تحریک کننده و غیرقابل کنترل است. دلایل احتمالی خارش می تواند شامل انواع بیماری های پوستی خارش دار باشد. بیماری ناگاشیما یا خارش لک دار یکی از این موارد است. ... ادامه مطلب

آیا استفاده از ضد عرق ها خطرناک هستند؟آیا استفاده از ضد عرق ها خطرناک هستند؟

این محصولات ضد تعریق از مواد شیمیایی تشکیل شده است که می تواند به سلامتی شما آسیب وارد کرده و باعث ایجاد سرطان سینه و غدد لنفاوی شود. از جمله مواد مضر در ضد عرق ها می توان به آلومینیوم و پارابن و ... اشاره داشت. ... ادامه مطلب

در دو هفته اول تزریق چند درصد ژل لب جذب میشود؟در دو هفته اول تزریق چند درصد ژل لب جذب میشود؟

ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم‌ تر شدن لب‌ ها می‌ شود و ظاهری برجسته به لب‌ ها می‌ بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب

در سال 1353 در اصفهان به دنیا آمدم. در سال 1371 با رتبۀ 123 کنکور تجربی در رشتۀ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و در سال 1378 با مدرک دکترای پزشکی فارغ‌التحصیل گردیدم.

در سال 81 با رتبۀ 17 کشوری در امتحان تخصص رشتۀ پوست و زیبایی دانشگاه اصفهان پذیرفته شدم. همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم.

به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه تحصیل دادم. در سال 2004 میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه، به صورت فشرده پوست را در دانشگاه شفیلد انگلستان گذراندم. این دوره درعلاقه و دیدگاه من نسبت به رشته پوست بسیار موثر بود.
در سال 85 با مدرک بورد تخصصی پوست و زیبایی با رتبه 4 کشوری و اول استان فارغ‌التحصیل شدم.


عکس دکتر علیرضا واعظ شوشتری - بهترین متخصص پوست در اصفهان
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین